Ønskebarn forum

Ønskebarn forum (http://forum.onskebarn.no/index.php)
-   Forsøksklubbene (måned) (http://forum.onskebarn.no/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Mai klubb? (http://forum.onskebarn.no/showthread.php?t=2701)

Kummin 03-05-2003 16:51

Re: Mai klubb?

Og Kummin skal ha fryseforsøk når eggløsningen kommer, forhåpentligvis 13 dager til, og forutsatt at de to søte små overlever opptiningen.

Nå må det da være vår tur snart !!!!!! :D

Adek 04-05-2003 08:31

Hei, hei!

Jeg tar den 11. sprøyta i kveld så det nærmer seg uttak for oss.

Det er vårt andre forsøk, det bare MÅ gå denne gangen.

Lykke til alle sammen, håper på en kjempelang blå bølge her inne på fub forum!

klem ;)

Elinmor 04-05-2003 09:20

Hei Maijenter!!

Jeg skal ikke være med som medlem i maiklubben....vi venter litt med forsøk nr. 3,som vi forøvrig håper og få i Porsgrunn.Ser at en del av dere skal til Dr. Kahn,og tenkte jeg skulle følge med dere litt......se hvordan det går!!

Elinmor kan stå på sidelinja og heie på alle!!? :D
Lykke til alle sammen!!!

Heidi 04-05-2003 10:45

Hei!

Jeg vil gjerne være med i mai-klubben.

Begynte med sprøyter 24. april og skal (forhåpentligvis!) ha egguthenting 7. eller 8. mai.

Vi har spennende dager foran oss. Lykke til alle sammen!

Hilsen Heidi

04-05-2003 11:16

[quote author=Corsica link=board=Generelt;num=1051788829;start=0#3 date=05/01/03 klokken 16:57:57]Jeg er også glad fordi jeg kan bruke Synerela nå. Forresten, har dere noe problemer med å få tak i den, jeg kjøpte den siste Rikshospitalet hadde, og de vet ikke når de få det inn igjen. :-/ ??? * *

Hilsen Corsica ;) [/quote]

Jeg har lest at produsenten sliter litt med å få laget mer (noe virkestoff dei mangla), derfor den kan være vanskelig å få tak i.

Lykke til alle sammen, følger med fra sidelinjen jeg og håper å være med i augustklubben :)

Lena 04-05-2003 18:01

Hei igjen. ;D
Så gøy at det er så mange med!
Jeg har vært til kontroll, og det ble bestemt at iseggene skal settes inn på tirsdag. Da er det bare å håpe at noen overlever (jeg har 5 stk) :)

Guest 04-05-2003 18:28

Heisann...
Vil være med i Maiklubben jeg også.... Starter med spray 10 mai og sprøyter 21 Mai. UL den 30 Mai.... i Porsgrunn Dette er vårt første forsøk. Kjempespennede tid...krysser fingrer for alle jeg....

::)

luske 04-05-2003 19:40

Et spørsmål til deg Linda! Skal du virkelig bare gå på spray i 11 dager før du begynner på sprøytene? Ved KK i Bergen går vi på spray i 20 dager tror jeg - så fint da hvis du slepper med 11 dager - eller har jeg misforstått?

klem fra luske

linda 04-05-2003 19:51

Hei Luske..
Skal begynne spraye helt til dagen før UL jeg men i mindre grad en før sprøytene. Regner med at det stemmer det som de har satt opp for meg?? Blir skeptisk jeg er jo første forsøk...så jeg vet egentlig ingenting om dette..Vet ikke om det kan ha noe å gjøre med at det er samboeren min som har dårlig sædkvalitet og at jeg er "normal" (forhåpentligvis) :)

Wenche 04-05-2003 21:12

Luske.

Tror det er slik at man må spraye i 11 dager for å bli nedregulert. Det at noen må spraye noen dager ekstra er fordi at det passer best for klinikken... de har så og så mange uttak pr. uke, og sprayer du noen dager til så passer det inn i uka etter osv.
Ble litt rotete forklart, men håper det går bra.

Wenche

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokken er nå 19:19.

Drevet av: vBulletin versjon 3.8.2
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.