Vis ett enkelt innlegg
Gammel 27-01-2014, 20:23   #7
Kamikke
Stadig innom

Medlem siden: Oct 2013
Sted: Vestfold
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Siea Vis innlegg
Hei damer.

Er det noen her inne som kan hjelpe meg med å friske opp hukommelsen min på når jeg normalt skal ha uttak/innsett hvis at går på skinner?

Vi har planlagt å starte å spray på neste på neste mens, som er ventet 22 februar. Men jeg husker ikke helt når man skulle starte å stikke, og hvor lenge etter det er uttak /innsett. Er vist mye som har gått i glemmeboken etter forrige forsøk
Med dette veldig friskt i minne og nytt forsøk snart, så var mitt langregime som følger: Start spray på syklusdag 20, sprayet i 16 dager før sprøytestart på dag 17. På den 13 dagen etter sprøytestart hadde jeg uttak, + 2 dager innsett.
Jeg har planlagt min neste mens med start ca 14. februar og da får jeg uttak/innsett sist i uke 13 eller først i uke 14.
Nå spørs det bare om syklusen er normal da, etter hormonsjokk og negativt forsøk. Krysser fingrene for null tull.
1. IVF mars -12 gutt nov -12 Søskenforsøk : 1. FER nov -13 negativt 1. IVF jan-14 negativt 2. IVF apr-14 avbrutt 2. FER apr-14 positiv SA uke 6 3. IVF sep -14 negativt 4. IVF des-14 på ul 07.01 ul 27.1
Kamikke er ikke logget på   Svar med sitat