Vis ett enkelt innlegg
Gammel 10-11-2013, 11:39   #355
FrkMarge
Stadig innom

Medlem siden: Feb 2012
Standard

Jeg har ikke skrevet så mye her inne jeg, men føler for en liten oppdatering også vil jeg gjerne lufte noe med dere andre her inne, siden dere er i samme situasjon som meg. Vi er i det 3 og siste off. forsøket nå, siste ferskinnsett og det ser ikke ut til å gå veien denne gangen heller... Jeg hadde sporblødning i går, i samme tid og på samme måte som jeg pleier å få før mens. Ergo regner jeg med at det kommer en mens om noen få dager Dette er bare så inmari kjipt at jeg kan ikke få satt ord på det

Jeg har gått av og på diss hormonene i et par år nå og jeg er fryktelig ustabil. Det skal ingenting til før jeg begynner å grine, før jeg blir sur, før jeg eksploderer... alt dette sammen med sorgen over at forsøkene ikke lykkes, savnet etter barnet vi mistet og mye annet rundt oss, gjør meg helt utafor. Jeg er en negativ energi i hjemmet vårt og det setter preg på alt!
Er det vanlig å ha det slik? Eller er jeg iferd med å gå inn i en depresjon? jeg har ikke særlig god erfaring med å gå til psykolog og medisiner vil jeg absolutt ikke ha (tror ikke jeg er der heller).
Det verste er at mannen min ikke klarer å godta dette. Han tar det personlig og forstår ikke at alt jeg trenger er masse nærhet, trøst, omsorg og trygghet. Jo mer desperat jeg trenger ham, desto mer skyver han meg bort...
Regner ikke med at noen av dere kan løse dette for meg, men jeg lurer vel egentlig litt på om noen kjenner seg igjen...
Jeg har ingen andre enn ham her, for jeg flyttet til hans del av landet. Alle mine venninner er helt andre steder og har "glemt" meg, moren min er ikke sterk nok og har meldt seg helt ut.
Er det noe jeg kan gjøre for å bedre psyken med alle disse hormonene i kroppen?
---------------------------Mannebytte
2003: Preeklampsi 1997: Preeklampsi
FrkMarge er ikke logget på   Svar med sitat