Vis ett enkelt innlegg
Gammel 21-03-2009, 18:54   #4
Chosy
Nykommer

Medlem siden: May 2008
Smile Takk for svar fra Chosy.

Hei !

Takk for innleggene deres !

Jeg bruker visst en progesteron- medisin som jeg ikke har sett noen andre her bruke, som heter Provera. Men det er det samme som progesterone, 10 mg, så jeg satser på at det er riktig. De to preparatene som legen i Russland nevnte navn på eksisterer ikke i Norge. Det viktigste må vel være at det er progesterone, når de sier jeg skal ta dette.

Ble litt betenkt når du snakket om at Progynova kunne være farlig ? Men det er vel kanskje over tid i store doser ?

Ellers har jeg ikke fått vite mer mht videre, sprøyter og annet som dere tar, men skal få vite mer etterhvert.
Jeg skal nå ta de to medisinene i 10 dager, og så vente på mensen, og så skal det gå 7 dager, før jeg gjør akkurat det samme omigjen, i 20 dager tilsammen. Det er vel fordi det ikke er planlagt å gjøre ED- forsøket før i mai- måned, så jeg tenker at dette vel er forberedene faser ?
(Jeg har ikke lengre menstruasjon selv, det kan være derfor de gjør det litt annerledes for meg ?)

Dette begynner å bli litt spennende, synes jeg. Merker at jeg begynner å se frem til turen til Moskva i mai , men må prøve å ikke få alt for store forhåpninger kanskje, fordi det er ikke gitt at man lykkes på 1. forsøk.

Lykke til videre til dere to ! Jeg følger med her inne stadig for tiden. Så heldig at du ble gravid på forsøk nr. 1 i Danmark, og lykke til til deg som skal prøve igjen i St.Petersburg i april !!!

Hilsen Chosy
Chosy er ikke logget på   Svar med sitat