Ønskebarn forum

Ønskebarn forum (http://forum.onskebarn.no/index.php)
-   August (http://forum.onskebarn.no/forumdisplay.php?f=63)
-   -   Augustjenter (http://forum.onskebarn.no/showthread.php?t=28967)

Knottemamma 23-08-2013 19:37

Sitat:

Opprinnelig skrevet av KSV (Innlegg 801875)
Hei Heliks... Da er vi to hehe...Testet positivt i natt (klarte ikke å unngå å løpe på do og måtte bare teste...) Hadde lovet meg å ikke tidligteste men gr jobb og videre sykemld måtte jeg bare...Håper spiren sitter denne gangen...

:vinner:

Heliks 23-08-2013 19:52

Sitat:

Opprinnelig skrevet av KSV (Innlegg 801875)
Hei Heliks... Da er vi to hehe...Testet positivt i natt (klarte ikke å unngå å løpe på do og måtte bare teste...) Hadde lovet meg å ikke tidligteste men gr jobb og videre sykemld måtte jeg bare...Håper spiren sitter denne gangen...

Gratulerer så mye!!:vinner: Jeg er fortsatt helt i sjokk og klarer ikke å ta det helt innover meg. Skulle gjerne ha meldt meg inn i en klubb for gravide med termin våren 2014 her inne på forumet, men kan ikke finne en sånn tråd? Koselig å snakke med andre i samme båt:klemse: Og jeg kommer selvfølgelig til å fortsette å følge dere andre her inne og heie videre på dere. Har satt umåtelig pris på all støtte og fine ord under forsøket. Har vært utrolig godt å kunne lufte alle tanker og bekymringer. Nå kommer helt andre typer bekymringer:blafre: Kommer nok uansett til å være litt småbekymret frem til ultralyden om en måned. Føles liksom for godt ut til å være helt sant dette her.

KSV 23-08-2013 20:13

Ja det blir spennende tider det er helt sikkert! Sist gang slet jeg mye med søvnløse netter da jeg lå og grublet..Kunne sovne på kveldene men så våknet jeg i 03 tida og ikke snakk om jeg klarte å sovne igjen.. Reiste ut på jobb igjen (båt) da jeg sov bra igjen etter ekstra ultralyd viste at alt så ok ut..Da kom det tilbake med en gang så da var det bare å pakke ned lugaren og bli hjemme.. Får se denne gangen hvordan det går..Har lange og tunge dager så ikke problem å være hjemme hele svangerskapet igl lege og personalavd..
Nå er det bare tre uker sånn ca til ultralyd
Ser på fødeprogram på tv.. Vet ikke hvor manga ganger jeg har grina til det den siste uka..Lettrørt..
God fredagskveld. Håper på mange positive tester i aug klubben vår!

Knottemamma 23-08-2013 20:29

Jeg griner ALLTID av Fødeavdelingen. Både jeg og gubben :knegg: Vi er litt følsomme begge to, og hvis ikke et nytt barn er verdt noen tårer så er det ikkeno som er det :)

Krølle 77 23-08-2013 20:51

Gratulerer, KSV! Dette er jo fantastisk, to stk med ballen i mål allerede!! Håper lykken fortsetter resten av måneden og.

Jeg har vært på kontroll i dag og er litt mer optimistisk nå. Det viste seg at det som så ut som en eggstokk som ikke responderte bare var en eggstokk som gjemte seg bak livmoren. Så nå var den lettere å se, når jeg var kommet litt lenger. Fikk beskjed om å fortsette med sprøytene, sette eggløsningssprøyta mandag og komme til uttak onsdag. De tok en liten sjanse, for jeg har vært overstimulert to ganger før, men jeg er fornøyd:) Dosene er lavere enn i mai, så sjansen er der for at dette går helt fint. Litt av en finjustering av de hormonene...

God helg, alle sammen! Beina på bordet!

Fido 23-08-2013 22:57

Her har det skjedd litt siden sist:)
Gratulerer så masse til heliks og ksv..:lykkelig: Krysser fingrene for at alt går fint:)

Her sprayer jeg og stikker..:) går veldig fint kjenner ingenting så blir litt små nervøs.. Skal på ul til tirsdag så da vet jeg litt mer om når vi skal reise:)
Ha en fin kveld:):grouphug:

Lilleulv 24-08-2013 11:28

Hei damer!! Veldig koselig å se at flere har nådd målet:)
Jeg skal teste til uken, men er ganske sikker på at det ikke har gått, igjen. Melder meg ut jeg. Et par uker. Må få livet i gjenge igjen. Er så trist og nedstemt!
Håper resten av damene her inne får lykke og hell! Og at uflaksen drar med meg!!

Sees :neie:

Trippi 24-08-2013 17:06

Kjære Lilleulv!

Håper du får tankene bort fra det triste og negative. Skjønner godt at det kan være godt med en timeout fra det tanke- og følelseskaoset som er knyttet til alt dette styret.

Men - håper du snart titter innom oss med en gladmelding og litt lykkestøv til oss som snart skal i ilden!

:klemse:

Krølle 77 24-08-2013 18:00

Sender deg gode og varme tanker, Lilleulv! Hva gjør at du er så sikker på at det ikke gikk denne gangen heller? Det er jo noen dager til tirsdag? Håper du får bedre dager snart! God :klemse:

Krølle 77 24-08-2013 20:42

Hvor oppblåste blir dere i magen av sprøytene? Jeg skal sette EL - sprøyte mandag. I dag, dag 10 på menopur, ser jeg ut som om jeg er 4,5 måneder på vei, og ingen av buksene mine passer. Er veldig tørst også, drikker og drikker, men lite kommer ut igjen. Hm...

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokken er nå 22:12.

Drevet av: vBulletin versjon 3.8.2
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.