Ønskebarn forum  

Gå tilbake   Ønskebarn forum > Klubber > Eggdonasjon

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 18-11-2019, 22:53   #471
Rubia
Husvarm

Medlem siden: Jan 2016
Sted: Østlandet
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Sent Ute Vis innlegg
Har du testet igjen i dag for sikkerhets skyld?

Litt panikkstemning her også pga. sterke smerter og liten frisk blødning som startet fredag kveld Har vært sengeliggende hele helgen med alarmen på hver tredje time. Er fortsatt kvalm, smertene roet seg etter dobbel dose progesteronsprøyte og det har heldigvis bare kommet ut gammelt blod etterpå, men akkurat nå føler jeg meg ikke sikker på noen ting lenger
Så ubehagelig å blø nå. Kan det skyldes den indre cerclagen? Krysser fingrene for at det er noe annet enn embryoet som blør
Hjertelyd hørt ved UL 05.07.16, men MA oppdaget 25.07.16
EA ved BCN IVF 28.11.16 SA i uke 5
ED ved Riga IVF 30. juni 2017 negativ
ED i Riga 5. mars 2018 negativ
ED i Riga 9. juli 2018 positiv. Hjertelyd 04.08. 💕Jente. Termin 30.03.19, pks 18.03.19 (38+5)
Ei nydelig jente kom til verden 18. mars 2019 og endret våre liv for all tid.
Rubia er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 18-11-2019, 23:01   #472
Sent Ute
Avhengig

Sent Ute sin avatar

Medlem siden: Feb 2016
Sted: Oslo
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Rubia Vis innlegg
Så ubehagelig å blø nå. Kan det skyldes den indre cerclagen? Krysser fingrene for at det er noe annet enn embryoet som blør
Har aldri hørt at indre cerclage kan forårsake blødning, men den forårsaker utvilsomt mer smerter og vondter generelt.

Ferskforsøk 16.04.16: Pos. 27.4 på 14 DPO m/HCG 205
UL 12.5: 2 bankende hjerter
UL 30.6: tvilling 2
UL 23.7: tvilling 1
født 21+3
født 21+5
Søskenforsøk til englebarna 21.12: Kjemisk 4+3
2. søskenforsøk 02.03.17: BO 8+4
Nytt ferskforsøk 16.8: MA 7+5
Fryseforsøk 6.3.18: Neg.
Fryseforsøk 17.5: Pos.
TUL 11.6: 1 bankende hjerte
OUL 5.9: Alt vel
Gutt født 22+2
Diagnose: sviktende livmorhals
Sent Ute er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel I går, 08:47   #473
SK90
Flyttet inn

Sted: Vestlandet
Standard

Sitat:
Tusen takk skal du ha Hvordan går det med deg?
Det går bedre med meg, kvalmen har eg fortsatt litt om kveldene, men ellers er eg i fin form på dagtid 😊 Så nå kan eg nyte svangerskapet og glede meg over det Det er vanskelig å gjøre det over doskålen hele tiden, da tenker man bare på kvalmen og hvordan holde den unna.. Unner ingen det, så håper du slipper det 🤞 Hvordan går det med deg? Korti skal du på ul igjen?
Begynte spray aug.16.
Gravid- MA sept.16
22/4-17: Gravid ved IVF
19/5-17: Hjerteaktivitet
Fødte verdens fineste jente des 2017 💗
August-18: Fryseforsøk. Gravid- SA
12/12-18: Innsett av fryseegg-men overlevde ikkje
Nytt ferskforsøk. 13/5-19: Ruger. Negativt.
Innsett av blastocyst 20/8 - Gravid
24/09-19: Hjerteaktivitet
SK90 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel I går, 08:51   #474
SK90
Flyttet inn

Standard

Sitat:
Har du testet igjen i dag for sikkerhets skyld?

