Ønskebarn forum  
Gammel 05-06-2015, 09:51   #1
ihs
Fersk på forum

Medlem siden: Aug 2014
Smile Blogg

Vi er straks ferdige med papirene i Norge, og er veldig spente på hvordan det blir framover. I ventetiden er det gøy å lese hva som skjer med andre, hva de tenker, går igjennom osv. Så jeg lurte på om det er flere her som blogger om prosessen? Det hadde vært spennende å lese og følge med på andres adopsjons prosess. Eller om dere har noen dere følger?

Jeg har så smått begynt å skrive litt, mest for min egen del og litt for familie og venner. Jeg har passord på noen av postene, ta kontakt om dere vil lese mer.
https://thailandadopsjon.wordpress.com
Gammel 05-06-2015, 10:38   #2
Molly82
Nykommer

Medlem siden: Apr 2015
Sted: Akershus
Standard

Jeg har sendt søknaden vår til Bufetat i dag så vi er litt bak dere i løypa. Håper vi blir godkjent og at det skjer i år, men etter at opplegget ble endret 01. feb i år vet man ikke sikkert hvor lang tid prosessen vil ta.

Har ikke blogg selv, men lurte på om jeg skulle åpne en dagbok her, må bare finne ut hvordan jeg gjør det

Leste kjapt på et innlegg på bloggen din og du skrev at dere måtte legge ved en presentasjon av dere selv. Det har ikke vi gjort og har heller ikke lest noe sted at vi trenger å vedlegge det. Men nå ble jeg litt bekymra! Skulle det vært med?! Tror ikke det, det er kanskje tatt bort, men får sende en mail til VB og dobbelsjekke at vi ikke har driti oss ut!

Fikk skikkelig nerver når jeg leste om sosialrapporten. Folk sier at det er ikke noe å grue seg for, men jeg gjør det likevel.

Lykke til med ventetiden! Vil følge med på bloggen din
Kanskje du kan sende meg passord på pm?
Gammel 05-06-2015, 14:22   #3
ihs
Fersk på forum

Medlem siden: Aug 2014
Smile

Vi bor i Trondheim, og de ønsket en presetasjon om oss før vi begynte møtene med barnevernet. Det er bare noe de gjør tror jeg, bare for å kjenne oss litt før vi begynte. Men det er ikke sikkert at de gjør det andre steder. Da hadde dere helt sikkert fått beskjed om det
Gammel 17-06-2015, 09:16   #4
Molly82
Nykommer

Medlem siden: Apr 2015
Sted: Akershus
Standard

Måtte høre med VB om det skulle ligget en sånn presentasjon med søknaden, men det skulle det heldigvis ikke Har enda ikke hørt fra Bufetat, håper det ikke drøyer for lenge før de tar kontakt!
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder