som flergangsfødende skal du ikke til jm før uke 24
Klarte å gråte meg til tidligere time jeg, synes det var aaaalt for lenge å vente!
Å hjelpes Håper ikke jeg må vente så lenge..
__________________ Etter to år med prøving på egenhånd, 1 AIH og 1 IVF, lyktes vi på 1.FER i Porsgrunn- juni 2012 1. søskenIVF juli 2013 - avbrutt. Lapraskopi desember 2013 - fjernet venstre eggstokk og eggleder. 2.søskenICSI desember 14 - avbrutt etter uttak. Fryseforsøk mai og juli - negativt. - 1 eskimo på frys. Ferskforsøk ICSI sept. 15 - negativt. Hausken - IVF ferskforsøk jan. 16 - positiv! 26.09.16
Det varierer sikkert litt hvilken praksis de har. Jeg var på første kontroll hos fastlegen min uke 13 og da sa han at det var opp til meg om jeg vil ha alle kontroller hos enten fastlege eller jordmor, men han anbefalte annenhver gang fastlege og annenhver gang jordmor. Så jeg har neste time hos jordmor 6 april, da er jeg i uke 20. Neste kontroll etter det har jeg hos fastlegen.
Det sa fastlegen min også. Det er opp til hver enkelt. Jeg kommer nok til å bruke begge deler.
som flergangsfødende skal du ikke til jm før uke 24
Klarte å gråte meg til tidligere time jeg, synes det var aaaalt for lenge å vente!
Jeg fikk time når jeg er 14+2
Ingen spørsmål om jeg var førstegangs eller ikke
__________________ Etter to år med prøving på egenhånd, 1 AIH og 1 IVF, lyktes vi på 1.FER i Porsgrunn- juni 2012 1. søskenIVF juli 2013 - avbrutt. Lapraskopi desember 2013 - fjernet venstre eggstokk og eggleder. 2.søskenICSI desember 14 - avbrutt etter uttak. Fryseforsøk mai og juli - negativt. - 1 eskimo på frys. Ferskforsøk ICSI sept. 15 - negativt. Hausken - IVF ferskforsøk jan. 16 - positiv! 26.09.16