Litt panikkstemning her også pga. sterke smerter og liten frisk blødning som startet fredag kveld Har vært sengeliggende hele helgen med alarmen på hver tredje time. Er fortsatt kvalm, smertene roet seg etter dobbel dose progesteronsprøyte og det har heldigvis bare kommet ut gammelt blod etterpå, men akkurat nå føler jeg meg ikke sikker på noen ting lenger
Leste dette nå. Off! Stakkars deg. Ja, du må bli sengeliggende og prøve å holde roen. Du er sykemeldt sant? Håper virkelig på at det ikkje kommer mer blod... Hva sier de på klinikken? Kan du komme innom for en sjekk? ❤❤❤
Begynte spray aug.16.
Gravid- MA sept.16
Gammel I går, 22:05   #475
Sent Ute
Avhengig

Sent Ute sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av SK90 Vis innlegg
Det går bedre med meg, kvalmen har eg fortsatt litt om kveldene, men ellers er eg i fin form på dagtid 😊 Så nå kan eg nyte svangerskapet og glede meg over det Det er vanskelig å gjøre det over doskålen hele tiden, da tenker man bare på kvalmen og hvordan holde den unna.. Unner ingen det, så håper du slipper det 🤞 Hvordan går det med deg? Korti skal du på ul igjen?
Jeg har ikke vært på ul siden innsett - etter behandlingsplanen skal jeg det først i neste uke. De har ikke bedt meg om å sjekke ifbm. blødningen, og siden innvendig ul i verste fall kan trigge blødning, har jeg bestemt meg for å vente. Er over på progynova hver 4. time i dag - en liten framgang fra hver 3. time siden fredag kveld.

Hvor langt er du kommet nå? Høres fryktelig ut å være kvalm hele tiden. Kan ikke huske at du var så kvalm i de andre svangerskapene? Jeg har også vært litt småkvalm innimellom, men ingenting å snakke om foreløpig. Er på siste uken av Prednisolon nå og tipper at det fortsatt er med på å holde kvalmen unna. Er 6+2 i dag.

født 21+3
født 21+5
Gutt født 22+2
Gammel I går, 22:18   #476
Sent Ute
Avhengig

Sent Ute sin avatar

Standard

Sitat:
Leste dette nå. Off! Stakkars deg. Ja, du må bli sengeliggende og prøve å holde roen. Du er sykemeldt sant? Håper virkelig på at det ikkje kommer mer blod... Hva sier de på klinikken? Kan du komme innom for en sjekk? ❤❤❤
http://forum.onskebarn.no/images/smilies/blunke.gif

Jeg arbeider kun 20%, og i dag arbeidet jeg hjemmefra (les: med laptop i sengen), så det går fint foreløpig. Må bare se det an dag for dag. Må ikke lenger være sengeliggende, men må unngå fysisk arbeid/aktivitet. Har heldigvis bare vært gammelt blod de siste dagene. Litt vanskelig å dra innom klinikken når den er i et annet land Men som nevnt i forrige innlegg, er det ennå for tidlig. Jeg prøver å redusere fysisk aktivitet så mye som mulig, og da er det dumt å legge inn en ekstra tur til gynekolog som ikke klinikken har bedt om. Blir mye Netflix og spising i sengen istedet.

født 21+3
født 21+5
Gutt født 22+2
Gammel I dag, 09:27   #477
SK90
Flyttet inn

Standard

Sitat:
Jeg har ikke vært på ul siden innsett - etter behandlingsplanen skal jeg det først i neste uke. De har ikke bedt meg om å sjekke ifbm. blødningen, og siden innvendig ul i verste fall kan trigge blødning, har jeg bestemt meg for å vente. Er over på progynova hver 4. time i dag - en liten framgang fra hver 3. time siden fredag kveld.

Hvor langt er du kommet nå? Høres fryktelig ut å være kvalm hele tiden. Kan ikke huske at du var så kvalm i de andre svangerskapene? Jeg har også vært litt småkvalm innimellom, men ingenting å snakke om foreløpig. Er på siste uken av Prednisolon nå og tipper at det fortsatt er med på å holde kvalmen unna. Er 6+2 i dag.
Ja, skjønner at du vil vente da. Så bra du tar progynova hver 4.time nå. Føler du at klinikken passer på deg og gir deg gode råd? Håper ihvertfall du får god oppfølging 6+2 er bra. Eg og fikk blødning i dette svangerskapet på den tiden, og det var både frisk blødning og en stor svart klump. Det var skummelt. Så håper det bare var en uskyldig liten blødning du også fikk 🤞 Bra du arbeider kun 20%. Det er nok lurt å kjenne litt etter dag for dag ja. Håper du har en god arbeidsleder, som forstår. Bra du unngår fysisk aktivitet og godt å høre at det bare har kommet gammelt blod. Du får prøve å slappe av og kose deg med netflix og god mat Har du noen som handler for deg?

