Hei dere.
Noen som vet når de tar ferie på ivf-enheten på UNN? Jeg skal ha fryseforsøk i juni, og hun jeg snakket med sa noe om at deadline for å rekke forsøk før feriestenging, var 20. juni. Jeg forventer mens rundt 9. juni, så når jeg snakket med henne så tenkte jeg jo at jeg kommer til å rekke det med god margin (hun nevnte datoen i forbindelse med at vi snakket om forventet mensdato for min del). Men nå sitter jeg her og lurer på om datoen hun oppga ikke var for første mensdag, men for selve innsettet... Da rekker jeg det jo IKKE!
__________________ 1. IVF med innsett 24.06.13. Størstegullet født mars 2014. 1. søskenforsøk (frys) med innsett 24.06.15. Minstegullet født mars 2016.
I forrige uke kom ønskebarnet vårt!
Et langt og tungt svangerskap er endelig over, men jeg kan forsikre om at det har vært verdt det.
Gratulerer!!
__________________ 1. IVF med innsett 24.06.13. Størstegullet født mars 2014. 1. søskenforsøk (frys) med innsett 24.06.15. Minstegullet født mars 2016.
Gratulere så masse Lia! Så herlig å endeli ha fått d etterlengta lille gullet <3
I dag e æ 30+1 Svangerskapet har gått sååååå fort,gjør vel gjerne d når man har onga fra før De andre to har æ fått 2 uke før tia sia æ blei igangsatt,veldig spent på om d sjer denna gangen åsså