Ønskebarn forum

Ønskebarn forum (http://forum.onskebarn.no/index.php)
-   Endelig gravid (http://forum.onskebarn.no/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Termin vinter 2017/2018 (http://forum.onskebarn.no/showthread.php?t=30569)

SK90 23-10-2017 11:37

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Marit81 (Innlegg 835012)
Det var min tanke også 😊 Det går greit her, mye vondt i bekkenet, men det er visstnok verdt det 😂 Gleder meg til å få tilbake kroppen min da. Har gått på diverse hormoner eller vært gravid så og si konstant siden vinteren 2015, kjenner at det tar på. Men lillegull i magen romsterer rundt og koser seg - det er veldig fint 😍😍😍 håper alt er fint med deg og mini! Når har du termin?

Er det weleda du bruker, og hvor kjøpte du det(helsekost-butikk)? 😊 Bra lillegull i magen har det fint :klemse: Ja, eg også har en del vondt i bekkenet og nå går det litt opp i ryggen også :sukk: Det blir deilig å få tilbake kroppen sin ja. :dromme: Men er så verdt det :dromme:😊 Ellers går det fint med meg også. Har termin 01.01.18, så er så spennende :dromme::klemse:

Marit81 23-10-2017 13:55

Sitat:

Opprinnelig skrevet av SK90 (Innlegg 835013)
Er det weleda du bruker, og hvor kjøpte du det(helsekost-butikk)? 😊 Bra lillegull i magen har det fint :klemse: Ja, eg også har en del vondt i bekkenet og nå går det litt opp i ryggen også :sukk: Det blir deilig å få tilbake kroppen sin ja. :dromme: Men er så verdt det :dromme:😊 Ellers går det fint med meg også. Har termin 01.01.18, så er så spennende :dromme::klemse:

Så spennende! Årets nyttårsbaby 😍 Nappet bare med meg en Änglamark fra butikken (kostet under 30,-), men den var så veldig tyntflytende. Tenkte å stikke innom helsekost i løpet av uken. Weleda skal være bra ja. Har hørt at jojoba-olje er fint 😊

SK90 23-10-2017 17:46

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Marit81 (Innlegg 835016)
Så spennende! Årets nyttårsbaby 😍 Nappet bare med meg en Änglamark fra butikken (kostet under 30,-), men den var så veldig tyntflytende. Tenkte å stikke innom helsekost i løpet av uken. Weleda skal være bra ja. Har hørt at jojoba-olje er fint 😊

Ja, det blir kanskje det 😍 Ok! Så du tenker å kjøpe deg en annen? Eg lurer på om det går an å bruke økologisk kokosolje? Det skal jo vere bra til det meste. Og den jojoba-oljen hørtes noenlunde lik ut som kokosolje. Eg bruker kokosolje blant annet på magen nå 😊

Marit81 23-10-2017 19:01

Sitat:

Opprinnelig skrevet av SK90 (Innlegg 835019)
Ja, det blir kanskje det 😍 Ok! Så du tenker å kjøpe deg en annen? Eg lurer på om det går an å bruke økologisk kokosolje? Det skal jo vere bra til det meste. Og den jojoba-oljen hørtes noenlunde lik ut som kokosolje. Eg bruker kokosolje blant annet på magen nå 😊

Det går sikkert fint det, men du kan jo eventuelt sjekke med noen flinke i en helsekostbutikk. Sånn med tanke på PH-verdi og bruk der nede 😊

SK90 23-10-2017 19:05

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Marit81 (Innlegg 835020)
Det går sikkert fint det, men du kan jo eventuelt sjekke med noen flinke i en helsekostbutikk. Sånn med tanke på PH-verdi og bruk der nede 😊

Ja, det var lurt. Det skal eg gjøre :klemse: :klemse:

SK90 26-10-2017 17:15

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Marit81 (Innlegg 835020)

Nå har eg hørt med helsekostbutikk, og de anbefalte rene og narurlige produkter. Så eg kjøpte søt mandel olje, så håper eg det går bra til å bruke der nede. Vet du/dere om det går bra? Kokosolje ville hun ikkje brukt. Mandelolje er også gunstig å ha, for det kan brukes overalt på kroppen. So slipper man å bare bruke det der nede. Har du kjøpt noe annet enn den du hadde? 😊

Sent Ute 26-10-2017 20:40

Sitat:

Opprinnelig skrevet av SK90 (Innlegg 835052)
Nå har eg hørt med helsekostbutikk, og de anbefalte rene og narurlige produkter. Så eg kjøpte søt mandel olje, så håper eg det går bra til å bruke der nede. Vet du/dere om det går bra? Kokosolje ville hun ikkje brukt. Mandelolje er også gunstig å ha, for det kan brukes overalt på kroppen. So slipper man å bare bruke det der nede. Har du kjøpt noe annet enn den du hadde? 😊

Mandelolje kan også brukes i salatdressing:blomstersmil: Men skal ikke varmebehandles, så kan ikke brukes til steking. Kjøpte en stor flaske på helsekost her forleden:blunke:

SK90 26-10-2017 23:34

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Sent Ute (Innlegg 835060)
Mandelolje kan også brukes i salatdressing:blomstersmil: Men skal ikke varmebehandles, så kan ikke brukes til steking. Kjøpte en stor flaske på helsekost her forleden:blunke:

Supert at den kan brukes til mye, skal prøves 😊 Men har du hørt noe om at man kan bruke den nedentil også? 😊

Sent Ute 27-10-2017 00:17

Sitat:

Opprinnelig skrevet av SK90 (Innlegg 835061)
Supert at den kan brukes til mye, skal prøves 😊 Men har du hørt noe om at man kan bruke den nedentil også? 😊

Nei, men så spurte jeg ikke heller:blunke:
Ellers fins det også vanlig intimolje med tilpasset ph-verdi som kan kjøpes på apoteket. Regner med den kan gjøre samme nytten? Er også god å ha for sårt underliv:blomstersmil:

Irene 27-10-2017 18:44

I morgen er jeg 34 uker 🎉 og har allerede vært innlagt på sykehuset to ganger. Siste gangen var i denne uken. Var på kontroll på tirsdag, da var plutselig blodtrykket i grenseland høyt, så jeg måtte bli innlagt til observasjon. Heldigvis sank blodtrykket igjen, så ingen tegn til svangerskapsforgiftning :) På kontrollen ble tvillingene målt til henholdsvis 30 og 20% over i vekst, så de sjekket også for om jeg plutselig hadde fått svangerskapsdiabetes, men blodprøvene viste veldig flotte verdier så ingen tegn til det heller. Men babyene er store! Jenta nærmer seg med stormskritt 3kg 😮😅 En annen ting som ble oppdaget på ultralyden var at jenta har snudd seg og er nå i seteleie... det betyr at det nå planlegges med planlagt keisersnitt, og vi har allerede fått dato.

Energinivået er veldig lavt og naturlig nok begynner dette å bli meget tungt for kroppen.. er inne å leser innimellom men orker dessverre ikke å være så aktiv med å svare.

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokken er nå 22:18.

Drevet av: vBulletin versjon 3.8.2
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.