Vis ett enkelt innlegg
Gammel 05-03-2018, 13:48   #246
Veggie
Stadig innom

Veggie sin avatar

Medlem siden: Aug 2015
Sted: Oslo
Standard

I følge Vibeke, så hjelper behandlingen også mot livmorhalssvikt så hør med klinikk og akupunktør i alle fall. Må vei veie det opp mot hverandre. Går bra med oss. Klemmer❤️

UOTE=Sent Ute;835991]Vi skal både bli gravide og overleve første trimester denne gangen, samt hele veien fram til minst uke 37 Ellers har jeg delmål om vel overstått oul, uke 23, uke 28 og uke 34 Etter fullført uke 34 går det så å si alltid bra, sa overlegen ved fødeavdelingen til meg

Ja, ble inspirert av Veggie som kunne fortelle at akupunktøren holdt til i nabolaget mitt, så har gått i behandling der siden desember. Har du gått til henne hele tiden? Jeg har tenkt å fortsette ut 1. trimester, men etter det må jeg holde meg i ro hjemme pga. fare for ny livmorhalssvikt[/QUOTE]

Fryseforsøk september 2015, SA i uke 6. Negativt fryseforsøk november 2016.

Etter 3 forsøk i Riga og sikkert 5-6 mislykkede stimuleringer byttet jeg til Ava Peter og ble forundret over hvor mye bedre kommunikasjon og oppfølging jeg fikk og ble gravid på første forsøk. Anbefales for slitere! Ultralyd 11.mai viste at jeg bærer på en liten gutt 💙 :

Min kjære sønn ble født 17.10.17 💙💙💙
Veggie er ikke logget på   Svar med sitat