Ønskebarn forum  
Gammel 19-08-2015, 13:03   #1
Ønskebarn
Daglig leder, kasserer og redaktør i Ønskebarn

Medlem siden: Sep 2003
Question Søker mann (evt par) til GodMorgenNorge

Jeg er Christel Taranger Freberg, og driver nettbutikken Fertil.no og sædlaboratoriet FertiliTeam.
Jeg ønsker å sette mer fokus på mannen i en utredningsprosess for barnløshet. Tanken er å fortelle det norske folk om at menn også må sjekke sædkvaliteten når man planlegger barn, og at det er viktig at BEGGE er med på en eventuell utredning når dette blir nødvendig. Jeg vil ufarliggjøre en sædtest, og gjøre viktigheten av å undersøke sædkvalitet mer kjent.

Dette skal brukes i et innslag på God Morgen Norge på TV2 hvor jeg skal være ekspert på mannlig (in)fertilitet og hvor jeg ønsker å ha med meg et par hvor mannen kan ufarliggjøre hele sædtest-delen av utredningen. Han bør ha en innstilling om at det trengs to personer for å lage barn, og være en støttende mann i prosessen. Det kan enten være et par som ønsker seg barn hvor sædkvalitet er en årsak til at graviditeten uteblir, eller et par som har blitt gravide på tross av dårlig sædkvalitet.

Etter sending må paret også sette av litt tid til å være med på nett-chat, hvor vi tre svarer på spørsmål som seerne av innslaget på TV2 har sendt inn til oss.

Håper noen har lyst til å bli med!

Hilsen Christel, som kan nås på mail post@fertil.no
Gammel 02-04-2019, 14:21   #2
Skolheim
Fersk på forum

Medlem siden: Apr 2019
Standard

Hagl! Et interessant tema, det er godt at folk ikke nøl med å diskutere det - fordi fremtiden for deres familien er avhengig av løsning av deres intime problemer! Jeg for en gang hadde problemer, men som vi med legen fant ut - bare på en psykologisk bakgrunn på grunn av ulønnsomme arbeid. Nå tjener jeg nok for https://mr.bet/no og ikke noe problem!
Skolheim er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder