Ønskebarn forum  

Gå tilbake   Ønskebarn forum > Klubber > Forsøksklubbene (klinikk)

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 05-04-2009, 20:12   #11
østfoldjente85
Husvarm

østfoldjente85 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: østfold
Standard

da ønsker jeg dere bare masse lykke til.. er spent på det hele og veien videre nå. skal på sykehuset i morgen både jeg og min mann føre vi sender søknaden neste uke. er så spent på hvor lang tid det hele tar.

Prøvere siden April 2007
1.ICSI November 2010- Negativ
1.Frys Januar 2011- Avbrutt
2.ICSI mai 2011-negativ
3.ICSI september 2011- avbrutt
3.ICSI januar 2012- positiv

østfoldjente85 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 05-06-2009, 16:08   #12
Irene
Husvarm

Irene sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Standard

Jeg og min mann skal ha forsøk i månedskifte september/oktober. Vi har valgt privat grunnet at jeg er for ung for det offentlige.. siden det ikke er problemer med meg, så må jeg vente til jeg er 23 i det offentlige. Er 19 og mannen 26. På Hausken hvor vi skal ha forsøket testet de om de fant levende celler hos mannen min når vi var på forsamtale. Så vi slapp iallefall at jeg gikk på medisiner, og plutselig at de ikke fant noe hos han. Veldig glad for at de gjorde den testen. I det offentlige fikk vi intrykk av at de hadde tenkt å vente med det til forsøke, uten å si noe sikkert. Men var det vi ble informert om hos gyn. når vi var der.

Ser du skal ha nytt forsøk i august/september tull@ Får håpe alle gode ting er tre for din del :D Masse lykke til! Nyt sommeren

Hvordan gikk det på samtalen østfoldjente85?
Gammel 06-06-2009, 18:34   #13
tull@
Husvarm

tull@ sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Irene Vis innlegg
Jeg og min mann skal ha forsøk i månedskifte september/oktober. Vi har valgt privat grunnet at jeg er for ung for det offentlige.. siden det ikke er problemer med meg, så må jeg vente til jeg er 23 i det offentlige. Er 19 og mannen 26. På Hausken hvor vi skal ha forsøket testet de om de fant levende celler hos mannen min når vi var på forsamtale. Så vi slapp iallefall at jeg gikk på medisiner, og plutselig at de ikke fant noe hos han. Veldig glad for at de gjorde den testen. I det offentlige fikk vi intrykk av at de hadde tenkt å vente med det til forsøke, uten å si noe sikkert. Men var det vi ble informert om hos gyn. når vi var der.

Ser du skal ha nytt forsøk i august/september tull@ Får håpe alle gode ting er tre for din del :D Masse lykke til! Nyt sommeren

Hvordan gikk det på samtalen østfoldjente85?
Heisann, og takk for lykkeønskninger.
Hvordan gikk det da? Fant de noen svømmere i sædprøven hos mannen din eller? Det er jo helt klart lurt å sjekke det først, gå inn å se om det finner noe i testikkel eller bitestikkel, før man setter igang hele forsøket! Trodde det var fast prosedyre jeg...
Begge de forrige gangene har de fått ut helt perfekt sæd med masse svømmere, så det har det ikke vært noe å si på. Det er faktisk JEG som er problemet nå, selv om det ikke er noe "feil" med meg...de skjønner ikke hvorfor eggene mine ikke "vil" kontrolleres, så neste gang skal jeg rett på sprøyter uten nesespray. Håper det går bedre på den måten!

Når skal du ha forsøk? sprayer du eller?
lykke til til dere også!

4. ICSI/pesa februar 2010
--> positiv blodprøve 19/2, så et bankende 10. mars

tull@ er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 07-06-2009, 13:19   #14
Irene
Husvarm

Irene sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Standard

De fant, men det var visst ikke plenty. Jeg begynner å spraye 1 september. Går på p-piller nå frem mot spraystart. Så da vet jeg akkurat når jeg begynner Har litt lang syklus så de ville jeg skulle kontrollere med p-piller mens vi venter på at sommeren er over og jeg må ha en operasjon i kneet først (har røket et korsbånd :( ).

Ja, vi får håpe det fungerer bedre for deg Når skal dere igang?

Jeg er veldig spent på hvordan eggene mine blir.. har jo aldri gjort dette før.. Blir spennende å se
Gammel 07-06-2009, 19:00   #15
tull@
Husvarm

tull@ sin avatar

Standard

Så bra da, da går det jo i box før eller siden! Dette er så inmari spennende, det er jo så mye som skal klaffe, at det nesten er utrolig at det faktisk går! Men vi SKAL jo få til dette!
Vi skal da i gang ihvertfall etter 10. aug. (Aleris åpner etter sommeren 10. aug). Når vi starter er avhengig av når min mens blir da...men håper jeg får menstruasjon 8-10. aug, for da starter jeg rett på sprøyter den 10. Vi får se, det er enda lenge til.
Ha en fin sommer da, så snakkes vi utover
Lykke til!

Gammel 13-06-2009, 22:51   #16
østfoldjente85
Husvarm

østfoldjente85 sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: østfold
Standard

Hvordan gikk det på samtalen østfoldjente85?[/QUOTE]

søknaden ble sendt for 5 uker siden. venter utolmodig på svar fra riksen. ser i postkassen hver dag! er så spent på ventetiden. noen som vet hvor lang den er?

Prøvere siden April 2007
1.ICSI November 2010- Negativ
1.Frys Januar 2011- Avbrutt
2.ICSI mai 2011-negativ
3.ICSI september 2011- avbrutt
3.ICSI januar 2012- positiv

østfoldjente85 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 14-06-2009, 17:28   #17
tull@
Husvarm

tull@ sin avatar

Standard

uff det skjønner jeg godt. Det er det som er såååå kjedelig med det offentlige. Aner ikke hvordan ventetiden ligger an, men tror normalen er et halvt år cirka..

Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder