Ønskebarn forum

Ønskebarn forum (http://forum.onskebarn.no/index.php)
-   August (http://forum.onskebarn.no/forumdisplay.php?f=63)
-   -   Augustjenter (http://forum.onskebarn.no/showthread.php?t=28967)

Krølle 77 19-08-2013 09:36

Første skoledag. Femte sprøytedag. Og jeg kinket ryggen så galt at fysioterapeuten på idrettslinja sendte meg hjem. Så her ligger jeg med ibuxgel, brexidol og paracet. Dusterygg! Håper ikke dette ødelegger hele greia.. krever enormt med energi å ikke få kramper i ryggen, og den energien vil jeg heller legge i superegg...

Trippi 19-08-2013 10:08

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Krølle 77 (Innlegg 801641)
Første skoledag. Femte sprøytedag. Og jeg kinket ryggen så galt at fysioterapeuten på idrettslinja sendte meg hjem. Så her ligger jeg med ibuxgel, brexidol og paracet. Dusterygg! Håper ikke dette ødelegger hele greia.. krever enormt med energi å ikke få kramper i ryggen, og den energien vil jeg heller legge i superegg...

Oj, hørtes ikke godt ut. Håper ryggen kommer seg raskt, og at eggene trosser problemene og blir kjempefine!

Heliks 19-08-2013 10:29

Uff da, Krølle! Så kjedelig at det skjedde akkurat nå. Som om det ikke er nok fra før av med alle hormonene! Og når man har vondt i ryggen blir man jo så hemmet på alle mulige måter. Håper du føler deg bedre snart og sender deg en stor god bedring klem:klemse: Skal nok se du lager gode egg uansett:blunke:

KSV 19-08-2013 10:48

God bedring Krølle! Måtte du bli fort frisk og rask igjen
Ryggen min og musklene i kroppen har alltid reagert på hormonkurene. Har selv prolapsrygg og har blitt skikkelig engstelig for ryggen når det plutselig har begynnt å verke rett før prøverøret-- Det er jo ikke akkurat rette tidspunktet for slikt tull da...

Arwen79 19-08-2013 23:32

Så klarte jeg ikke å holde meg lenger, testet meg i dag i lunsjen på rugedag 10. Helt blank test. :( Men jeg håper fortsatt at det var for tidlig å teste og at det spilte en rolle at det ikke var morgenurin. Men i og med at jeg ikke har noen symptomer heller så ble jeg litt motløs kjente jeg.

Det er liksom dilemmaet, dersom man klarer å vente med testingen så er hvertfall håpet og forventningene litt høyere, men samtidig er uvissheten og stressnivået vanskelig å takle for min del... :sukk:

Krølle 77 20-08-2013 11:42

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Arwen79 (Innlegg 801663)
Så klarte jeg ikke å holde meg lenger, testet meg i dag i lunsjen på rugedag 10. Helt blank test. :( Men jeg håper fortsatt at det var for tidlig å teste og at det spilte en rolle at det ikke var morgenurin. Men i og med at jeg ikke har noen symptomer heller så ble jeg litt motløs kjente jeg.

Det er liksom dilemmaet, dersom man klarer å vente med testingen så er hvertfall håpet og forventningene litt høyere, men samtidig er uvissheten og stressnivået vanskelig å takle for min del... :sukk:

Mange gode klemmer til deg! Den testingen er fryktelig tøff! Krysser fingrene med deg for at det var for tidlig♥

Takk for alle gode tanker! Er takk og pris litt bedre i dag. Skal til akupunktur senere, håper det hjelper. Og så har jeg fått sykemelding til forsøket er helt over med testing og alt. Veldig godt!:-)

Heliks 20-08-2013 14:52

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Arwen79 (Innlegg 801663)

Ikke gi opp håpet riktig enda, det er jo enda veldig tidlig! Er det ikke sånn også at blodprøvene er mye mer følsomme enn urinprøvene? Jeg tør ikke teste hjemme denne gangen. Vil leve i håpet frem til fredag (jeg får dessverre ikke tatt den før torsdag ettermiddag, og dermed må jeg vente heeeeelt til fredag med svaret).

Hvordan går det med symptomjakten? Jeg synes jeg kjenner murringer, men det kan jo like mye være mensen som er på vei. Også er jeg fryktelig trøtt, men det tror jeg er Crinonen. Kommer meg såvidt opp om morgenen og må slepe meg inn på badet med kaffekoppen i hånda. Skal bli veldig godt å få svar snart!

Krølle 77 21-08-2013 20:08

I dag har jeg vært på kontroll, etter 6 sprøytedager. Fin utvikling på venstre eggstokk, men på den høyre skjer det visst ikke så mye.. Det har jeg aldri opplevd før, - har alltid heller hatt problem med at det blir veldig (litt for) mange eggposer... Ekkelt. Satt de tre timene i bilen hjem etterpå og tenkte bare tunge og negative tanker. Med dundrende hodepine og kvalme. Dette er tøffe tak... Jeg tar ingen av trinnene i prosessen for gitt, for det kan jo gå galt både her og der. Tenk om det ikke kommer noe barn...? Orker ikke å tenke på den tanken for tida...

Arwen79 21-08-2013 23:35

Kjenner godt til de følelsene der, Krølle... Men husk at det bare er ett gullegg som skal til! :) Lykke til hvertfall.

Jeg er på symptomjakt ja, men kjenner ingen symptomer på noe som helst. Bortsett fra at jeg har fått bihulebetennelse, og har feber og kjempevondt. Renner i nesa og føler meg helt elendig. Vil ikke ta nesespray heller, da jeg har hørt at Otrivin ikke er bra for gravide. Og selv om jeg ikke tror det har gått denne gangen så tør jeg ikke ta noen sjanser før testing på fredag...

Er det ikke det ene så er det det andre! :syk:

Heliks 22-08-2013 13:48

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Arwen79 (Innlegg 801788)
Kjenner godt til de følelsene der, Krølle... Men husk at det bare er ett gullegg som skal til! :) Lykke til hvertfall.

Jeg er på symptomjakt ja, men kjenner ingen symptomer på noe som helst. Bortsett fra at jeg har fått bihulebetennelse, og har feber og kjempevondt. Renner i nesa og føler meg helt elendig. Vil ikke ta nesespray heller, da jeg har hørt at Otrivin ikke er bra for gravide. Og selv om jeg ikke tror det har gått denne gangen så tør jeg ikke ta noen sjanser før testing på fredag...

Er det ikke det ene så er det det andre! :syk:

Uff, så kjedelig å bli syk oppi det hele. Håper du føler deg bedre snart. Både du og jeg får svar i morgen vi da?:neglebit: Mannen skal holde seg hjemme så vi kan ringe sammen. Jeg er fryktelig spent!

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokken er nå 22:05.

Drevet av: vBulletin versjon 3.8.2
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.