Ønskebarn forum

Ønskebarn forum (http://forum.onskebarn.no/index.php)
-   Endelig gravid (http://forum.onskebarn.no/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Termin vinter 2017/2018 (http://forum.onskebarn.no/showthread.php?t=30569)

Marit81 28-07-2017 22:08

Sitat:

Opprinnelig skrevet av SK90 (Innlegg 833446)
Så spennende! :dromme: Men ja, det er vanskelig å slappe helt av med det. Eg tror nok man har den følelsen helt til babyen er født og man får den lille søte i armene våres :klemse: Da går det opp at man faktisk har blitt mamma til en velskapt baby :dromme::klemse: bedside crib er nok lurt. Den på ikea virket jo veldig grei. Den som kanskjesnart snakka om 😊 Har du sett på den? 😊 Den vurderer vi også å kjøpe :dromme::klemse:

Tenkte mer på en som er beregnet på å ha helt inntil sengen. Ikea sine er ikke så fleksible, og kan bla bare stilles inn på to ulike høyder.

Tror nok ikke jeg vil skjønne det helt før han faktisk er her nei 😵 Men det hjelper at jeg kjenner at han turner inni meg da 😍

Marit81 28-07-2017 22:10

Sitat:

Opprinnelig skrevet av SK90 (Innlegg 833445)
Hehe.. Men så kjekt å handle klær til de små :dromme: Vi handlet den første bodyen idag etter eg var på ul. :dromme: Alt så heldigvis greit ut, vi venter en jente. :lykkelig:

Gratulerer! 💞🎉💐

Kanskjesnart 29-07-2017 08:05

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Sent Ute (Innlegg 833474)
På Frøyaklinikken sier de at omega 3 er lett blodfortynnende, og gravide har som kjent mye høyere sjanse for å få blodpropp enn resten av befolkningen ... Men blodfortynnende medisiner er selvsagt mye sterkere. Interessant det du nevner om slagpasienter. Visste bare om hjertepasienter fordi det holder blodårene åpne.

Det skulle selvsagt være hjertepasienter! Satt i bil i går (passasjer) og var både trøtt og distrahert. :dåne: Beklager!!

Jeg kjenner ikke til at det er blodfortynnende, men det kan absolutt stemme. Forskningen går fremover og det er noen år siden jeg jobbet med dette.

SK90 29-07-2017 16:00

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Irene (Innlegg 833460)
Gratulerer så mye med vellykket ul og jente på vei!! :lykkelig:

Tusen takk! :klemse:

SK90 29-07-2017 16:00

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Rubia (Innlegg 833461)
Så herlig 💕 gratulerer!

Takk! :klemse:

SK90 29-07-2017 16:01

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Kanskjesnart (Innlegg 833466)
Gratulerer med prinsessen!! :klemse:

Tusen takk! :klemse:

SK90 29-07-2017 16:06

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Marit81 (Innlegg 833476)
Tenkte mer på en som er beregnet på å ha helt inntil sengen. Ikea sine er ikke så fleksible, og kan bla bare stilles inn på to ulike høyder.

Tror nok ikke jeg vil skjønne det helt før han faktisk er her nei 😵 Men det hjelper at jeg kjenner at han turner inni meg da 😍

Ok! Ja, eg så det eg også at det bare var to høgder. Men vi tenkte egentlig å lage noen nye hull, slik at den passer inntil sengen. Håper bare det går bra, og at den tåler det.. Ja, det hjelper nok å kjenne bevegelser og spark 😊 Eg gleder meg til eg kjenner noe liv inni der :dromme: :klemse:

SK90 29-07-2017 16:07

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Marit81 (Innlegg 833477)
Gratulerer! 💞🎉💐

Takk! :klemse:

Marit81 29-07-2017 22:48

Og der kom halsbrannen 😝 Heeeerlig! 😖

Kanskjesnart 30-07-2017 09:18

Og AU! Der kom bekkenlåsning. Var gjort på 15 minutter i går da jeg satte inn i oppvaskemaskinen. Fryktelig vondt. Holdt på å svime av men mannen fikk meg ned på gulvet. Er på fjellet så litt unna servicetilbud hjemme.

Mannen tok det verre enn meg så jeg insisterte på å ringe 113. Om det da ikke er farlig så gir jo de beskjed. Men de sendte umiddelbart ambulanse, som ikke var langt unna. Frem til de klm visste vi ikke at det var bekkenlåsning, bare at jeg hadde ekstreme smerter i korsrygg.

Jeg er veldig glad i helsesystemet vårt og betaler gledelig skatt!

Vel, fikk beskjed om at jeg kan ta 1 g parscet 3 x i døgnet, og at bevegelse er bra. Så jeg har gptt frem ig tilbake i veien her med skistavene og det hjelper litt etter litt, men fy så dårlig jeg var etter en natt i sengen.

Om jeg i morgen føler jeg ikke klarer meg uten smertestillende ringer jeg fødeavd ved sykehuset (fikk beskjed av jordmor å ta direkte kontakt dit om noe skjer) for å høre hvor lenge jeg kan ta Paracet.

Har noen av dere tips?

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokken er nå 16:09.

Drevet av: vBulletin versjon 3.8.2
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.