Ønskebarn forum

Ønskebarn forum (http://forum.onskebarn.no/index.php)
-   Peru (http://forum.onskebarn.no/forumdisplay.php?f=421)
-   -   Nytt consejo 22 september (http://forum.onskebarn.no/showthread.php?t=24373)

simeho 23-09-2010 23:59

Da er det altså ei tildeling til Norge, om jeg forstår spansk riktig:heia::vinner:

Noen kan glede seg:blunke:

Og om jeg kjenner den det blir eller ikke, så gleder jeg meg stort med dere Peru-ventere over at det nå kommer et barn til til Norge. Noen skal snart ut å reise :lykkelig:

Nå kan jeg legge meg, har fått ro i sjela for denne gang på dere ventere sine vegne...

Natti!

Smily 24-09-2010 07:41

Sitat:

Opprinnelig skrevet av simeho (Innlegg 685705)
Da er det altså ei tildeling til Norge, om jeg forstår spansk riktig:heia::vinner:

Noen kan glede seg:blunke:

Og om jeg kjenner den det blir eller ikke, så gleder jeg meg stort med dere Peru-ventere over at det nå kommer et barn til til Norge. Noen skal snart ut å reise :lykkelig:

Nå kan jeg legge meg, har fått ro i sjela for denne gang på dere ventere sine vegne...

Natti!

Det stemmer simeho, det ble en bitteliten gutt på 9 måneder. Nå blir det utrolig spennende å se hvem de heldige foreldre er. Hurra for Peru, nå er det bare å fortsette og huske på Norge ved hvert møte fremover. Vi er klare for flere barn fra Peru :lykkelig:

pia=:) 24-09-2010 07:58

ÅÅÅÅÅÅÅÅ -nå er JEG spent!!!:jiha:
Med andre ord: Krysser fingrene for dere, inti:lykke::lykke::lykke::lykke:

inti 24-09-2010 08:48

Tildeling til Norge

Hurra for tildeling til Norge! Veldig stas for de som får en liten sønn. :lykkelig:

inti 27-09-2010 07:28

Men det er altså ikke oss...

I tilfelle det skulle være av interesse....... så er det altså ikke oss som blir foreldrene til den lille gutten. :vente:

Soleil 27-09-2010 08:10

Og heller ikke oss..

Siden vi er godkjent for et barn mellom 3 og 4 år, er det nok heller ikke oss denne gang. Dessverre, for nå er det kun 3 måneder igjen til vår forlengede godkjennelse går ut... Panikken begynner å komme sigende nå, kanskje vi må innstille oss på et liv uten barn. :panikk:

Soleil:blomstersmil:

Silje 27-09-2010 10:24

Inti::dåne: ..Hadde VIRKELIG håpet på dere denne gangen!!:rose:

Solieil: Krysser alt jeg har og håper av hele mitt hjerte at det går deres vei!!:tingeling::lykke:
Skjønner godt panikken griper dere, når dere bare må stå å se på at sanden renner ut av timeglasset...
Ønsker dere all hell og lykke:storklem:

Smily 27-09-2010 11:18

Så synd at det hverken var deg Inti eller deg Soleil. Jeg krysser så fingrene for dere. Dere har jo ventet så lenge, og for deg Soleil haster det jo desverre veldig.

Inti; har du selv ringt AF for å spørre?

Vi har heller ikke fått noen telefon for å si det sånn. Og hadde AF ringt i dag for å spørre om noe dill hadde jeg vel fått hjertet i halsen. Selv om jeg absolutt ikke venter en telefon på lenge lenge enda :).

Ønsker dere begge fortsatt lykke til, måtte lykken smile til dere snart. I hvertfall bra at det kommer tildelinger til Norge, så vet vi at vi hverken er glemt eller bannlyste :). Det er bare snakk om tid!!

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokken er nå 03:18.

Drevet av: vBulletin versjon 3.8.2
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.