Ønskebarn forum  
Gammel 12-10-2015, 19:43   #1
Molly82
Nykommer

Medlem siden: Apr 2015
Sted: Akershus
Standard Aktivitet på forumet?

Hei,
Syns det er lite aktivitet her på forumet? Er det andre forum for adopsjon hvor det er større aktivitet eller er det på dagbøkene det foregår?

Jeg har ikke dagbok selv og kan ikke finne dem her på forumet. Kanskje admin må gi meg tilgang slik at jeg kan ha egen dagbok og eventuelt følge andre. Har lyst til å lese om andres erfaringer da vi ikke har kommet så langt i prosessen selv enda

Klem Molly
Gammel 13-10-2015, 02:15   #2
Milla76
Nykommer

Medlem siden: Jun 2007
Standard

For Colombiasøkere har diskusjonen flyttet seg til lukkede Facebook-grupper. Mulig det finnes en gruppe for Thailandsøkere også?

Jeg skjønner godt at du ønsker kontakt med andre i samme situasjon. Facebook-gruppen har vært til stor nytte i ventetiden og jeg har kommet i kontakt med veldig mange hyggelige mennesker. Vi er akkurat nå i Colombia for å hente lillebror, og det er deilig, men også litt rart å endelig være i mål. Vi har jo mer eller mindre vært i en aktiv adopsjonsprosess de siste 8 årene

Sist endret av Milla76 : 13-10-2015 kl 02:17
Milla76 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 13-10-2015, 13:17   #3
Frøet
Fersk på forum

Frøet sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Standard

Enig, det er lite aktivitet her, men tror det henger sammen med at ting tar så uendelig lang tid i alle ledd. Det kan fort ta mange måneder mellom hver gang noe skjer. I tillegg er vi jo ganske få, vi som adopterer, og alle er jo ikke her😊

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Molly82 Vis innlegg
Hei,
Syns det er lite aktivitet her på forumet? Er det andre forum for adopsjon hvor det er større aktivitet eller er det på dagbøkene det foregår?

Jeg har ikke dagbok selv og kan ikke finne dem her på forumet. Kanskje admin må gi meg tilgang slik at jeg kan ha egen dagbok og eventuelt følge andre. Har lyst til å lese om andres erfaringer da vi ikke har kommet så langt i prosessen selv enda

Klem Molly
Frøet er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 14-10-2015, 14:03   #4
Molly82
Nykommer

Medlem siden: Apr 2015
Sted: Akershus
Standard

Takk for svar! Jeg skal undersøke litt på Thailandgruppa og se om det finnes noe på FB!

Kos dere på hentereise!
Gammel 07-01-2016, 09:48   #5
MrsPoppins
Fersk på forum

Medlem siden: May 2015
Standard

Etter mange år borte fra forumet gledet jeg meg til å "logge på" igjen, men det er tydelig at det er dag og natts forskjell på aktiviteten her inne fra da til nå. Men det er vel som det er sagt tidligere i lenken, mye skjer på facebook og i andre sosiale medier istedenfor. Jeg håper imidlertid det er mulig å få litt "liv" her inne igjen - jeg skal ihvertfall gjøre så godt jeg kan
MrsPoppins er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 13-01-2016, 17:22   #6
Vanessa
Husvarm

Vanessa sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Standard

Nå hører ikke jeg til under adopsjonsdelen av forumet, men syns det er mye, mye mindre aktivitet overalt her på forumet enn det var bare for 2år siden da jeg endelig hadde blitt gravid. Frem til da hadde jeg brukt forumet aktivt i flere år, nå er det knapt svar å få om en legger ut et spørsmål i en tråd.
Det er gankse rolig i dagbøkene også...
5 søskenforsøk- 1MA
Lav AMH målt i 2019.
ED 2019, gravid
Vanessa er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder