Ønskebarn forum  
Gammel 26-06-2014, 15:26   #1
Smurfie
Stadig innom

Medlem siden: Sep 2010
Sted: Nord-Trøndelag
Standard Operert for Ex.u i uke 8

Torsdag 19/6 skulle vi inn på tidlig UL (i uke 8+2) for å se et lite hjerte banke, og ante fred og ingen fare på turen innover, da sympomene hadde vedvart og jeg hadde ikke hatt noen form for smerter eller blødninger.. Men en slik nedtur som vi fikk, hadde jeg alldri trodd vi skulle på oppleve! Etter snart 2 år med prøverørbehandling, og endelig 1 innsett som resulterte i 2 blå streker, håpet vi at vi endlig hadde lykken på vår side...

Møtte opp til timen, og la meg godt til rette i stolen, mannen med tlf. i hånda for å filme det lille nurket vårt.. Jeg skjønte fort at noe var galt, da legen begynte å "lete" med UL-proben, og fikk en nervøs mine i ansiket Livmoren min var stor og fin og fyldig, men med ingen foster Hun lette videre, og i venstre eggleder, så vi en tydelig utposning og en tydelig kropp til et lite nurk, men ikke noe hjerte som levde lengre (antagelig stoppet utvikling i uke 7)... Ble sendt som haste-pasient opp på avdeling, der blodprøver ble tatt, og jeg klargjort for operasjon med engang, da de var redd for at egglederen kunne sprekke når som helst

Kikkhullsoperasjon, med fire små snitt på magen. Vanligvis reiser man hjem dagen etter med voltaren og paracet som smertelindring, men jeg hadde store smerter og ble til søndag. Fikk med meg paralgin forte, voltaren og paracet hjem, men søndag kveld ble jeg liggende med store smerter i soffaen, mannen ringte tilbake og jeg kunne ta tramadol som vi tilfeldigvis hadde i skoffen på badet. Mandagen kom, og jeg var ikke bedre, tok på nytt kontakt og ble sendt innover igjen for bedre smertelindring, og sendt hjem igjen på tirsdag. Har siden ligget på sofaen, med mye smertestillende innabords, men er i begynnende bedring nå.. Dette har vært noen tøffe og tunge dager, både fysisk og psykisk, men vi begynner å se frem mot fryseforsøk over sommeren nå, og håper på bedre resultat da..
*Lap. i November2013*
3. ICSI m/TESA Mai 2014-POSITIV! Opr. for Ex.u i uke 8 *Frys September 2014-POSITIV! SA uke 5 *Frys November 2014-Avbrutt
4. ICSI m/TESA Januar 2015-Avbrutt pga. overstimulering.. igjen! *Frys Mars 2015-Kjemisk *Frys April 2015-Avbrutt *Frys Juni 2015-Kjemisk
*Frys August 2015- POSITIV! MAuke 11 *Frys Desember 2015-Negativt
5. ICSI m/TESA Februar 2016 - POSITIV MA uke6/7(4 blasto igjen i frysen v/St.Olav)
*Hysteroskopi April 2016
6.ICSI m/TESA Mai 2016 (Vi går privat!)- POSITIV
Smurfie er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 01-08-2014, 10:33   #2
Ruth
Fersk på forum

Medlem siden: Jul 2014
Sted: Oslo
Standard En klem til deg!

Ligger hjemme sykemeldt i samme situasjon som deg og ville bare sende deg en klem og si at jeg vet hvordan du har det. Dette var min femte graviditet som det ikke ble noe av og det er så frustrerende. Vi har nå bestemt oss for adopsjon og er i gang med søknaden og det føles bra.
Ønsker deg masse lykke til og sender mange gode tanker!
Ruth er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder