Ønskebarn forum  
Gammel 12-01-2019, 23:09   #571
Veggie
Stadig innom

Veggie sin avatar

Medlem siden: Aug 2015
Sted: Oslo
Standard

Gratulerer About June og Lille tulipan. Kos dere med de små!

Fryseforsøk september 2015, SA i uke 6. Negativt fryseforsøk november 2016.

Etter 3 forsøk i Riga og sikkert 5-6 mislykkede stimuleringer byttet jeg til Ava Peter og ble forundret over hvor mye bedre kommunikasjon og oppfølging jeg fikk og ble gravid på første forsøk. Anbefales for slitere! Ultralyd 11.mai viste at jeg bærer på en liten gutt 💙 :

Min kjære sønn ble født 17.10.17 💙💙💙
Veggie er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 13-01-2019, 20:03   #572
Rubia
Husvarm

Medlem siden: Jan 2016
Sted: Østlandet
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av aboutJune Vis innlegg
Da var hun her, endelig og samtidig litt for tidlig😊 Men helt perfekt

Takk for lykkeønskningene jenter! Jeg ble liggende på sykehuset fra torsdag til mandag med jevnlig sjekk av den lille og kontunuerlig vurdering om hun skullle ut. På mandag var det nok og de tok henne ut med en halvtimes beskjed. Ikke fordi det hastet sååå mye, men fordi hun skulle ut den dagen og de fikk ledig på operasjonssalen. Så det ble et slags planlagt hastekeisersnitt eller noe sånt, 32+3 uker. Alt gikk bra og hun pustet selv fra starten og skrek 😍 Nå går det i pumping, stell og kenguru på nyfødtintensiven. Helt fantastiske og strevsomme dager. Vi er i mål💖💖💖
Gratulerer! Så flotte nyheter! Så bra alt er i orden med lille jenta deres. 💕
Hjertelyd hørt ved UL 05.07.16, men MA oppdaget 25.07.16
EA ved BCN IVF 28.11.16 SA i uke 5
ED ved Riga IVF 30. juni 2017 negativ
ED i Riga 5. mars 2018 negativ
ED i Riga 9. juli 2018 positiv. Hjertelyd 04.08. 💕 (6+3, 7+5, 9+3, 12+6, 14+1)
Rubia er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 14-01-2019, 19:07   #573
aboutJune
Husvarm

Medlem siden: Oct 2016
Standard

Tusen takk alle sammen! Vi koser oss med den lille💖 Hun er en uke i dag og har tatt igjen fødselsvekta. Mora derimot er litt sliten og har høyt blodtrykk
1) IVF Jan2017:avbrutt etter uttak
2) ICSI Mai2017: avbrutt, 1 på frys
3) FER Aug2017: negativ
4) ICSI Nov 2017: Positiv, men BO 8+0
5) ICSI Juni 2018 : Positiv 22.06.18
Endelig i mål, mini kom til verden 07.01.19, 32+3
aboutJune er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 15-01-2019, 17:42   #574
aboutJune
Husvarm

Medlem siden: Oct 2016
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Sent Ute Vis innlegg
Jeg har heldigvis fortsatt folk å snakke med Ønsker deg masse lykke til med nytt ferskforsøk i år Var det i mars du sa?

Mange gode tanker til deg, aboutJune Takk og lov at du har fått tett oppfølging slik at det kunne oppdages i tide Har du tatt albyl E helt til nå? Hvor lenge gikk det mellom hver av lungemodningssprøytene? Satser de på at du skal føde vaginalt, eller kan det bli hastekeisersnitt?

Veldig glad for å høre at det endelig har klaffet for deg også, Regni Og ja, albyl E er det samme som Thrombyl. Jeg måtte slutte ganske snart på det pga. blødninger, men om jeg hadde hatt noen konkrete indikasjoner for å ta det, ville nok klinikken ha bedt meg om å fortsette likevel. Det skal hjelpe på blodsirkulasjonen og kan motvirke morkakesvikt og svangerskapsforgiftning, men gyn her hjemme mente at de første ukene var viktigst. Utrogestan tok jeg til fullført uke 17 med tvillingene (vanlig regime) og skulle tatt helt til fullført uke 34 nå siste gangen, men det var pga. tidligere livmorhalssvikt. Prednisolon var jeg ferdig med etter fullført uke 9.

