Ønskebarn forum  
Gammel 29-01-2009, 19:02   #3141
fisk71
Fersk på forum

Medlem siden: Jul 2008
Standard Ultralyd idag

Hei alle sammen!
Har vært på ultralyd i dag, og er så glad så glad. Alt så bra ut. Fostrene lå og sprellet, hjertene banket og målene var fine. Det var så uvirkelig og flott!
Nå må jeg visst begynne å slappe av og nyte det. Over 12 uker nå.
Hvordan går det med dere andre? Når begynte dere å merke at magen vokste? Så å si ingen forandring her, men det er vel alt for tidlig til det ennå, og det skal jeg vel egentlig være glad for. (Blir vel fort stor og tung nok)

fisk71 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 31-01-2009, 09:58   #3142
ka62
Nykommer

ka62 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Oslo
Standard

Hei allesammen

Her kommer en liten oppdatering fra meg.
Jeg er nå kommet 5 mnd.på denne fantastiske reisen, og svever rundt på en rosa sky . Har nå vært på min første offentlige kontroll på Riksen, og fikk da vite at alt er perfekt med min lille prinsesse

Er i kjempefin form om dagen, og magen vokser seg rund og fin.... jeg har det rett og slett helt fantastisk
Har allrede startet den rosa shopping runden, men må virkelig skjerpe meg... for det er jo så utrolig mye søte ting å kjøpe

Jeg følger med dere andre her inne, og ønsker alle sammen lykke til.
Hvordan går det forreste med deg Kula?
Bare ring hvis du vil treffes en dag

STOR KLEM TIL ALLE SAMMEN
ka62 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 01-02-2009, 13:48   #3143
cathi
Stadig innom

cathi sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sted: Akershus
Smile

Hei, hei

Så flott at du har det så fantastisk bra, Ka62! Tenk, 5 mnd allerede.. Det er lov å sveve

Jeg har det fint, magen vokser og alt er som det skal. Fikk ordinær ul i uke 22, litt vel lenge å vente, så vi tok en ul forrige lørdag. Alt så fint ut - og mulig en gutt, men det tar jeg med en klype salt.. Ivertfall veldig godt å vite at alt er bra! Godt å høre at det er bra med deg også Fisk! Nå kan vi senke skuldrene litt Jeg er 16 uker idag, og det var vel i jula at magen min fikk fart på seg, du kommer nok raskt etter.. Måtte faktisk kjøpe meg en mammabukse igår. Ni måner på sandvika stor senter fører mama licious, og de har fine og ganske rimelige klær. Er visst en del andre butikker som har dette merket også, for de som er interresert

Ha en fin, fin søndag jenter!

Endelig,nå er prinsen vår her. Juli- 09
cathi er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 11-02-2009, 20:21   #3144
Rakel
Stadig innom

Medlem siden: Jun 2006
Standard Hei på dere!

Hei!

Oppdaget at det var svært så lenge siden jeg hadde gitt lyd fra meg her! Fint å lese om dere alle sammen og at det går så bra med dere!

Jeg har nå passert 18 uker og tenker mye på at jeg snart er halvveis. Helt utrolig! Pga. en kronisk sykdom følges jeg tett opp på Rikshospitalet, og alt går veldig bra! Jeg har også fødeplass på Rikshospitalet, og er glad for det. Jeg har vært gjennom flere ultralyder allerede, men hadde nettopp den "store" kontrollen. Utrolig hva de kan se etter og hva de sjekker! Alt så bra ut med min lille jente! Jeg har også vært gjennom en fostervannsprøve - også den med godt resultat. Så nå skal jeg virkelig begynne å nyte graviditeten! Har faktisk vært en del kvalm innmellom helt til nå, men nå håper jeg virkelig det er slutt.....

Jeg har bare lagt på meg 1,5 kg., men magen er blitt litt større. Begynte med mammabukser for flere uker siden, og det er behagelig! Har også kjøpt mama licious på Sandvika storsenter, Cathi! Fine bukser og slette ikke dyre. En olabukse til 550.- og en til 300.- og det var ikke på salg! Og de passer meg perfekt. Har ellers ikke begynt å se på/tenke på vogn og annet utsyr. Føler liksom at det er så langt frem! Men utover våren må jeg vel sette i gang.

Håper det fortsatt går bra med dere alle! Klem fra meg.

