Ønskebarn forum  
Gammel 25-05-2005, 09:45   #1
Admin
Er i Ønskebarns sentralstyre

Admin sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Standard Oversikt over alternative behandlere i Stavanger

Hei,
fikk en forespørsel om dette, så jeg lager denne tråden der dere kan fylle på med egne erfaringer om hvem som driver med alternativ behandling for ufrivillig barnløse i Stavanger og omegn.

Her er tidligere innlegg jeg fant:
http://www.fub.no/forum/showthread.p...ight=stavanger
Admin er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 10-10-2006, 20:54   #2
odaskatt
Skravleguru

odaskatt sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Vestlandet
Standard

Jeg går til Sandnes Naturmedisinske Senter, hos Tom Fjelltvedt. Han er dyktig og har masse erfaring med å behandle barnløse. Går til akupunktur der, men de har også andre tilbud.
odaskatt er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 19-10-2006, 10:34   #3
løven
Nykommer

løven sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Standard

Jeg var på min første time hos Stavanger soneterapi idag, og sitter igjen med veldig positiv erfaring

Han visste virkelig hva han gjorde, var svært behagelig og jeg slappet godt av. Nå er ikke jeg noen ekspert på dette området, men hadde nok fanget opp om det var noe feil.Han gav meg også råd om vitaminer jeg burde ta nå, og hva slags type mat jeg bør holde meg unna i denne perioden. Han har behandlet mange i denne situasjonen før, så dette var ikke noe nytt for han. Skal tilbake igjen allerede på tirsdag neste uke, og gleder meg faktisk. Dette har jeg virkelig fått troen på

Nå vil jo tiden vise seg om det hjalp, men uansett så tror jeg nok ikke det kan skyldes på han hvis ikke

Anbefales av meg; Stavanger Soneterapi
løven er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 19-10-2006, 21:52   #4
odaskatt
Skravleguru

odaskatt sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Vestlandet
Standard

Løven: Jeg var der for første gang på mandag og i dag. Fikk samme gode følelse som deg. Håper det er det som skal til for at det skal klaffe for oss!
odaskatt er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 19-10-2006, 23:02   #5
molle
Stadig innom

molle sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: rogaland
Standard Hei

Jeg går også hos Tom Fjelltvedt.
Gikk til ham da jeg ble gravid med litlå. Utrolig sympatisk og behaglig mann.
Nå er jeg igang med søskenforsøk og har god tro på at den jobben tom gjør virker. Vil anbefale dere moxapinner også.

Har også gått til Silje på Stavanger soneterapi. Hun driver med soneterapi. Kjempeflink.

klem molle
Gammel 03-02-2007, 16:08   #6
Liljekonvall
Fersk på forum

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Southwest
Standard

hva er moxapinner
Liljekonvall er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 05-04-2007, 20:30   #7
annie
Nykommer

annie sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Sandnes
Standard

Hei ! jeg er helt ny her, og denne tråden var akkurat det jeg letet etter ! Har lurt veldig på dette med akupunktur. Dette må nok prøves. Får nok kontakte Tom Fjelltvedt etter påsken !

Annie
Gammel 15-12-2010, 16:38   #8
ammi
Fersk på forum

Medlem siden: Dec 2010
Standard

Hei,
Jeg er ny her. Fant tidlig i november at jeghar tidlig overgangsalder. Lurer på om noen har fått samme diagnose som meg? Prematur ovarial svikt eller prematur monopause..

Jeg har AMH på 0,3 og FSH på 30, pluss at mine egg er små og umodne.. Riksen har gitt avslag på IVF... og gynekologen min vil ikke se meg lenger.. er helt fortvilet.. Noen som kan hjelpe meg?? Er nedefor og helt utslitt.. Noen solskinn historier her??

Har begynt å gå til en akupunktur og begynt med tradisjonell kinesisk medisin.. håper det hjelper. Kan noen her hjelpe meg litt???? Gi meg råd..

Mvh
Ammi..
ammi er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 15-04-2013, 10:47   #9
Jannike79
Fersk på forum

Medlem siden: Apr 2013
Standard

Jeg har vært hos mange mange. da jeg etter flere år enda ikke er gravid med nr 2.

Men de jeg mener ha fått best resultat fra er :Ove Høyland Soneterapaut på Vigrestad. Utrolig dyktig!! Og veldig jordnær og behagelig. Flere av vennene mine går også til han. Han har jobbet med dette i 30 år. Innen 3min fant han mine utfordringer. Hver 3 uke fast går jeg til han. og jeg har merket store endringer i syklus og andre utfordringer med helsen jeg har hatt.

Ellers vil jeg på det sterkeste anbefale Malin Shefstrøm. Hun har masse bra utstyr. Fantastisk til å finne eksakt hva som ikke er optimalt i kroppen. Men også behandle dette. Hun er flink, og veldig sympatisk. Hun har en mye god kunnskap og bra nettverk hun kan rådføre seg med. Merker at hun brenner for å kunne hjelpe. God som gull!

Så disse to har gjort store endringer hos meg.

Jeg har ellers vært hos Silje Tuxen Thingvoll, Tom Fjelltvedt (flink og behagelig), Homeopat Grete Gaard, flink (har også fått bedringer mens jeg gik til henne), og mange andre, men disse er mine favoritter

Sist endret av Jannike79 : 15-04-2013 kl 10:50
Jannike79 er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder