Ønskebarn forum  

Gå tilbake   Ønskebarn forum > Klubber > Forsøksklubbene (måned) > September

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 12-10-2016, 21:56   #131
Marit81
Stadig innom

Medlem siden: Mar 2016
Sted: Rogaland
Standard

Og der var jeg ruger igjen! 👏🏻👏🏻👏🏻 To flotte åttedelte embryo godgjør seg i magen 😍 Har hoppet over til oktober-tråden. Varme tanker til dere alle 😊
August 2016 - Frys naturlig syklus - avbrutt
September 2016 - Frys i naturlig syklus - avbrutt
Oktober 2016 - Frys stimulert syklus - positiv - SA uke 4
Januar 2017 - Tredje IVF/ICSI - positiv - SA uke 5
Mars 2017 - Frys i naturlig syklus - Positiv - UL uke 7, 9, 10, 15 og 20 viser liv og normale tilstander 💙 Termin 11.12.17
Marit81 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 12-10-2016, 23:25   #132
Sent Ute
Avhengig

Sent Ute sin avatar

Medlem siden: Feb 2016
Sted: Oslo
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Marit81 Vis innlegg
Og der var jeg ruger igjen! 👏🏻👏🏻👏🏻 To flotte åttedelte embryo godgjør seg i magen 😍 Har hoppet over til oktober-tråden. Varme tanker til dere alle 😊
Endelig skjer det noe igjen Hvor gamle er embryoene?

Ferskforsøk 16.04.16: Pos. 27.4 på 14 DPO m/HCG 205
UL 12.5: 2 bankende hjerter
UL 30.6: tvilling 2
UL 23.7: tvilling 1
født 21+3
født 21+5
Søskenforsøk til englebarna 21.12: Kjemisk 4+3
2. søskenforsøk 02.03.17: BO 8+4
Nytt ferskforsøk 16.8: MA 7+5
Fryseforsøk 6.3.18: Neg.
Fryseforsøk 17.5: Pos.
TUL 11.6: 1 bankende hjerte
OUL 5.9: Alt vel
Gutt født 22+2
Diagnose: sviktende livmorhals
Sent Ute er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 13-10-2016, 15:19   #133
Marit81
Stadig innom

Standard

Sent ute: Ja det var det ;) åttedelte da de ble satt inn. La meg resonnere: de ble tatt ut (dag 1), passet på (dag 2), Frosset ned etter at et annet ble satt inn (dag 3), tint morgen tirsdag (dag 4), satt inn onsdag (dag 5). I følge min enkle resonnering ble de altså satt inn dag 5, men de "mangler" en natt i forhold til om de hadde vært ferske, så da blir det vel 4/5 dager.
Mars 2017 - Frys i naturlig syklus - Positiv - UL uke 7, 9, 10, 15 og 20 viser liv og normale tilstander 💙 Termin 11.12.17
Gammel 17-10-2016, 05:57   #134
Villemo1
Stadig innom

Medlem siden: Feb 2015
Standard

Sitat:
tina1 - så trist at det ikke gikk i denne omgang for dere! Får satse på at dette bare var et "Beta-forsøk"! Godt å kunne sette igang med én gang - all denne ventingen tar på altså! Det er virkelig tøft for begge to, så man får gjøre sitt beste for å støtte og trøste hverandre. Vi opplever at vi kommer nærmere hverandre etter våre tøffe runder - det er så inderlig godt å være to.

Vi har nå endelig fått klarsignal for en ny runde - innsett av fryseegg på onsdag! Håper virkelg på en positiv telefon på tirsdag, om at eggene har klart seg - man kan jo bli gal av mindre! Går på Progynova denne runden, det har nok gjort susen. I morgen begynner jeg på Lutinus - o joy! Gleder meg virkelig til det griseriet... Formen min har vært helt fin frem til nå i helgen - er så vanvittig kvalm! Trodde først det var noe jeg har spist, eller omgangssyken - men tror nå det er en bivirkning. Håper det ikke har tenkt å fortsette slik - det kan jo bli stas... Men om noen uker ønsker jeg kvalmen velkommen! Sliter på jobb i helgen - måtte få en til å ta over for meg i går formiddag - satt bortgjemt i en krok å drakk farris og spise chips, heldigvis rolig på jobb... Det var ingen som hadde mulighet til å ta skiftet mitt i dag, så jeg måtte stå opp i otta og sitter nå her og lengter etter senga, med farris og te på siden... Noen av dere som har slitt med bivirkninger av Progynova?
Lykke til som ruger igjen ❤️🍀 Jeg husker jeg slet med kvalme og hodepine da jeg brukte progynova.
Feb 15 1. FER - negativ
April 15: MR, kartlegging endometriose
Mai 15 2. FER - avbrutt
November 15: operasjon, fjerning av endometriose + en tett eggleder
Jan 16 2. FER - avbrutt
Feb 16 2. FER i naturkig syklus - kjemisk
Mai 16 2. IVF 🍀 Positiv ❤️ - vi venter en gutt i februar 2017 💙 født Januar 2017💙
Jan 18 1. FER 🍀 Negativ
Villemo1 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 20-10-2016, 14:19   #135
Marit81
Stadig innom

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Villemo1 Vis innlegg
Lykke til som ruger igjen ❤️🍀 Jeg husker jeg slet med kvalme og hodepine da jeg brukte progynova.
Takk, takk Villemo1! Det viste seg at jeg hadde fått et magevirus - kjipe greier altså! Det gikk over etterhvert, men fytti det var ikke stas - det tok seg opp, for å si det sånn... Nå er jeg frisk igjen, men har de siste par dagene blitt mer sliten og trøtt igjen, kjenner meg fyllesyk (uten alkohol) og har fått sterkere negler - de samme tegnene som jeg hadde tidlig forrige gang - så jeg krysser fingrene for at det er gode tegn!
Gammel 20-10-2016, 23:00   #136
tina1
Fersk på forum

Medlem siden: Aug 2016
Standard

Sitat:
tina1 - så trist at det ikke gikk i denne omgang for dere! Får satse på at dette bare var et "Beta-forsøk"! Godt å kunne sette igang med én gang - all denne ventingen tar på altså! Det er virkelig tøft for begge to, så man får gjøre sitt beste for å støtte og trøste hverandre. Vi opplever at vi kommer nærmere hverandre etter våre tøffe runder - det er så inderlig godt å være to.

Vi har nå endelig fått klarsignal for en ny runde - innsett av fryseegg på onsdag! Håper virkelg på en positiv telefon på tirsdag, om at eggene har klart seg - man kan jo bli gal av mindre! Går på Progynova denne runden, det har nok gjort susen. I morgen begynner jeg på Lutinus - o joy! Gleder meg virkelig til det griseriet... Formen min har vært helt fin frem til nå i helgen - er så vanvittig kvalm! Trodde først det var noe jeg har spist, eller omgangssyken - men tror nå det er en bivirkning. Håper det ikke har tenkt å fortsette slik - det kan jo bli stas... Men om noen uker ønsker jeg kvalmen velkommen! Sliter på jobb i helgen - måtte få en til å ta over for meg i går formiddag - satt bortgjemt i en krok å drakk farris og spise chips, heldigvis rolig på jobb... Det var ingen som hadde mulighet til å ta skiftet mitt i dag, så jeg måtte stå opp i otta og sitter nå her og lengter etter senga, med farris og te på siden... Noen av dere som har slitt med bivirkninger av Progynova?
Takk, takk og lykke til som ruger<3
tina1 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 24-10-2016, 04:50   #137
Marit81
Stadig innom

Standard

Nå har jeg nettopp sett et positivt kryss på CB 😍 Da hadde jeg jammen rett i mine antagelser 😍
Gammel 01-11-2016, 10:02   #138
tina1
Fersk på forum

Medlem siden: Aug 2016
Standard

Hei jenter, jeg er ruger igjen jeg også, men tror jeg glemte å ta meriestra i går kveld😱😱 Jeg klarer ikke å huske om jeg tok den,men tror ikke det😱 hvordan er det mulig!! Jeg tar 3 stk. (1mg hver), morgen og kveld. Altså 6 mg per dag.. Har jeg ødelagt sjangsene? Tok meriestra med en gang jeg voknet nå i dag. Hvor lenge må man egentlig gå på meriestra/ proginova dersom man er gravid? Ser det står mellom 10-12 uker. Hva er deres erfaringer? Jeg fikk ganske kjapp tykk slimhinne.

Sist endret av tina1 : 02-11-2016 kl 10:08
tina1 er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder