Vis ett enkelt innlegg
Gammel 22-06-2016, 13:04   #1
Lise85
Stadig innom

Lise85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2013
Sted: Finnnmark
Standard Livet etter ventingen :)

Når livet er på et godt sted uten barn

Jeg er nå 31 år, mannen min 42. Vi har hatt barneønske og ventet i nesten 10 år.

Graden av barneønske og venting har variert stort i løpet av disse årene. I perioder har vi unngått familie selskaper og venner for å skåne oss.

Vi har vært på UNN til testing og samtaler om IVF, men valgte å ikke gjennomføre forsøk. Det var bare ikke for oss.

Nå er vi kommet til et sted der vi kan fleipe om det, vi er åpne med hverandre å har mange planer både hver for oss og sammen.

Livet vårt er godt, vi har givende jobber og prosjekter. Vi har normal god stabil økonomi med godt handlingsrom.

I år har vi to måneders sommerferie sammen, noe vi aldri har hatt før. Vi har ikke store reiseplaner, men jeg vet at vi kommer til å ha en flott sommer med prosjekter i hus og hage, å om været hjemme ikke er bra, finner vi et sted å reise til.

Det er utrolig deilig å ha kommet til dette stedet, at vi bare er å ikke venter.. Vi tør å sjanse litt mer, ikke behov for "familievennlig" bil eller å ha et rom tilgjengelig i huset sånn i tilfelle.. Det var et stort skritt for meg når jeg innredet det tiltenkte barnerommet til klesrom og hobbyrom for meg og bare meg!

Det hender vi får spørsmål, noen spurt på en grei måte å noen tankeløse. Nå kjennes det greit å svare. Nei, vi kan ikke få barn. Vi utdyper normalt sett ikke, det er bare sånn det er liksom.

Ønsker alle en flott sommer

Påvist endometriose 2004
Vært forsiktig prøver siden 2006
Lap 2012
2018 lap
Henvist IVF DES 2018.
2019 ?
Lise85 er ikke logget på   Svar med sitat