Ønskebarn forum

Ønskebarn forum (http://forum.onskebarn.no/index.php)
-   August (http://forum.onskebarn.no/forumdisplay.php?f=63)
-   -   Augustjenter (http://forum.onskebarn.no/showthread.php?t=28967)

KSV 25-08-2013 10:34

Kortvarig lykke. Begynte å blø... Blodprøve i morgen og uti uka for å sjekke hcg...

pandorka 25-08-2013 15:17

Sitat:

Opprinnelig skrevet av KSV (Innlegg 801929)
Kortvarig lykke. Begynte å blø... Blodprøve i morgen og uti uka for å sjekke hcg...

Ikke gi opp enda KSV! Jeg hadde blødning også, og nå er jeg 15+3.
Bare vent til du får resultaten, og prøv å ikke tenke på det verste!
Er det mye fersk blod, eller bare spotting?

Jeg sender en god klem til deg!:klemse:

KSV 25-08-2013 18:47

Det er mye fersk blod. Mannen tok d tungt men med meg går d utrolig nok passe greit. Var vel litt mer tilbakeholden siden d gikk galt sist gang også... Kjipe greier. Blødde ikke noe da jeg gikk med lillemann...

Arwen79 25-08-2013 19:59

Hei alle!

Først og fremst - gratulerer så mye, Heliks! Det er jo helt fantastisk, unner deg virkelig det. :yess:

KSV, håper det går bra med deg, sender uansett en klem din vei :klemse:

Lykke til videre alle som skal ha uttak/innsett og alle rugere. Håper på positive nyheter for dere alle!

Selv testet jeg negativt på fredag, og ikke mange timene etterpå kom mensen. Jeg tar det mindre tungt enn tidligere, men har vel skrudd ned forventningene noen hakk også. Har tre egg igjen på frys, og håper jo at en av disse fester seg og gir oss et lite mirakel. Er tungt å tenke på å skulle igjennom enda et ferskforsøk, vet ikke om jeg klarer det akkurat nå rett og slett.

Hopper uansett over i september-klubben, siden jeg prøver i naturlig syklus så har jeg blitt satt opp på nytt forsøk allerede. Ta vare, alle sammen! :)

Heliks 25-08-2013 20:52

Tusen takk Arwen og så trist å høre at du fikk negativ test. Jeg håper virkelig det klaffer i september. Krysser fingrene for deg og heier fra sidelinja!:heia:

KSV, så fælt at lykken ble så kort. Er livredd for å se blod selv hver gang jeg er på do. Håper det går bra med deg og jeg sender en klem:klemse:

Jeg har opprettet en ny tråd for de med termin våren 2014, så jeg lister meg forsiktig over dit (føler liksom jeg hører litt hjemme her sammen med dere også) og håper virkelig at jeg finner flere av dere der senere!:grouphug:

Mammahjerte 26-08-2013 18:24

Her har det skjedd ting! Gratulerer Heliks med to blå :heia: og :grouphug: til de som har fått negativ, mistet eller måttet avbryte. Utrolig trist, men ikke gi opp håpet!

Har vært å scannet follikler idag, hadde to på hver side etter enkel kur med pergotime. En var på 19x15, to var på 14x15 og en var veldig liten. Dere som har greie på dette; er dette normalt? Er dag 11 idag, venter på svar fra klinikken ift eggløsningssprøyte.

Lilleulv 26-08-2013 18:38

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Mammahjerte (Innlegg 801997)
Her har det skjedd ting! Gratulerer Heliks med to blå :heia: og :grouphug: til de som har fått negativ, mistet eller måttet avbryte. Utrolig trist, men ikke gi opp håpet!

Har vært å scannet follikler idag, hadde to på hver side etter enkel kur med pergotime. En var på 19x15, to var på 14x15 og en var veldig liten. Dere som har greie på dette; er dette normalt? Er dag 11 idag, venter på svar fra klinikken ift eggløsningssprøyte.

Kjempe normalt:)
Jeg har hatt nesten akkurat det samme. El sprøyta skal du nok ta snart. De sprekker på rundt 22-25mm!!
Lykke til!!

Mammahjerte 26-08-2013 20:31

Fikk svar fra klinikken nå. Legen der ønsker at jeg skal inn til sanning igjen på onsdag. Blir nervøs jeg nå, trodde de kunne regne seg frem til det og at dett var dett. Jaja, da blir det godstolen fire ganger denna uka da :fnise:

Får håpe det er tre egg som er store nok på onsdag da. Hva skjer hvis det største sprekker? Er det det som er eggløsning? *ny i gamet* Så mest sannsynlig blir det sprøyte også onsdag og inseminasjon fredag? :hmm:

Vært hos akupunktør for første gang i dag, og fått en forferdelig hodepine. Noe i kroppen må hun hvertfall ha satt igang..

Lilleulv 26-08-2013 22:12

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Mammahjerte (Innlegg 802004)
Fikk svar fra klinikken nå. Legen der ønsker at jeg skal inn til sanning igjen på onsdag. Blir nervøs jeg nå, trodde de kunne regne seg frem til det og at dett var dett. Jaja, da blir det godstolen fire ganger denna uka da :fnise:

Får håpe det er tre egg som er store nok på onsdag da. Hva skjer hvis det største sprekker? Er det det som er eggløsning? *ny i gamet* Så mest sannsynlig blir det sprøyte også onsdag og inseminasjon fredag? :hmm:

Vært hos akupunktør for første gang i dag, og fått en forferdelig hodepine. Noe i kroppen må hun hvertfall ha satt igang..

El løsninga er når de sprekker ja. Tviler du får alle 3! Siden det er en del mm imellom. De vokser ca 2 mm per døgn:)
Hvis du føler deg stinn er det og normalt. Det tok over en uke etter el løsning hos meg før magen var normal igjen.

Man blir utrolig vant til gyn undersøkelser!! Hehehe!

Håper det går fint til onsdag. Bare bra de følger deg godt opp:):) ikke bekymr deg. Du ligger fint an i løypa!!

Knottemamma 27-08-2013 08:57

Da var eventyret over for vår del. Ingen som overlevde opptining. Da blir det sparing som gjelder de neste ca fire årene.

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokken er nå 22:25.

Drevet av: vBulletin versjon 3.8.2
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.