Da er jeg også i mål!

Vi har fått ei nydelig jente som akkurat nå ligger ute og sover søtt i vogna si. Hun er 6 uker nå og gir oss strålende smil når vi tar henne opp/steller henne.
Vi kan fortsatt ikke helt tro at det er sant

og vi er så utrolig takknemelig for at vi får oppleve dette.
Mitt problem har vært manglende eggløsning pga PCOS og at jeg har mistet flere ganger. Jeg har tidligere vært gravid 2 ganger med naturmetoden og 1 gang med IVF. Denne gangen ble jeg igjen gravid på den "gamledagse" måten.
Jeg begynte med Crinone samme dag som jeg testet positivt hjemme og tok dette i 8 dager. Hadde en pakke liggende fra forrige forsøk.
IVF-legen satte meg deretter på Cyclogest fra uke 5+1. Dette tok jeg 2 ganger om dagen (morgen+kveld) til jeg var 8 uker. Da reduserte jeg til 1 gang om dagen den siste uka til til jeg var 9 uker. Dette for at kroppen skulle venne seg til lavere doser og produsere mer selv.
Jeg brukte også progestron-tilskudd da jeg var gravid 3. gang, men da gikk det ikke. Så jeg vet ikke om det er progesteronet som var årsaken til at det gikk bra denne gangen eller at det var embryoet som denne gangen endelif var "liv laga".
Ønsker alle dere andre masse lykke til med prøvingen. Håper så inderlig at dere alle sammen får oppleve å bli mor snart...
Stor klem fra Sol