Ønskebarn forum  
Gammel 13-05-2009, 22:11   #1
hippo
Nykommer

hippo sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Møre og Romsdal
Standard Siste sjanse

No har vi fått godkjenninga klar for 4. året.
Blir vel å sende den til AF i morgon, etter at den er behørig kopiert og arkivert.

Om ikkje det skjer noke i løpet av komande år må vi legge om fokus i livet vårt. Det er med blanda følelsar dette, men ting kan no skje?

HÅPAR EG.

Lykke til med den vidare ventinga folkens!!!!!!!!!!!!!!!!
Gammel 13-05-2009, 22:53   #2
MillaB
Stadig innom

MillaB sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Bergen
Smile

Ojojoj, hoppas verkligen att det händer något snart för er Hippo. Så lång väntetid
28.04.12 Vi är hemma igen med vår !

MillaB er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 14-05-2009, 09:21   #3
Indianeren
Stamgjest

Medlem siden: May 2006
Sted: Hordaland
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av hippo Vis innlegg

Blir vel å sende den til AF i morgon, etter at den er behørig kopiert og arkivert.

Om ikkje det skjer noke i løpet av komande år må vi legge om fokus i livet vårt. Det er med blanda følelsar dette, men ting kan no skje?

HÅPAR EG.

Hei, på dere
Nå har det snart gått 1 år siden vi var i Tarija, Bolivia. Og det var vel bare en familie som var i Santa Cruz etter oss og hentet barn fra Bolivia i fjor.
Og med de ulike utskiftningene i ministeriet håper jeg nå virkelig at det kan komme tildelinger til alle dere som venter på barn. Det var det som skjedde med oss i fjor/forfjor da vi ventet som værst.
Her i heimen går det nå bra. har startet 2 dager i barnehagen og trives bra, han snakker kav dialekt, og skulle tro at han har bodde i Norge lenge.
Storesøster har vært utrolig med ham, leker med ham og lærer ham opp, de koser ser sammen.
Nabo gutten er 1 år yngre, men disse guttene koser seg i hverandres selskap.
Vi har hatt perioder med mye nattevåking, men dette har vi klart oss gjennom. Så nå er han en veldig trygg og harmonisk gutt.
Mitt opp i alt dette har vi fått perimitering og oppsigelse av jobb(jeg). Så våren har vært litt anderledes enn vi hadde planlagt.

til alle dere som venter, tenk på alle de nåløyene som dere har kommet igjennom, dere er godkjente som foreldre både her i Norge og i Bolivia. Så nå skal de bare finne det barnet som er ment for dere.

Krysser alt vi har for at de nå jobber på spreng for å få til tildelinger for norske ventende foreldrer.

Da har vi fått vår etterlengtede og er kommet vel hjem.
Vi kozer oss i heimen

Ha en gla dag
Indianeren er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 14-05-2009, 20:37   #4
Nova
Stadig innom

Medlem siden: Jan 2008
Sted: Oslo
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av hippo Vis innlegg

HÅPAR EG.

Vet ikke om jeg skal gratulerer deg eller hva, Hippo. Håper uansettt at dere nå får tildeling raskere enn raskest. Det er på høy tid og vel fortjent. Du er god som har holdt ut så lenge. Litt til, så er dere der

Har selv begynt på tredje år av godkjenningen og kjenner at jeg blir skjelven bare ved tanken på å hente inn nye attester for en evt utvidelse til fjerde år...

Hyggelig at det går bra med barna, Indianeren. Det høres godt ut å ha fått ventingen litt på avstand. Håper det ordner seg på jobbfronten også.

Uansett godt at vi har hele våren og sommeren foran oss. Her er det sol og det skal feires med en kveldstur på parkserveringen
Gammel 15-05-2009, 09:27   #5
tim
Fersk på forum

Medlem siden: Oct 2007
Sted: Karmøy
Standard Kontrakten

Lurer meg på om det ikke blir noen tildelinger til Norge før kontrakten er signert. Det kan nesten tydes som det siden det ikke er komt en eneste tildeling til Norge dette året, og vi er langt uti mai.

Vi får bare håpe på at det snart skjer noe.
tim er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder