Ønskebarn forum  

Gå tilbake   Ønskebarn forum > Generelt om ufrivillig barnløshet > Vi som har mistet

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 25-08-2014, 20:00   #11
Vekten86
Stamgjest

Medlem siden: Dec 2009
Sted: Østfold
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av tuppelura Vis innlegg
Håper alt er vel.
Off.. Jeg har det ikke bra nå. Måtte ta abort i uke 15. Helt knust.

Men jeg ser og har lest at du heller ikke har det bra Tuppelura 😔 Jeg vet ikke hva jeg skal si. Føler så mye med dere!! Det er ikke lett i det hele tatt
Gammel 26-08-2014, 19:17   #12
Venke
Husvarm

Medlem siden: Jun 2010
Sted: Vest-Agder
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Vekten86 Vis innlegg

Men jeg ser og har lest at du heller ikke har det bra Tuppelura 😔 Jeg vet ikke hva jeg skal si. Føler så mye med dere!! Det er ikke lett i det hele tatt

Off, så fælt! Det må være forferdelig tøft.. Sender deg mange klemmer..
2 Ivf februar 2011 - positiv test den 26. februar
Drømmen ble virkelighet, og en nydelig liten prins kom til verden i november 2011.. Nå er vi igang med søskenforsøk

Søskenforsøk startet januar 2014. 2 negative IVF, 4 frys og 1 kjemisk endte vi opp med. Og på vårt 7. forsøk, frys i naturlig syklus i juni LYKKES VI 💜 POSITIV TEST 24/6 💜 Termin 8. Mars 2016! 💜
Venke er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 01-09-2014, 22:53   #13
tuppelura
Stamgjest

Medlem siden: Apr 2010
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Vekten86 Vis innlegg

Huff vekten86
Det skal søren meg ikke være enkelt dette. Håper dere har gode mennesker rundt dere som kan hjelpe dere med det dere trenger, vet det er vanskelig å be om støtte selv om venner og familie har sagt at det bare er å be om det dere vil.
Håper dere har noen å snakke med, det hadde jeg god hjelp i da vi mistet største vår i 2011. Jeg snakket og snakket til ørene til tilhørerene mine ble klam.
Nå der i mot har jeg enda ikke kommet så langt at jeg har snakket om det, bare skrevet. Har noen bekjente som har vært gjennom lignende og de har hjulpet meg med å sortere litt tanker. Jeg må bare komme over det største sjokket og klare å formulere meg før jeg snakker.

Blir det noen utredning hos dere?

Mange gode tanker og store klemmer til deg
Gammel 02-09-2014, 21:02   #14
Vekten86
Stamgjest

Medlem siden: Dec 2009
Sted: Østfold
Standard

Nei, der sier du noe Tuppelura. Kan bare tenke meg hvordan det er å miste når du allerede har kommet så langt, begynner å planlegge, innkjøp, navn osv.. Jeg har ikke ord.

Selv om jeg "kun" var i uke 14, er sorgen forsatt der. Jeg ser gravide dame overalt! OVERALT! Virker som det følger etter meg, hvor enn jeg går.

Etter aborten måtte jeg på utskrapning, så det har bare ballet seg på hele veien. Det ene etter det andre. Føler jeg ikke får fred. Kroppen får ikke slappet av, hjernen får ikke fred..

Jeg har ENDELIG etter 3,5 uke sluttet å blø. Nå går jeg egentlig bare rundt å tenke på mensen, slik at vi kan sette i gang igjen. Jeg har sagt at vi skal ta oss en lang pause, men søren heller.. Nå som kroppen allerede er i gang, om jeg tar pause nå og begynner på igjen om ett år - kommer jeg til å tenke ; faen heller.. hvorfor tok ikke vi det med engang. Jeg har allerede begynt å tenke nå, hvordan det hele kommer til å bli. JEg er livredd for å bli gravid igjen. Bare tanken på å miste igjen (Gud forby!!!!), gjør meg livredd.

Har ikke snakket så mye om det. Jeg føler jeg er klar, men når det begynner å bli snakk om det, faller jeg bare sammen. Tårene kommer (selvom jeg ikke vil, kommer de likevel..) Jeg har kommet meg i jobb, føler jeg ikke er klar enda men jeg bli gal av å sitte hjemme å vaske/rydde de samme tingene om og omigjen.

Jeg sendte mail til Porsgrunn ganske så fort etter aborten, der jeg ønsker at vi går videre med dette. Kort tid etter fikk vi en del papirer i posten, rekvisisjoner til blodprøver osv.. Både jeg og mannen min har tatt de, jeg har fått svar på at jeg ikke er i fare for å få blodpropp, hva det nå enn betyr.. Kromosomprøvene må vi vente 6 uker på.. Vet ikke om vi får svar på hva som skjer heller.. Jeg har ikke helt hatt energi til å spørre og grave så mye om dette, men jeg vet ikke om det er kun blodprøver det går i når man blir utredet?

Hva med dere da? Hva tenker dere fremover? Kanskje dere ikke har tenkt så mye på det heller..

Sender deg en god klem!!
Gammel 03-09-2014, 06:26   #15
tuppelura
Stamgjest

Medlem siden: Apr 2010
Standard

Har svart deg på pm, ikke alt jeg føler for å skrive på åpent forum.
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder