Ønskebarn forum

Ønskebarn forum (http://forum.onskebarn.no/index.php)
-   Forsøk og prøving (http://forum.onskebarn.no/forumdisplay.php?f=486)
-   -   Hva med *** i rugetiden? (http://forum.onskebarn.no/showthread.php?t=29094)

FrkMarge 19-06-2013 16:40

Hva med *** i rugetiden?

Dette har sikkert vært oppe mange ganger før, men jeg fikk ikke noe treff på tråder når jeg søkte:redface:

Jeg er ruger nå på et fryseegg. Jeg bruker lutinus og det må jo tas hensyn til, men sånn ellers... er det noe problem å ha ***?
Ingen har sagt noen ting som jeg kan huske i alle fall...

Noen som har tanker rundt dette

ninris 19-06-2013 17:00

Sitat:

Opprinnelig skrevet av FrkMarge (Innlegg 799463)
Dette har sikkert vært oppe mange ganger før, men jeg fikk ikke noe treff på tråder når jeg søkte:redface:

Jeg er ruger nå på et fryseegg. Jeg bruker lutinus og det må jo tas hensyn til, men sånn ellers... er det noe problem å ha ***?

Heisan:blunke: lurte på dette selv jg spesielt under rugingen..vi fikk beskjed av klinikken om ikke å ha *** de første 14 dagene:vente: men etterpå vt jg neimen ikke:lure:kanskje man må bruke noe pga lutinusen? hmmm...:blomstersmil:

FrkMarge 19-06-2013 18:35

Sitat:

Opprinnelig skrevet av ninris (Innlegg 799464)
Heisan:blunke: lurte på dette selv jg spesielt under rugingen..vi fikk beskjed av klinikken om ikke å ha *** de første 14 dagene:vente: men etterpå vt jg neimen ikke:lure:kanskje man må bruke noe pga lutinusen? hmmm...:blomstersmil:

Hvorfor ikke egentlig? Jeg har ikke hatt egguttak denne gangen, så infeksjonsfare er det vel neppe?:confused:

ninris 19-06-2013 18:50

Sitat:

Opprinnelig skrevet av FrkMarge (Innlegg 799470)
Hvorfor ikke egentlig? Jeg har ikke hatt egguttak denne gangen, så infeksjonsfare er det vel neppe?:confused:

Nei dt vet jg ikke:sukk:ikke turte jg å spørre heller..hi hi..fikk bare beskjed att de første 14 dagene var dt fy,fy:blunke: kanskje ikke for å forstyrre embryoet..ha-ha:blunke:

Me87 19-06-2013 19:01

Godt spørsmål.

Her var det ikke aktuelt i rugetiden.. Og når jeg testet positivt turte jeg ikke. Så hadde jeg en liten blødning, og da ble det infeksjonsfare.

Så tok en stund her i huset, før det ble noe :blunke:

Lilleulv 21-06-2013 19:42

Sitat:

Jeg fikk ingen beskjed om at det ikke var lov . Men hadde ikke så fryktlige lyst etter uttaket uansett.. hehehehhe!
men så lenge du ikke har tatt ut noen , så må det jo gå greit. Lutinusen gjør det jo bare litt "grisete!" :neie:

Hoping 21-06-2013 21:37

Hadde innsetting i dag og sykepleier sa "unngå *** i 2-3 dager slik at ingen bakterier kommer inn når egget prøver å feste seg, men etter det er det ingen problemerm, kjør på og nyt hverandre"

:) Nå er ikke mannen hjemme før neste fredag så det blir ikke noe på meg allikevel :)

sosa 21-06-2013 22:52

Sitat:

Da jeg fikk satt inn donoregg, fikk jeg beskjed om å holde meg unna *** de 3 eller 4 første dagene.
Lykke til!!

FrkMarge 23-06-2013 22:34

Ok, dette var litt oppklarende. Takk jenter :D

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokken er nå 12:54.

Drevet av: vBulletin versjon 3.8.2
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.