Eg er 16 uker. Nei, eg har ikkje vert i nærheten av så kvalm tidligere, så det var veldig rart at eg ble så kvalm Ja, kanskje prednisolon er med på å hjelpe å holde den vekke. Men ellers er det jo veldig forskjelligt. Noen er ikkje kvalme i det hele tatt, så det er veldig rart det der.

Lykke til videre, hold deg rolig og ta vare på deg selv! ❤❤
Begynte spray aug.16.
Gravid- MA sept.16
Gammel I dag, 16:09   #478
Sent Ute
Avhengig

Sent Ute sin avatar

Standard

Sitat:
Ja, skjønner at du vil vente da. Så bra du tar progynova hver 4.time nå. Føler du at klinikken passer på deg og gir deg gode råd? Håper ihvertfall du får god oppfølging 6+2 er bra. Eg og fikk blødning i dette svangerskapet på den tiden, og det var både frisk blødning og en stor svart klump. Det var skummelt. Så håper det bare var en uskyldig liten blødning du også fikk 🤞 Bra du arbeider kun 20%. Det er nok lurt å kjenne litt etter dag for dag ja. Håper du har en god arbeidsleder, som forstår. Bra du unngår fysisk aktivitet og godt å høre at det bare har kommet gammelt blod. Du får prøve å slappe av og kose deg med netflix og god mat Har du noen som handler for deg?

Eg er 16 uker. Nei, eg har ikkje vert i nærheten av så kvalm tidligere, så det var veldig rart at eg ble så kvalm Ja, kanskje prednisolon er med på å hjelpe å holde den vekke. Men ellers er det jo veldig forskjelligt. Noen er ikkje kvalme i det hele tatt, så det er veldig rart det der.

Lykke til videre, hold deg rolig og ta vare på deg selv! ❤❤
Da er du jo snart klar for oul Er du fortsatt sykemeldt? Husker du hadde problemer med bekkenløsning/vondt å gå forrige gang. Hvordan har det vært nå?

Jeg har handlehjelp ved behov, ja, og godt er det, for nå får jeg ikke lov til å bære mer enn 3 kg. Flere av de andre pasientene sier de har bestilt hjemlevering av kolonialvarer, så det er jo også en mulighet. Tok forresten blodprøve for to dager siden og fikk akkurat vite at hcg var 35000 Klinikken følger veldig godt opp, ja. Mens jeg har hatt blødning, har de villet at jeg skulle rapportere hver 12. time. Har du hatt kontakt med klinikken din ved blødning?

født 21+3
født 21+5
Gutt født 22+2
Gammel I dag, 22:01   #479
SK90
Flyttet inn

Standard

Sitat:
Da er du jo snart klar for oul Er du fortsatt sykemeldt? Husker du hadde problemer med bekkenløsning/vondt å gå forrige gang. Hvordan har det vært nå?

Jeg har handlehjelp ved behov, ja, og godt er det, for nå får jeg ikke lov til å bære mer enn 3 kg. Flere av de andre pasientene sier de har bestilt hjemlevering av kolonialvarer, så det er jo også en mulighet. Tok forresten blodprøve for to dager siden og fikk akkurat vite at hcg var 35000 Klinikken følger veldig godt opp, ja. Mens jeg har hatt blødning, har de villet at jeg skulle rapportere hver 12. time. Har du hatt kontakt med klinikken din ved blødning?
Ja, oul er rett rundt hjørnet Eg er ikkje sykemeldt lenger. Så det er litt tøft å vere på jobb om kveldene når eg føler mest på kvalmen. Men det er heldigvis ikkje så gale som det har vert, for da hadde eg ikkje klart å gått på jobb. Ja, eg hadde det forferdelig vondt i bekkenet sist gang. Eg begynner å kjenne på det litt når eg går inn og ut av bilen, men ellers kjenner eg lite til det enda. Men det kommer vel rekner eg med. Mange sier jo at det blir verre andre gang.

Så bra du har handlehjelp ved behov. 3kg er ikkje mye. Men ingen dum idé å kjøpe varene på kolonial. Det er nok lurt 😊 35000, Wow! Det er jo kjempebra! Og så bra klinikken din følger deg godt opp. Ja, eg tok kontakt med klinikken ved blødning, og det tok dem på alvor så eg kunne komme rett opp der og ta hcg og få svar etter noen timer. Så det er godt å ha en klinikk som følger opp
Begynte spray aug.16.
Gravid- MA sept.16
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder