Ønskebarn forum  
Gammel 09-03-2010, 18:30   #1
Startgropa
Fersk på forum

Medlem siden: Mar 2010
Standard Når startgropa er vrien

Hei

Har lenge surfa rundt på diverse forum, titta på barneklær, strikka barneklær, sydd barneklær..ja, dere skjønner. Vore lysten på liten ei god stund. Føler eg passer betre inn her enn mange andre plasser...finner ein del av dei same følelsene i forumtrådene her.

For eit år sidan bestemte me oss for å begynne å prøve. Det viste seg ikkje å vere så lett. ***livet vårt var nokså dødt. På bort i mot 8 mnd. hadde me *** ca. 2 ganger. Han hadde ikkje lyst. Legen fann ut at testosteronnivået hans er lavt. På fleire tester varierte han mellom under og rett over nedre grense for testosteronnivå. Etter mange måneder fekk han to lave tester etter kvarandre, og han vart godkjent for testosterontilskudd. Nå får han sprøyter ved jevne mellomrom. Ikkje for å kunne få barn, men for at hormonene skal vere meir riktige. Det speler inn på energinivå, ***lyst og litt forskjellig.

Etter me kom i gang med det har sexlysta tatt seg litt opp. Enda er den ikkje på plass slik den burde, men frekvensen er opp i ca. 1 gang i mnd, nokon ganger 2. Eg er utolmodig som fy, ønsker barn, men med den frekvensen får me ikkje satt i gang ein gang, får ikkje prøvd, kjem ikkje ut av startgropa ein gang.

Er babyboom i omgangskretsen. Kjempe koselig, men me vil også vere med. Kjæresten skal bli onkel. Kjempe koselig, men me ville vere fyrst. ***liv. Kjempe koselig, men kvifor er det så vrient? Kvifor skal *** vere så vrient? Kvifor skal det vere så vanskelig å lage barn?

Å vere misunnelig på dei som i det minste kan prøve på å lage barn...tja...det er stusselig det...Klarer ikkje å identifisere meg som "prøver" ein gang...eg er meir ein "håper"...

Tankene sviver stadig i retning av barn, det er altoppslukende. Eg trenger eit anna fokus for eg blir matt, sliten, og lei. Drittlei av å vere verpesjuk.

Blæh!
Startgropa er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 09-03-2010, 20:05   #2
Fie
Fullstendig hekta

Fie sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Standard

Vil bare ønske deg velkommen på forum og ønske lykke til på veien mot ønskebarnet.
Dagbokland

Fie er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 09-03-2010, 20:15   #3
Ullserk
Flyttet inn

Ullserk sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Sted: Kristiansund
Standard

Velkommen til deg, lykke til på veien til å få ønskebarnet

Ordem e Progresso
Vi venter så tålmodig som vi kan på ett barn.......
Ullserk er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Søkeord
***liv, blæh, startgropa, testosteron, verpesjuk

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
You may post new threads
You may post replies
Du kan ikke legge til vedlegg
Du kan ikke endre innleggene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Skift forum

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokken er nå 06:43.

Sentralstyret

Leder:
Lise B. Jakobsen,

Nestleder:
Monica Sandor,

Styresekretær:
Siri Mølmen Sellevik,

Webmaster:
Hans Petter Myrlie-Bjørn,

Styremedlemmer:
Katrine H. Haarberg,
Karen-Mette Myrlie-Bjørn,
Jeanne Gregertsen

Daglig leder:
Randi Ramnefjell

Drevet av: vBulletin versjon 3.8.2
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.