Ønskebarn forum

Ønskebarn forum (http://forum.onskebarn.no/index.php)
-   August (http://forum.onskebarn.no/forumdisplay.php?f=63)
-   -   Augustjenter (http://forum.onskebarn.no/showthread.php?t=28967)

Fido 06-09-2013 16:43

Hei jenter da har jeg fått satt inn et egg.. De andre er bærere så de kan vi ikke bruke. Håper dette er gullegget:):grouphug:

kanskje 06-09-2013 18:32

Gikk forresten bra med meg (oss):lykkelig: Den 3. sept (tirsdag) fikk vi satt inn to perfekte 8-delte egg. De så visst like fine ut som før de ble frosset. Fikk se de på storskjerm, og de så jevne og fine ut, helt identiske.

Ble litt nervøs over å ha blitt fortalt jeg visstnok har kort livmorhals (jeg ble spurt om jeg er operert? - det er jeg altså ikke).. likevel, roet meg ikke helt siden kort livmorhals er forbundet med prematur fødsel/abort, og da er man ekstra utsatt med tvillinger:neglebit: Så der kom bekymringene snikende gitt..

Uansett, er på rugedag 4 nå, er blitt en symptomjeger enten jeg vil eller ei:neglebit: River litt i eggstokkene til tider, kjenner på prikking og stikking og livmoren, ellers er jeg iskald på beina (noe jeg forøvrig var sist også - vet ikke om det er noen sammenheng)... artig å følge med dere her i denne klubben også, om dere lykkes, det håper jeg, alle som en:grouphug:

Krølle 77 07-09-2013 14:55

Gratulerer som rugere, Fido og Kanskje! Hurra!

Tiden går saaaakte her. Vi har bestemt oss for å ta hjemmetest tirsdag morgen. Så blir det blodprøve onsdag. Jeg har på og av ømme pupper, er på og av uggen, er oppblåst i magen, fått kviser på haka og har litt troa. Men tør ikke tro.. har forresten vondt i lysken, tror ikke det er eggstokken. Særlig på venstre side. Noen som har opplevd det? Synes det skjer mye rart i kroppen og håper inderlig at det er gode tegn.

Hold ut! Timene går sakte men sikkert:-)

Fido 07-09-2013 16:53

Takk: kanskje.. Og gratulerer så masse til deg også:) blir spennende dette framover.. Håper vi lykkes alle her inne:)

Krølle:Kan tenke meg at tiden går sakte nå... Tålmodige blir vi vertfall i dette gamet...
Når skal du teste??:klemse:

Krølle 77 07-09-2013 17:03

Jeg skal teste med blodprøve onsdag. Da jeg ble gravid for fire år siden testet jeg positivt dagen før testdagen, så det blir en hjemmetest tirsdag:neglebit:

Trippi 07-09-2013 19:28

Gratulerer med ruginga, fido og kanskje!

Og krysser fingrene for testing neste uke, krølle. Måtte de siste dagene gå raskt og testen bli knall positiv!

Jeg synes ikke jeg har noen særlige tegn, men har ikke noe å sammenligne med heller. Så vet ikke. Den første uka var jeg uggen, svimmel, hadde løs mage og var generelt litt "rar" i kroppen - regner med det er bivirkninger av medisinen og at kroppen fortsatt var redusert etter uttak (+skrulling). De siste dagene har jeg ikke kjent så mye, men føler meg ganske som vanlig. Så jeg begynner å se litt svart på det. Mannen tror ikke vi kan få noe annet enn positiv test visst. Så kjenner at jeg blir ekstra spent. Gruer meg til å teste ... :-S

Cor enfant 09-09-2013 08:06

Da gikk det ikke denne gangen, alle testene mine har vært negative, selv like etter instt. De har ikke vært falskt positive engang, sukk. Så da blir det vel et nytt forsøk oktober/november. Så da vandrer jeg over dit. Lykke til med dere andre i august gjengen.

Krølle 77 09-09-2013 10:36

Huff, det var trist å høre, Cor enfant! Sender deg mange gode, varme tanker! Håper du klarer å reise deg og komme deg igjen fort, så du er klar til neste runde, og håper inderlig at det er neste runde som er din tur!
:comfort2:

Krølle 77 10-09-2013 08:55

Negativ test :-(

Trippi 10-09-2013 12:56

Trist med negativt resultat, cor enfant og krølle. :leiseg:
Kjenner at jeg gruer meg skikkelig til det er min tur å teste mot slutten av uka.

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokken er nå 21:29.

Drevet av: vBulletin versjon 3.8.2
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.