Vis ett enkelt innlegg
Gammel 22-01-2018, 16:40   #9
aboutJune
Husvarm

Medlem siden: Oct 2016
Sted: Oslo
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Sent Ute Vis innlegg
Det viktigste er at det ikke går infeksjon i ev. rester, så godt du får det sjekket

Jeg har tidenes lengste syklus:

1. Dag 10: saltvannsultralyd viser ledende follikkel snart klar til eggløsning
2. Dag 24: Ultalyd viser at el har skjedd, og at mensen er like om hjørnet
3. Dag 40: Fortsatt ingen blødning

Jeg mistenker at jeg har hoppet over en mens og gått rett på eggløsning nr. to i samme syklus. De antrale folliklene som ble målt på dag 24, var nemlig mye større enn jeg er vant til på det stadiet og emdometriet tilsvarende tynnere Får jeg ikke mensen til mandag, bestiller jeg ny time Siden jeg ble gravid for første gang i 2005, har syklus aldri vært lengre enn maks. 28 dager. Planen er å starte med medisiner på dag 2 i neste syklus
Å nei, så typisk at det skjer nå når du bare venter på å starte... Man skal ha litt tålmodighet ja... Håper mensen snart dukker opp hos deg og at det snart stopper her Det så greit ut på UL i dag, ikke noe rester som legen kunne se. Men skal følge med på hcg i tilfelle det kunne være en graviditet på feil sted.. Men jeg tror og håper hcg'en er lav og at det går riktig vei. Så faktisk ut som jeg var nær eggløsning.. Så sært at kroppen starter ny syklus før hcg er ute!? Ikke rart den blir sliten
1) IVF Jan2017:avbrutt etter uttak
2) ICSI Mai2017: avbrutt, 1 på frys
3) FER Aug2017: negativ
4) ICSI Nov 2017: Positiv, men BO 8+0
5) ICSI Juni 2018 : Positiv 22.06.18
Endelig i mål, mini kom til verden 07.01.19, 32+3
aboutJune er ikke logget på   Svar med sitat