Ønskebarn forum  
Gammel 10-05-2016, 10:48   #11
frua
Velkjent

frua sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Hedmark
Standard

13100901_572444319584447_2210275665109060365_n.jpg Klamrer meg til dette enda jeg da
Gammel 11-05-2016, 12:03   #12
Sirenita
Stadig innom

Sirenita sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Standard

Jeg leste på siden refererer til, og dessverre tror jeg det er en veldig gammel artikkel. De skriver blant annet:

At press time, CCAA had given referrals to families whose adoption application documents were registered by CCAA before June 28, 2005. Those families will travel to China four to six weeks from when they received their referral.

Og det er vel en del år siden de tildelte til 2005-lid'ere?

Skjønner at det er vanskelig når det ikke en gang finnes rykter... Men hva sier adopsjonsforeningen dere da? Det må jo være mulig for dem å kontakt Kina og spørre?
Gammel 11-05-2016, 15:42   #13
frua
Velkjent

frua sin avatar

Standard

Gammel 11-05-2016, 17:19   #14
Budapest
Fersk på forum

Medlem siden: Dec 2014
Standard

Hei, Frua!

Fikk så lyst til å ha noen svar til deg at jeg satte meg ned for å søke opp litt informasjon om adopsjon fra Kina. Ikke mye å finne, og det meste har du sikkert funnet selv, men jeg legger ut noe av det jeg fant for sikkerhetsskyld.

Med Google translate:

april 2016
Et oppdrag er kommet for den offentlige protokollen, en vakker jente Henan-provinsen
29 januar 2016
I dag har de forlatt, like før du går på ferie noen oppdrag allerede kommet til lokalsamfunn
5 januar 2016
Nye 6 tildelinger av offentlig protokoll, registrert 10. januar 2007 har ikke kommet alle oppdrag som rekord

Lenke her:
https://translate.google.no/translat...ml&prev=search

Og denne:

This information is dated May 6th 2016 and will be updated during the week ending June 3rd 2016.

During the past weeks, the situation has remained unchanged.

The next LOGIN date for which we have files registered and are expecting proposals is January 30th 2007. However, we cannot know in advance at which time we will be receiving the next proposals. As the CCCWA processes few applications each month, parents with LID of January 30th 2007 can still wait several months for a proposal.

For information on which files have been reviewed and matched by the CCCWA during the past weeks, please refer to the above section: "File Status at the CCCWA".

The delay between the time files are registered in China and the time parents receive a proposal is approximately 111 months.

Lenke her:
http://www.formonsunefamille.com/index.php?id=31

Det ser ut til at det har kommet ett forslag i april i følge den ene siden, så krysser jeg fingrene for at det snart kommer gode nyheter fra Kina.

Budapest som venter på tildeling fra Ungarn
Budapest er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 12-05-2016, 08:22   #15
løvetanna
Avhengig

løvetanna sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: østfold
Standard

Kan det finnes noen facebookgruppe for de med LID i februar-07 ? Eller en Yahoo-gruppe som jeg vet det var mange av, i hvert fall før.
Kanskje finnes det noen rykter på slike grupper. Andre land har jo i mange år hatt foreninger med tettere bånd til CCAA enn vi har hatt i Norge, og da kan det være mer info å hente der.
løvetanna er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 12-05-2016, 08:26   #16
løvetanna
Avhengig

løvetanna sin avatar

Standard

Fant en facebook gruppe som heter January February 2007 LID Groupe

Det er en lukket gruppe, men du kan bare be om å bli medlem der, Frua, så har du flere med-ventere der, og forhåpentligvis kan du få mer info derfra også.
Gammel 17-05-2016, 20:59   #17
frua
Velkjent

frua sin avatar

Standard

After multiple consultations CCCWA in their answers they say " that the current situation is very serious , because there is less healthy " in recent months .

From AFAC we can not affirm or deny this situation given the secrecy and lack of cooperation by the Chinese Center to provide information in a transparent manner to organizations, associations and Families

Greatly we regret not being able to give a clearer and more detailed information to families

Dette er kommet i går eller i dag
Gammel 19-05-2016, 16:58   #18
løvetanna
Avhengig

løvetanna sin avatar

Standard

Ikke mange svar å få av de kinesiske myndighetene, og ikke lett å være i venteland, Frua.

Hvordan holder du ut denne pinefull ventingen ? Ta inderlig godt vare på deg selv, det fortjener du
Gammel 19-05-2016, 17:46   #19
frua
Velkjent

frua sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av løvetanna Vis innlegg
Ikke mange svar å få av de kinesiske myndighetene, og ikke lett å være i venteland, Frua.

Hvordan holder du ut denne pinefull ventingen ? Ta inderlig godt vare på deg selv, det fortjener du
Takk for gode ord Løvetanna
Det er blitt ei boble som en er i men ikke helt vet hvorfor, på en måte......
Hverdagene går greiest egentlig. Ventingen, tankene og sorgen dukker opp spesiellt ved dager som feires. Som jeg føler er mest for barna. Vi velger ofte bort dette, finner på noe helt annet eller bare har en "fridag".
Livet vårt går ut på å jobbe(jeg i barnehage), og i fritiden går det i hunder og atter hunder .
Det som har forandret meg i ventetiden, er at jeg har fått meg ny hobby. Det er å jakte,(mitt tredje år nå). Hovedsakelig på elg, men også rådyr, og jeg har prøvd litt villsvinjakt.
Dette gjør vi i sammen jeg, mannen og våres to hunder.
Vi venter ei stund tid, så får vi se.....Søknaden vår går ut i okt. 17.
Gammel 21-05-2016, 15:59   #20
løvetanna
Avhengig

løvetanna sin avatar

Standard

Viktig å fylle dagene med noe annet enn venting, for da blir man jo helt tussete. Tror ingen andre enn adoptanter helt kan forstå hva denne ventetiden gjør med folk. Overlever man den så burde man være ekstra kvalifiserte for å bli foreldre, for jammen tar det på.

Ta godt vare på deg selv, Frua.
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder