![]() |
Hvor er vi i prosessen
Her i denne tråden er det mulig å diskutere hvor man er i fosterhjemsprosessen.
Av ulike grunner er det ønskelig at det kun blir opplyst om nick og hvor dere er i prosessen. Se forøvrig dette før du poster innlegg i forumet: Angående sensitive opplysninger |
Så bra:blomstersmil:
Kan ikke en av dere som er litt bedre på dette enn meg legge inn de fem punktene vi hadde på den gamle tråden.Det blir jo nesten like bra men vi bruker kun nick. |
Jeg husker ikke helt hvilke kategorier vi hadde før, men dette må vel kunne fungere??
Vi som er i tenkeboksen: Vi som er i gang med PRIDE-kurs: Vi som venter på plassering av barn: Vi som har fått plassert fosterbarn: Noraførr |
Da legger jeg oss inn på lista :)
Vi som er i tenkeboksen: Vi som er i gang med PRIDE-kurs: Hedda Vi som venter på plassering av barn: Vi som har fått plassert fosterbarn: Noraførr |
Kjempe bra:blomstersmil:
Da legger jeg meg også inn, men vi trenger vel ikke skrive mer enn bare nicken vår. Vi som er i tenkeboksen: Vi som er i gang med PRIDE-kurs: Hedda Vi som venter på plassering av barn: Lassie Vi som har fått plassert fosterbarn: Noraførr |
Vi som er i tenkeboksen:
Vi som er i gang med PRIDE-kurs: Hedda Luz Vi som venter på plassering av barn: Lassie Vi som har fått plassert fosterbarn: Noraførr |
Vi som er i tenkeboksen:
Vi som er i gang med PRIDE-kurs: Hedda Luz Vi som venter på plassering av barn: Lassie Ell@ Vi som har fått plassert fosterbarn: Noraførr |
Hei!
Kan dere legge inn oss, vi har fosterbarn!:blomstersmil: |
Vi som er i tenkeboksen:
Vi som er i gang med PRIDE-kurs: Hedda Luz Vi som venter på plassering av barn: Lassie Ell@ Vi som har fått plassert fosterbarn: Noraførr Svovelstikken |
Vi som er i tenkeboksen:
Vi som er i gang med PRIDE-kurs: Hedda Luz Vi som venter på plassering av barn: Lassie Ell@ Vi som har fått plassert fosterbarn: Noraførr Svovelstikken Laiso |
Alle klokkeslett er GMT +1. Klokken er nå 10:00. |
Drevet av: vBulletin versjon 3.8.2
Copyright ©2000 - 2022, Jelsoft Enterprises Ltd.