Vis ett enkelt innlegg
Gammel 24-01-2018, 10:48   #14
Sent Ute
Avhengig

Sent Ute sin avatar

Medlem siden: Feb 2016
Sted: Oslo
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av aboutJune Vis innlegg
Ja, pleier jo egentlig å gå seg til etter forsøk her. Får håpe det.. pluss at syklusen holder seg noen måneder, for det er så deilig å slippe progesteron før forsøk.. Men når det først er sånn så må jeg si det har fungert helt fint altså. Jeg har jo ikke brukt provera, men primolut. Høres ut som det er omtrent det samme!? Tok i alle fall en tablett (5 mg tror jeg) tre ganger daglig i 10 dager og fikk blødning tredje dagen etter siste pille. Synes å huske litt sånn vanlige hormonbivirkninger, men ikke så ille. Og kanskje litt kraftigere blødning. Lykke til, nå skal det gå
Her er det 10 mg tre ganger daglig i sju dager, så dobbel dose i litt kortere periode. Det mest irriterende er at jeg fikk jo mensen i desember, og da vi sjekket tre uker etterpå, hadde jeg hatt eggløsning, så da kunne jeg bare ha satt nedreguleringssprøyten og vært i gang Men er glad jeg ihvertfall slapp å gå på et helt brett med p-piller nå slik jeg måtte før mars-forsøket i fjor da syklus begynte å tulle, så slik sett sparer jeg to uker Håper i grunnen at det ikke er helt det samme som Primolut, for da jeg tok det i 16 dager for å slippe spottblødninger (f.o.m. dag 15 i syklus - husker ikke mengden), ble jeg skikkelig deppa I natt ble jeg plutselig kokvarm og mistenkte at det hadde med progesterontilskuddet å gjøre - koordinator har ihvertfall sagt tidligere at progesteron kan øke temperaturen.

Har dere tenkt litt over når dere vil i gang igjen, eller trenger dere å la være å tenke på det en stund?

Ferskforsøk 16.04.16: Pos. 27.4 på 14 DPO m/HCG 205
UL 12.5: 2 bankende hjerter
UL 30.6: tvilling 2
UL 23.7: tvilling 1
født 21+3
født 21+5
Søskenforsøk til englebarna 21.12: Kjemisk 4+3
2. søskenforsøk 02.03.17: BO 8+4
Nytt ferskforsøk 16.8: MA 7+5
Fryseforsøk 6.3.18: Neg.
Fryseforsøk 17.5: Pos.
TUL 11.6: 1 bankende hjerte