Vis ett enkelt innlegg
Gammel 23-03-2009, 21:40   #8
Chosy
Nykommer

Medlem siden: May 2008
Smile

Hei Birrus !

Takk for svar ! Dette var nytt for meg, hm . . .

Jeg lurer på hvordan du fikk målt dette med slimhinnen, var det den ekstra- undersøkelsen du tok, eller vil dette måles på alle, slik at det ikke blir bomtur til Moskva med for tynn slimhinne ?

Jeg vet at man skal gjøre noen ultralydundersøkelser før ED- forsøket, kan du fortelle meg når omtrent det skjer ?

Jeg lurer også på om du kan fortelle meg omtrent hvordan resten av det forberedene løpet før ED- reisen er lagt opp ? Jeg har fått vite at jeg tar disse to preparatene, Progynova og Provera, frem til 2. blødning. Er det slik at man på slutten skal plusse på noen andre preparater, feks. sprøyter, eller er det kun disse to som skal brukes frem til man reiser ? Og er det ultralyden som viser slimhinnens tykkelse, og hva hvis det finnes ut at den er for tynn rett før avreise. eller etter at donoren allerede har begynt å stimulere seg for forsøket. Eller er det slik at de "shaver" dette, og tar denne testen av slimhinnen, før avtale om stimulering gjøres med donor, og at hun event. venter til det er klart ?
Jeg er også litt bekymret for dersom det vil ta lang tid for meg å få tykk nok slimhinne, at jeg skal miste den donoren som vi har booket ?

Men det betryggende at du skriver at Altra Vita gjør sitt ytterste i forberedende faser, og at de er nøye i sine vurderinger, det er godt å høre.

Takk for all hjelp, også tidligere ! Det er spesielt nyttig å høre dette medisinspørsmålet fra deg, som har vært ved den samme klinikken som jeg har valgt.

Kos deg med supergutten din !

Hilsen Chosy
Chosy er ikke logget på   Svar med sitat