Ønskebarn forum

Ønskebarn forum (http://forum.onskebarn.no/index.php)
-   Endelig gravid (http://forum.onskebarn.no/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Termin vinter 2017/2018 (http://forum.onskebarn.no/showthread.php?t=30569)

Sent Ute 28-12-2017 07:31

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Snoopy* (Innlegg 835542)
Hei dere skjønne damer.
Her kom våre herlige jenter på Lille Julaften. Fødselen gikk greit, men tok lang tid. Mistet mye blod også, så det har vært tøffe dager. Jeg begynner å komme meg litt nå, så nå nyter jeg vidunderene. Blir nok liggende noen dager til for både meg og tvillingene sitt beste. De var litt små, men spiser godt heldigvis.

Ønsker dere alle en kjempefin romjul.

Gratulerer så mye!:lykkelig::storken-jente::storken-jente::lykke::lykke::klemse:

Ja, stort blodtap merker man godt; jeg hadde også det da morkakene ble røsket ut på operasjonsbordet. Kondisen var helt elendig etterpå:dåne: Lurt og trygt å få den hjelpen du trenger på sykehuset. Hva sier eldstemann?:blomstersmil:

syktlangtnord 28-12-2017 18:17

Sitat:

Hei dere skjønne damer.
Her kom våre herlige jenter på Lille Julaften. Fødselen gikk greit, men tok lang tid. Mistet mye blod også, så det har vært tøffe dager. Jeg begynner å komme meg litt nå, så nå nyter jeg vidunderene. Blir nok liggende noen dager til for både meg og tvillingene sitt beste. De var litt små, men spiser godt heldigvis.

Gratulerer så inderlig mye - tenk, to skjønne jenter! :storken-jente::storken-jente: elsker slike nyheter :jippi: nyt dagene :blomstersmil:

SK90 29-12-2017 12:05

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Sent Ute (Innlegg 835536)
Hvordan går det med dere, Snoopy og Sk90? Er spent på å høre om det blir noen jule- eller nyttårsfødsler her:dromme::blomstersmil::grouphug:

Jeg nyter både alkohol:blunke: og en kropp som endelig er kommet i vanlig gjenge igjen:yess: Tente lys på tvillinggraven i dag og kunne tenkt meg en bedre måte å feire 1. juledag på, men har det uten tvil mye bedre enn på denne tiden i fjor. Venter nå spent på resultatet av blodprøvene jeg tok i Riga før jul:vente: og er forsiktig optimist.

Hei! Eg har fødd ei nydelig jente for ei uke siden :lykkelig: Hun er rett og slett perfekt. Det har vert så mye i julen med besøk, reising og diverse, så har faktisk ikkje fått tid til å skrive før nå. Men alt gikk fint, og eg er så glad det er over og at eg sitter nå med ei nydelig jente i armene mine. :vinner::lykkelig:

Det høres godt ut med alkohol og en kropp som er kommet til normalen igjen. Håper du har slappet av og nytt julen :klemse: Det er positivt å vere optimist. Eg har trua på at det går bra :klemse::grouphug:

SK90 29-12-2017 12:07

Sitat:

Hei dere skjønne damer.

Gratulerer så mye! :lykkelig::klemse: Så bra det gikk fint tross alt :klemse: Vi fikk verdens fineste julepresang begge to :lykkelig: Nyt tiden med jentene dine :lykkelig::dromme::klemse:

Kanskjesnart 29-12-2017 12:34

Sitat:

Opprinnelig skrevet av SK90 (Innlegg 835560)
Hei! Eg har fødd ei nydelig jente for ei uke siden :lykkelig: Hun er rett og slett perfekt. Det har vert så mye i julen med besøk, reising og diverse, så har faktisk ikkje fått tid til å skrive før nå. Men alt gikk fint, og eg er så glad det er over og at eg sitter nå med ei nydelig jente i armene mine. :vinner::lykkelig:

:klemse::klemse::klemse:

Å så koselig å høre :blomstersmil: Gratulerer så mye til deg og!

aboutJune 29-12-2017 13:37

Sitat:

Hei dere skjønne damer.

Gratulerer så masse med to små jenter! Håper du kommer deg fort! Nyt tiden og godt nyttår :blomstersmil:

aboutJune 29-12-2017 13:42

Sitat:

Opprinnelig skrevet av SK90 (Innlegg 835560)

Det høres godt ut med alkohol og en kropp som er kommet til normalen igjen. Håper du har slappet av og nytt julen :klemse: Det er positivt å vere optimist. Eg har trua på at det går bra :klemse::grouphug:

Gratulerer så masse SK90! Så koselig å høre, det var en fantastisk julegave! Høres ut som du er i god form også da, med reising og besøk. Kos dere:klemse:

Rubia 29-12-2017 15:07

Gratulerer Snoopy og SK90 :lykkelig:

SK90 29-12-2017 20:18

Sitat:

Opprinnelig skrevet av Kanskjesnart (Innlegg 835563)
:klemse::klemse::klemse:

Å så koselig å høre :blomstersmil: Gratulerer så mye til deg og!

Tusen takk:lykkelig: :klemse:

SK90 29-12-2017 20:25

Sitat:

Opprinnelig skrevet av aboutJune (Innlegg 835565)
Gratulerer så masse SK90! Så koselig å høre, det var en fantastisk julegave! Høres ut som du er i god form også da, med reising og besøk. Kos dere:klemse:

Tusen takk! :lykkelig::klemse: Ja, eg er faktisk i overraskende bra form. Så julebesøk og reising har gått helt fint. Jenten ligger og sover mesteparten av tiden nå. Og ammingen går overraskende bra 😊 Så eg nyter tiden, og har ''nesten'' glemt at det strevet med få barn, medisiner, hormoner, uttak og innsett... Eg er overlykkelig at det gikk hele veien:lykkelig: Så eg har så trua på å ikkje gi opp og holde ut. Så dette får du også til aboutJune :dromme::klemse: Du kommer til å få en perfekt baby neste år 😊:klemse: Lykke til :klemse::klemse:

Alle klokkeslett er GMT +1. Klokken er nå 22:01.

Drevet av: vBulletin versjon 3.8.2
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.