![]() |
Generelt - fosterhjem/besøkshjem - skravletråd
En egen tråd for alt som ikke passer inn i de andre trådene.
Vi minner om å være forsiktig med sensitive opplysninger |
Siden jeg nå spurte om denne tråden får jeg vel også innvie den:fnise:.
Har lyst å ønske hestehoven velkommen her, ser ditt første innlegg er at dere venter på plassering. Fint at vi blir flere her inne:blomstersmil: |
Sitat:
Ja,vi begynner å bli noen ventende fosterforeldre/ fosterforelde her inne no. Det er flott. Syntest vi gjør en super jobb :jippi::klemse: Nå har vi vert fosterforeldre i over ett år, og vi har det utrolig fint. Det er krevende, men virkelig verdt det. Barnet vårt har en alvorlig tilknyttingsforstyrrelse. Og det er noe vi jobber med hver dag :Snegle: Går sakte, men ser store forandringer på dette året :hopper: |
Fint initiativ Lassie! Har egentlig også savnet et sted hvor vi kan prate om "alt og ingenting" :klemse:
Koselig å se at vi har blitt noen stykker! |
Kjempebra Lassie :blomstersmil: Kanskje det er en slik tråd vi trenger for at det skal bli litt mer liv her i fosterforeldre gjengen :ja:
|
Hei :) Nå har me hatt hjemmebesøk av fosterhjemstjenesten og har sendt inn formell søknad for å få gå på PRIDE kurs. Spennende dette :neglebit:
|
Så moro Carine! Vi er selv i gang med PRIDE og det er veldig lærerikt og nyttig. Lykke til med alt sammen :klemse:
|
Bare har et spørsmål til dere som har et fosterbarn boende hos dere, hvor lang tid tok det fra endt Pride til tildeling?
|
Sitat:
Vi ble godkjent i midt i januar og hentet barnet i begynnelsen av februar - så det gikk fort i svingene! |
Hei, vi ventet ganske nøyaktig i ett år. Noen vi gikk på pride kurs med fikk plasering etter ett par måneder, og noen har ikke fått plasering ennå, litt over to år siden.
Så det er bare å vente, og glede seg. Vi brukte vårt "vente-år" på å forberede øvrige familie :blunke: Da det var en del i svigerfamilien min som ikke hadde anelse hva dettte ville si. Men nå er de verdens beste tanter, onkler og besteforeldre. :klemse: |
Alle klokkeslett er GMT +1. Klokken er nå 07:51. |
Drevet av: vBulletin versjon 3.8.2
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.