Ønskebarn forum  
Gammel 10-09-2019, 10:21   #1
Lillefrøkenfrue
Fersk på forum

Medlem siden: Sep 2019
Standard Føler meg alene

Jeg og min samboer har prøvd en stund å få barn. Jeg har visst lenge at jeg har PCOS med sjelden mens, så var klar over på forhånd at det kunne bli vanskelig. Vi prøvde en stund selv, så med hormoner, fikk ingen eggløsning av det. På fredag hadde jeg lapo for å fikse cystene, men da oppdaget de tette eggledere i tillegg. Det betyr at eneste mulighet er IVF, og det går ikke an naturlig, var det legen sa.

Jeg er ganske knust. Det er sikkert teit, jeg har jo ikke vært gjennom et eneste IVF forsøk ennå, men det skremmer meg at det er absolutt eneste mulighet. Tenk om det ikke går. Samboeren min tar det ikke så tungt, han har høye forventninger til at IVF skal gi resultater, og jeg er glad han er positiv, men jeg føler meg teit og alene som har det så vanskelig nå. Jeg har noen gode venninner jeg har fortalt det til, de prøver å forstå, men de er også opptatt av at IVF sikkert kommer til å gå.

Jeg har ingen stor familie, min søster er død og mine foreldre er syke så det gjør vondt å kanskje ikke kunne starte min egen familie. Jeg er 29 år.
Lillefrøkenfrue er ikke logget på   Svar med sitat

Bookmarks

Søkeord
Ingen

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
You may post new threads
You may post replies
Du kan ikke legge til vedlegg
Du kan ikke endre innleggene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av

Skift forum

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokken er nå 16:57.

Sentralstyret

Leder:
Lise B. Jakobsen,

Nestleder:
Monica Sandor,

Styresekretær:
Siri Mølmen Sellevik,

Webmaster:
Hans Petter Myrlie-Bjørn,

Styremedlemmer:
Katrine H. Haarberg,
Karen-Mette Myrlie-Bjørn,
Jeanne Gregertsen

Daglig leder:
Randi Ramnefjell

Drevet av: vBulletin versjon 3.8.2
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.