En liten presentasjon er kanskje på sin plass for en nykomling som meg - so here we go:
Jeg er 31 år, bærer av et uendelig stort ønske om barn og lykkelig og selvvalgt singel etter å ha kysset for mange padder. Å få barn med en av de er for meg utenkelig - både av hensyn til meg, men aller mest til et barn.
Har derfor besøkt København noen ganger nå...

Tre ganger har jeg reist ned til klinikken Copenhagen Fertility Center (CFC) for å med hjelp av donor og inseminasjonsbehandlinger prøve å bli gravid. Alle tre forsøkene har resultert i negative tester
Legen på CFC mener jeg i min alder - med påviste åpne eggledere og normale hormonnivåer, har like stor sjanse for å bli gravid med inseminasjon og donorsæd som ved IVF behandling, så jeg satser vel på å lykkes med det. Kanskje. En dag...
Grunnet intense og sterke menstruasjonssmerter hver måned skal jeg nå til utredning for endometriose, og jeg håper jeg kan få en laparoskopi for å avkrefte/bekrefte det. Før det gjennomfører jeg ikke flere inseminasjonsbehandlinger siden jeg ikke aner om det er noe poeng i det eller om det bare er å kaste penger ut av vinduet.
I mellomtiden hadde det vært koselig å snakke med andre i samme situasjon, og jeg tenker at dette bør være stedet å finne dere.
Takk for meg (til neste gang)