Vis ett enkelt innlegg
Gammel 05-07-2016, 18:11   #5
SK90
Flyttet inn

Medlem siden: Feb 2016
Sted: Vestlandet
Standard

Sent ute: du beskreiv prosessen du har vert gjennom ganske bra. Og det er bra du tar deg tid til å skrive eit slikt langt innlegg, selv om du føler du ikkje hører til her inne(eg tenker at man skal føle seg velkommen i alle tråder inne på ønskebarn, uansett hva historie man har. Vi er for å hjelpe kvarandre, og ikkje henge ut folk), for det er nok mange som kjenner seg igjen i det du skriver. Det er så viktig å vise at vi er fleire som har tenkt det samme, og har vert like trist, fortvilet, utmatta osv pga den tøffe prosessen vi må igjennom. Man blir nok som du sier psykisk og fysisk utmattet, og eg kjenner meg veldig godt igjen i det med å sette livet på vent.Og eg har ikkje engang startet enda, men kjenner likevel presset. Det er mye som skjer både i privaten og i jobbsammenheng når eg skal begynne med behandlingen, så det er mye eg må sette på ''vent'' og det blir mye ''unnskyldninger'' og løyner rundtom. Det er tøft berre tanken på det. Men målet mitt er å sitte igjen med eit ønskebarn, og det er det som driver meg.
SK90 er ikke logget på   Svar med sitat