Singel - 47 år da jeg ble mor
6 IUI hos Stork, gravid første gang, men MA i uke 8
7 IVF hos Nordica
ED hos Iakentro i oktober 2008

født i juni 2009
Rakel er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 12-02-2009, 10:13   #3145
cecci
Nykommer

Medlem siden: Jun 2008
Standard

Herlighet, så deilig lesning! Tenk at tiden går så fort. Kos deg videre. Skal til St. peters neste uke for nytt forsøk, tvi, tvi for at det blir et godt resultat!
cecci er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 12-02-2009, 20:06   #3146
Rakel
Stadig innom

Medlem siden: Jun 2006
Standard

Hei cecci!

Jeg har fulgt med og sett at du snart skal avgårde. Det blir SÅ spennende!!! Jeg ønsker deg riktig lykke til og skal krysse fingrene alt jeg kan. Håper du snart er i samme bås som meg

Singel - 47 år da jeg ble mor
6 IUI hos Stork, gravid første gang, men MA i uke 8
7 IVF hos Nordica
ED hos Iakentro i oktober 2008

født i juni 2009
Rakel er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 12-02-2009, 20:12   #3147
ka62
Nykommer

ka62 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Standard Hva med et lite treff

Sitat:
Opprinnelig skrevet av cecci Vis innlegg
Herlighet, så deilig lesning! Tenk at tiden går så fort. Kos deg videre. Skal til St. peters neste uke for nytt forsøk, tvi, tvi for at det blir et godt resultat!
Hei allesammen
Hva med å treffes en kveld? Det hadde jo vært hyggelig å få et fjes på alle disse navnene her inne
Athena og jeg har truffet hverandre noen ganger.
Jeg bor i Oslo.
Skriv noen ord de som har lyst

Kom event. med noen datoer det passer
ka62 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 13-02-2009, 09:19   #3148
Birrus
Husvarm

Birrus sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Standard

Hei.

Jeg kommer gjerne på treff en kveld hvis jeg får lov, må ta med meg lillegutten hvis det er greit. Passer når som helst.

Klem fra Birrus & mitt lille mirakel

Sitat:
Opprinnelig skrevet av ka62 Vis innlegg
Hei allesammen
Hva med å treffes en kveld? Det hadde jo vært hyggelig å få et fjes på alle disse navnene her inne
Athena og jeg har truffet hverandre noen ganger.
Jeg bor i Oslo.
Skriv noen ord de som har lyst

Kom event. med noen datoer det passer
1. Fryseforsøk: 1x6 delt, innsetting 12/4-07, Negativt
2. ED forsøk: 3x8 delte, innsetting 23/8-07
Positiv test 3/9-07, Termin 14. mai 2008
Endelig i mål, Prinsen ble født 29 mai.08
Birrus er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 16-02-2009, 19:24   #3149
cathi
Stadig innom

cathi sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sted: Akershus
Standard

Halloen

Gratulerer med 18 uker, Rakel,snart halveis Fantastisk herlig. Jeg var 18 uker i går, og er stor fornøyd! Formen er også relativt god, bortsett fra et vondt bekken som hilser innom nå og da.. - men det får gå.. Magen vokser og gror, så tror alt er bare bra. Jeg har fått fødeplass ved abc avd ullevål og ul der 17 mars. Og så, i posten kom enda et tilbud om fødeplass, nå på ullevål sykehus med ul 20 feb (?) Vet ikke hva som er skjedd, men en ting er sikkert, og det er at jeg skal på ul nå til fredag - Det skal bli moro å se om vi ser kjønn, krysser fingrene for det ,og selvfølgelig godt å få vite at alt er vel! Leste at man legger på seg ca et halvt kilo i uka fra 18- 24 uke, ups- så mye Må kanskje innom mama licious igjen snart da

Ønsker deg god tur, Cecci!Håper det er din tur nå!

Jeg synes det hadde vært hyggelig å møtes, Ka62.
Tror det hadde vært godt å møte andre i samme situasjon. Alltid noen spørsmål som melder seg, samt at det er kos å få noen ansikter

Endelig,nå er prinsen vår her. Juli- 09
cathi er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 16-02-2009, 22:24   #3150
Nynne
Stamgjest

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Vestlandet
Standard

Hei!
Er i gang med søskenforsøk i tampere nå - ett fryseegg inn 05.02 fra samme forsøk som min lille tampere prins som snart er 2...
Ville bare si hei og høre om det er andre ED'ere igang?
Klemmer fra Nynne
Nynne er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder