Ønskebarn forum  
Gammel 01-04-2020, 10:52   #1
singel0652
Fersk på forum

Medlem siden: Apr 2020
Sted: Oslo
Standard Ønsker barn

Hei,

Jeg er 35 år gammel, og har innsett nå at jeg ønsker meg en familie. Jeg er lesbisk, og har flere forhold bak meg, men jeg har alltid tenkt at jeg ikke ønsker meg barn. Jeg har vel innsett at det er partneren som aldri har vært rett...

Sliter litt med tanken på å lage en familie som ikke føles "rett" for meg. Jeg har jo aldri sett for meg at om jeg får barn, skal dette barnet ha en far og en mor - det skal jo ha to mødre Derfor er det mest rett for meg å få barn med en homofil far. Jeg ønsker heller ikke å få barn alene.

Ønsker delt omsorg - med alt det innebærer. Både gleder og sorger. Alt i livet er på stell ellers. Jeg har en fast jobb med god lønn, leilighet, gode venner og en trygg familie. Og siden 40 er nærmere enn jeg liker å tenke på, er det vel bare å hoppe i det.

Så nå begynner det Men! Hvor er han, den trygge og snille mannen i Oslo som ønsker seg barn.
singel0652 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 13-04-2020, 18:47   #2
Vikram og Daniel
Fersk på forum

Medlem siden: Apr 2020
Standard homofilt par som tenker på barn

Hei,

Vi er et homofilt kjærestepar som utforsker ulike muligheter for å bli foreldre. Vi er i utgangspunktet åpne for co-parenting med streit/skeiv kvinne(r), surrogati, adopsjon og annet.

Vikram er gestaltterapeut, samfunnsviter, jurist og forfatter. Daniel er yoga- og meditasjonslærer.

Du finner oss på insta (@letsyoga.no og @vikramwrites), facebook (vikram.kolmannskog) og litt info på hjemmesidene (letsyoga.no og vikram.no)

Send oss gjerne en melding.

Hilsen,
Daniel og Vikram
Vikram og Daniel er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder