Er godt å ha noen å spørre opp i det her, så spør i vei. Skal hjelpe deg så godt jeg kan
Med oss så var det myyye rot med papirene og søknaden. Vi måtte selv ringe og følge opp hver enkelt for å sjekke at de hadde fått riktige papirer og at riktige papirer var sendt. Holdt på å bli gal da vi bare er vanlige privatpersonen som aldri har vært borti noe som dette før. Det var kaos og jeg var mildt sagt hysterisk en periode

Mannen min var fantastisk da det var han som ordnet opp i det hele og fulgte opp. All ære til han
Når det endelig gikk i orden, noe som føltes som en evighet.. noe jeg NÅ ser at det ikke var... så måtte vi først til samtaler hos Karolinska+ta noen tester der.
For å få ett lite tidsperspektiv så hadde jeg abort i mai-2010, satte igang med papirer like etter det.. Samtaler og møte med Karolinska i oktober-2010 og første forsøket i januar-2011..
Kommunikasjonen med Karolinska har ikke alltid vært den beste og jeg har til tider vært veldig forvirret om HVA de vil jeg skal gjøre. Jeg regner med at dette gjelder i Brussel også, så husk når du er i forsøk (før du skal reise), så skal du sikkert ta blodprøve og ultralyd. Pass på at du avtaler med sykehuset ditt at de skal
analysere blodprøven samme dag og fakse/ringe den inn til Brussel asap. Det skal de gjøre med ul også.. Jeg fikk ikke med meg dette første forsøket og det ble ett hiiimla kaos..
Babyklister bestilte jeg her
http://www.helseriet.dk/shop/fructus...a-d3-819p.html 
Og jeg vil anbefale deg å ta akupunktur også. Søk på babyklister her på forum og les "babyklister-dele erfaringer??". Der står det mye nyttig om vitaminer du bør ta og hva du bør gjøre når
Oj.. dette ble langt. Men er ikke ofte det er andre med PGD her inne så vil gjerne hjelpe deg så godt jeg kan. Har du blitt gravid før så skal det nok gå bra denne gangen eller neste. Men skjønner bekymringen. Den er der nok uansett tror jeg.. Bare ta det rolig i rugeperioden og ha det godt med deg selv. Ikke stress og bare kos deg. Og husk at det er ett sterkt egg du får, og så får vi satse på at du får satt in 2 stk slik sjansene øker
-elvira