Vis ett enkelt innlegg
Gammel 01-02-2018, 09:23   #19
aboutJune
Husvarm

Medlem siden: Oct 2016
Sted: Oslo
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Sent Ute Vis innlegg
Ja, det er mye planlegging som skal til i forveien som gjerne kan komme som julekvelden på kjerringa, særlig om man skal endre regime eller utrede flere ting, så fint å ta det i ro og mak når man ikke er under tidspress og neddopet på hormoner.

Hos meg forsvant ikke de siste restene før mensen kom denne gangen Flott med hcg på 10 da Siden du allerede har eggløsning på vei, burde det ikke være så lenge til mensen nå, og da forsvinner forhåpentligvis de siste smertene også

Hodet er det nok litt verre med, men det hjelper ihvertfall å få kroppen på plass igjen. Så lenge man sliter med de fysiske ettervirkningene, blir det en stadig påminnelse om det som skulle vært Vanskelig å få fred i hodet da

Selv fikk jeg tårer i øynene da jeg så en nesten nyfødt på venteværelset til fastlegen forrige uke Skal så lite til for å trigge reaksjoner med det vi har vært gjennom - viktig ikke å glemme at kroppen også husker
Nå har det endelig gått seks uker og føler meg mye bedre👍 Men det er fortsatt lite som skal til for å trigge reaksjoner ja. Så det kjenner jeg igjen. Sånn er det vel bare når vi er inne i dette... Skjønner godt tårene hos fastlegen. Er sånn jeg også Nå krysser jeg alt for forsøket ditt Sent Ute!!
1) IVF Jan2017:avbrutt etter uttak
2) ICSI Mai2017: avbrutt, 1 på frys
3) FER Aug2017: negativ
4) ICSI Nov 2017: Positiv, men BO 8+0
5) ICSI Juni 2018 : Positiv 22.06.18
Endelig i mål, mini kom til verden 07.01.19, 32+3
aboutJune er ikke logget på   Svar med sitat