Ønskebarn forum

Ønskebarn forum (http://forum.onskebarn.no/index.php)
-   August (http://forum.onskebarn.no/forumdisplay.php?f=63)
-   -   Augustjenter (http://forum.onskebarn.no/showthread.php?t=28967)

Arwen79 22-08-2013 15:20

Jeg testet i dag, negativt. Skal ta en test i morgen også, men forventer vel ikke akkurat at den blir positiv. Må nok belage meg på nytt frysforsøk i september/oktober.

Masse lykke til i morgen, Heliks! Håper og krysser fingre for deg. :lykke:

Heliks 22-08-2013 15:34

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Arwen79 (Innlegg 801814)
Jeg testet i dag, negativt. Skal ta en test i morgen også, men forventer vel ikke akkurat at den blir positiv. Må nok belage meg på nytt frysforsøk i september/oktober.

Masse lykke til i morgen, Heliks! Håper og krysser fingre for deg. :lykke:

Tusen takk Arwen:klemse: Det var dumt med den negative testen:sukk: Godt du har flere på frys i alle fall, selv om det sikkert er mager trøst nå. Jeg fikk jo dessverre ingen på frys, så hvis testen er negativ, blir det nytt IVF med full runde med medisiner og det hele. Håper det går bra med deg i alle fall, og at du ikke går helt i kjelleren:grouphug: Det er tøffe tak dette her.

Trippi 22-08-2013 15:37

Lykke til i morgen, Heliks.
Og Arwen79, jeg heier fortsatt på deg og håper du får et bedre svar i morgen!

Jeg har vært på UL i dag. Har fått økt medisindosen, og så blir det uttak og innsett neste uke hvis alt går som det skal.

Hvor lang tid tar uttaket ca?

Heliks 22-08-2013 15:41

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Trippi (Innlegg 801818)
Lykke til i morgen, Heliks.
Og Arwen79, jeg heier fortsatt på deg og håper du får et bedre svar i morgen!

Jeg har vært på UL i dag. Har fått økt medisindosen, og så blir det uttak og innsett neste uke hvis alt går som det skal.

Hvor lang tid tar uttaket ca?

Takk Trippi!
Så spennende at uttaket begynner å nærme seg! Det tar ikke særlig lang tid, 10-15 minutter som regel. Jeg synes det gikk veldig greit.

Arwen79 22-08-2013 21:06

Heliks: Åh, da håper jeg du har satt inn gullegget så du slipper ny runde! Ja, det er tøffe tak i dette gamet, kan ikke la være å kjenne på misunnelse med tanke på alle de som blir gravide med letthet! Skulle så ønske jeg bare kunne "bestemme" når jeg skulle bli gravid, har nok av venninner som har lagt opp fødsler etter måneder, jobbskifter, studier o.l., og det har alltid klaffet for dem.

Trippi: Takk for heiing, og lykke til med uttak! Tar ikke så lang tid nei, håper du får ut mange fine egg og at dere får oppfylt ønsket om et prøverørsmirakel kjapt! Har dere prøvd lenge på egenhånd?

Heliks 22-08-2013 22:16

Mange vet ikke hvor heldige de er, som kan planlegge når de vil bli gravide og alt klaffer. Egentlig helt sykt at det KAN klaffe sånn for noen når man ser alle leddene i en IVF- behandling! Jeg er utrolig fascinert av hva legene kan få til med dagens bioteknologi, enda det fortsatt er vanvittig mye de ikke vet eller kan enda. Det synes jeg er ganske slitsomt mange ganger - hjernen trenger mange svar, men jeg kan ikke få noen. Er mye: "vi vet ikke, for noen er det sånn og andre ikke" og sånt pjatt. Vanskelig å slå seg til ro med synes jeg. Skulle ønske de visste mer! Tenk hva forskningen kan gi oss svar på om kanskje 50 år fra i dag. Dette tenker jeg på i dag da:blunke: Skal ringe rikshospitalet om nøyaktig 12 timer og mannen og jeg går nesten på veggene her!

Trippi 23-08-2013 09:58

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Arwen79 (Innlegg 801834)

Trippi: Takk for heiing, og lykke til med uttak! Tar ikke så lang tid nei, håper du får ut mange fine egg og at dere får oppfylt ønsket om et prøverørsmirakel kjapt! Har dere prøvd lenge på egenhånd?

Takk, det håper jeg også!! :-)

Vi prøvde i 2 år før vi starta utredning, dvs. at vi snart har fullført 3. prøveåret. Før det var vi 2 år uten prevensjon. Satset på sikre perioder og tenkte at "skjer det så skjer det". Men så viste det seg jo at alle tidspunkt var bombesikre for vår del :oh:

Trippi 23-08-2013 10:01

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Heliks (Innlegg 801835)
Skal ringe rikshospitalet om nøyaktig 12 timer og mannen og jeg går nesten på veggene her!

Nå nærmer det seg!!! Krysser fingrene!!!
:kryssfingre::kryssfingre::kryssfingre:

Heliks 23-08-2013 11:04

Herregud! Jeg er gravid!!!!!

Aenida 23-08-2013 11:14

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Heliks (Innlegg 801852)
Herregud! Jeg er gravid!!!!!

Gratulerer!! Så fantastisk! :D :klemse:

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokken er nå 21:41.

Drevet av: vBulletin versjon 3.8.2
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.