Ønskebarn forum

Ønskebarn forum (http://forum.onskebarn.no/index.php)
-   Oktober (http://forum.onskebarn.no/forumdisplay.php?f=65)
-   -   skravletråd oktober 2013 (http://forum.onskebarn.no/showthread.php?t=29157)

gulfresie 23-07-2013 21:43

skravletråd oktober 2013

Tillater meg å starte en skravletråd for oss som skal i gang med forsøk i oktober.

Jeg skal starte på nesespray i midten av september og skal inn til ul i midten av oktober. Langt regime. Flere som starter rundt samme tidspunkt? :)

babywisher86 20-08-2013 16:33

Hei!

Jeg skal starte på spray 02. september og inn til ultralyd 17. september allerede. Så da håper jeg at innsett blir i løpet av oktober engang. Spennende altså! Har du vært gjennom noen forsøk tidligere eller? Dette er vår første gang. Har prøvd uten hjelp siden mai 2011.

ninris 26-08-2013 21:28

Heisan:blomstersmil:skal ha innsett i oktober, endelig igang igjen med forsøk nr 2:blunke:Denne gangen ved en annen klinikk i Riga..spennende:neglebit::blunke:

sosa 28-08-2013 20:37

Jeg også satser på innsett i oktober. Har 4 frosne embryoer som venter på meg i Spania :)
Lykke til til alle sammen!! :)

mammsi 02-09-2013 14:26

Hei :)
Jeg begynte på nesespray i dag. Skal ha Puregon fra 18.09 også uttak og innsett første uka i Oktober...hvis alt går etter planen så klart :blunke:

Dette er vårt første ivf forsøk. Har hatt inseminasjon en gang. Men pga min lave aih så blir det ikke mer av det. Kan ikke kaste bor noe mer tid når man ikke må hehe :yess: Mannens "varer" er topp kvalitet så her er det kun ett kjent problem. Vi har ei datter på 4 fra før. Hun kom på naturlig vis.

Lykke til, til dere :lykkelig:
Hva er deres historie?

ninris 03-09-2013 19:44

Sitat:

Opprinnelig skrevet av mammsi (Innlegg 802320)
Hei :)
Jeg begynte på nesespray i dag. Skal ha Puregon fra 18.09 også uttak og innsett første uka i Oktober...hvis alt går etter planen så klart :blunke:

Dette er vårt første ivf forsøk. Har hatt inseminasjon en gang. Men pga min lave aih så blir det ikke mer av det. Kan ikke kaste bor noe mer tid når man ikke må hehe :yess: Mannens "varer" er topp kvalitet så her er det kun ett kjent problem. Vi har ei datter på 4 fra før. Hun kom på naturlig vis.

Lykke til, til dere :lykkelig:
Hva er deres historie?

Jeg har 3 barn fra før,men min forlovede har ingen:sukk:Ønsker mest av alt att han skal oppleve å få en sønn eller datter,og jeg også selvfølgelig:blunke: jeg har ingen eggreserve igjen,min manns svømmere er bra:blunke:Så derfor prøver vi ED i håp om å få vårt kjærlighets barn:lykkelig:

RuskeSara 04-09-2013 07:25

Melder meg inn!

Endelig er vi klare for en nye runde med ICSI! Starter på nesespray 9/9, så da blir det uttak og innsett i begynnelsen av oktober! Krysser fingrene for oss alle! :kryssfingre:

Håper så inderlig at det skal klaffe denne gangen! Ja takk til mindre smertefullt uttak og mange fine egg! :smiley:

viken88 04-09-2013 17:20

Hei!

Jeg skal starte på kort regime i slutten av september og håper på uttak i første del av oktober.
Dette er vårt første forsøk, ICSI.
Vi er veldig spente begge to:-)

mammsi 05-09-2013 10:57

Sitat:

Opprinnelig skrevet av ninris (Innlegg 802366)
Jeg har 3 barn fra før,men min forlovede har ingen:sukk:Ønsker mest av alt att han skal oppleve å få en sønn eller datter,og jeg også selvfølgelig:blunke: jeg har ingen eggreserve igjen,min manns svømmere er bra:blunke:Så derfor prøver vi ED i håp om å få vårt kjærlighets barn:lykkelig:

Aha skjønner veldig godt at dere ønsker dere et barn sammen :)
Lykke til i massevis :lykkelig:

mammsi 05-09-2013 10:59

Sitat:

Opprinnelig skrevet av RuskeSara (Innlegg 802378)
Melder meg inn!

Endelig er vi klare for en nye runde med ICSI! Starter på nesespray 9/9, så da blir det uttak og innsett i begynnelsen av oktober! Krysser fingrene for oss alle! :kryssfingre:

Håper så inderlig at det skal klaffe denne gangen! Ja takk til mindre smertefullt uttak og mange fine egg! :smiley:

il på Porsgrunn

Dere hører til på Porsgrunn?
Det gjør vi.Veldig fornøyd så langt :) Flinke folk! Lykke til med neste forsøk da :heia:

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokken er nå 23:18.

Drevet av: vBulletin versjon 3.8.2
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.