Ønskebarn forum  
Gammel 09-03-2010, 07:38   #1
Uregistrert
Gjest

Standard Orker ingenting

Har bare lyst å gjemme meg inne i leiligheten min hele dagen. Har ingen motivasjon til å gå på jobb. Det er en ting i livet jeg ønsker meg mest av alt, og det får vi ikke til. Tiden går, og jeg står på stedet hvil. Det føles som om alle andres liv går videre.... føler meg ensom sammen med mannen min. Jeg er i jobb, men har ikke lyst å gå, føler meg så mislykket.

Sliter med å humøret, har gått til psykolog en stund pga den psykiske belasningen rundt ufrivillig barnløshet. Føler meg ikke forstått der heller, han vil at jeg skal jobbe med å akseptere min egen situasjon - at det kan hende at vi ikke kan få barn. Syns den tanken er vanskelig før vi er ferdige med de offentlige forsøkene - vil ikke gi opp håpet. Har lyst å sykemelde meg for en lengre periode, men vet ikke om det hjelper. Har bare ikke ork til å gjøre min egen hverdag bedre for meg selv. Har vært gjennom mange opp og nedturer i denne karusellen i flere år. Flere som har det slik, tror ikke jeg er alene om det...dele erfaringer...
  Svar med sitat

Bookmarks

Søkeord
Ingen

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
You may post new threads
You may post replies
Du kan ikke legge til vedlegg
Du kan ikke endre innleggene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Skift forum

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokken er nå 07:38.

Sentralstyret

Leder:
Lise B. Jakobsen,

Nestleder:
Monica Sandor,

Styresekretær:
Siri Mølmen Sellevik,

Webmaster:
Hans Petter Myrlie-Bjørn,

Styremedlemmer:
Katrine H. Haarberg,
Karen-Mette Myrlie-Bjørn,
Jeanne Gregertsen

Daglig leder:
Randi Ramnefjell

Drevet av: vBulletin versjon 3.8.2
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.