Så glad for å høre at du fortsatt holder stand Rubia, til tross for blødninger og uvi Må være deilig å ha kommet inn i roligere rutiner og gå på skinner nå

Her ser jeg fortsatt bittelitt rester innimellom og begynner å bli lei av å vente på gjenoppstart av syklus, men har foreløpig is i magen, så får vi se. Er i alle fall ikke oppblåst lenger og kunne ha på meg kjoler med smal midje i julen. Lenge siden sist, gitt!
Har visst ikke vært helt med her.. Takk, og ja det var jo fantastisk at de har fulgt opp så nøye og oppdaget dette. Det var altså noe i det med økt risiko for morkakesvikt etc... Jeg skylle ta albyl-e til uke 36, og endte med å ta det helt til dagen før keisersnittet. Det var visst ikke noe problem, men de ville helst at det skulle gå 12 timer fra siste pille til fødsel. Er nå veldig glad for at jeg tok det.. kanskje det har hjulpet og det hadde skjært seg ennå tidligere uten. Er i alle fall veldig takknemlig for alt. Lungemodningssprøytene blr satt med 24 timers mellomrom og skulle ha full effekt 24 timer etter siste sprøyte. Ønsker deg et godt 2019 SentUte, det fortjener du
1) IVF Jan2017:avbrutt etter uttak
2) ICSI Mai2017: avbrutt, 1 på frys
3) FER Aug2017: negativ
4) ICSI Nov 2017: Positiv, men BO 8+0
5) ICSI Juni 2018 : Positiv 22.06.18
Endelig i mål, mini kom til verden 07.01.19, 32+3
aboutJune er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 17-01-2019, 11:08   #575
Mammahjerte
Stadig innom

Mammahjerte sin avatar

Medlem siden: Jul 2013
Standard

Gratulerer så mye til AboutJune og Lille tulipan med smånurkene som har kommet!
Her har vi kommet til uke 37+6 så vi nærmer oss å få møte den etterlengtede lillebroren i magen. Han ligger med hodet ned, men kroppen på skrå og hodet er ikke festet så krysser fingrene for at han smetter på plass når riene starter, men frykter det blir ks som med førstemann. Hadde så inderlig håpet å få føde naturlig denne gangen.
Heier på dere andre som følger etter, håper det blir veien blir lettere fremover nå!
Mammahjerte er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 21-01-2019, 10:14   #576
Lille tulipan
Stadig innom

Medlem siden: Mar 2017
Sted: Vestlandet
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Mammahjerte Vis innlegg
Her har vi kommet til uke 37+6 så vi nærmer oss å få møte den etterlengtede lillebroren i magen. Han ligger med hodet ned, men kroppen på skrå og hodet er ikke festet så krysser fingrene for at han smetter på plass når riene starter, men frykter det blir ks som med førstemann. Hadde så inderlig håpet å få føde naturlig denne gangen.
Heier på dere andre som følger etter, håper det blir veien blir lettere fremover nå!
Spennende tider for deg nå Mammahjerte! Nå kan han jo komme
når som helst! 💙 Håper han finner veien så du kan få vanlig fødsel. Min lille prins lå også skjevt (men hodet var festet) og fikk føde vanlig men med mye turning i rare stillinger underveis for å prøve å endre stillingen hans og jaggu meg gikk det også (jeg kunne valgt ks), så behold håpet. Tvi tvi snart er den lille her!

- Lille tulipan og lille T på tre uker
Okt 16 - avbrutt etter uttak
Jan 17 - negativt

Vistahermosa
Okt 17 - ED - pos. 25.10 BO:8+6
April 18 - ED Pos. 19.04. 7 + 3
31.12.2018
Lille tulipan er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 21-01-2019, 16:44   #577
Newbie
Stamgjest

Newbie sin avatar

Medlem siden: Feb 2018
Sted: Sørlandet
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Mammahjerte Vis innlegg
Så koselig å høre fra deg, Mammahjerte! Lykke til med innspurten Her er vi kommet til 30+4, så begynner å se det store målet der fremme
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder