Ønskebarn forum  
Gammel 04-08-2010, 18:18   #151
engelen77
Fersk på forum

Medlem siden: Dec 2009
Standard

Ønsker alle nye velkommen til klubben

I dag vart dei 3 første stikkene satt, og igjen sier eg at sprøyteskrekk er oppskrytt ;) Forrige forsøk måtte eg vel bruke neste eit kvarter på å mane meg opp til å sette sprøyta og den gangen var det berre 2 for dagen. I dag sette eg meg ned og vips var alle 3 satt .

Ellers går nå dagene, nyter ferien og slikker .
Naturleg gravid okt 03, sa uke 6, Naturleg gravid gutt -06, Naturleg gravid aug 09, ma uke 10 5. IVF april 2010 negativt 6.IVF august 2010 negativt 7.IVF nov 2010 negativt 8 IVF april 2011 negativt 9 IVF sept 2012 positivt MA uke 10. 10 IVF Des 2012 negativt. 11 IVF mai 2013 negativt.
Neste ED???
engelen77 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 04-08-2010, 18:22   #152
engelen77
Fersk på forum

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Betzy Vis innlegg
Har nylig fått brev fra Ullevål, hvor det viser seg at jeg skal bruke Synarela ca en uke lenger enn sist gang..
Lurer litt på dette iom at nedreguleringen fungerte bra ved forrige forsøk. Noen som har lignende erfaringer? Ved forrige forsøk fikk jeg ut 9 egg, men det viste seg at kun 5 av eggene var modne. Jeg ble derfor fortalt at jeg skulle stimuleres lenger ved et eventuelt neste forsøk. Jeg tolket dette som at jeg skulle ta flere sprøyter, ikke mer spray.. Klør meg litt i hodet, men dette er vel bare detaljer i den store sammenhengen. Anyone?
Håper det går bra med alle som venter, sprayer, knasker, stikker og venter...
Det kan jo hende det er på grunn av plassmangel på ulevål den uka du egentleg skulle hatt utak og av den grunn sprayer du berre ei uke meir slik at du får plass uka etter.
Eg skulle egentleg hatt utak denne uka her, men på grunn av jobben til mannen denne uka og ferie til DK neste uke så måtte eg utsette det 2 uker og da vart det 2 uker ekstra på sparyen.
Naturleg gravid okt 03, sa uke 6, Naturleg gravid gutt -06, Naturleg gravid aug 09, ma uke 10 5. IVF april 2010 negativt 6.IVF august 2010 negativt 7.IVF nov 2010 negativt 8 IVF april 2011 negativt 9 IVF sept 2012 positivt MA uke 10. 10 IVF Des 2012 negativt. 11 IVF mai 2013 negativt.
Neste ED???
Gammel 05-08-2010, 14:16   #153
mysill
Stadig innom

mysill sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Trøndelag
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av engelen77 Vis innlegg
Ønsker alle nye velkommen til klubben

I dag vart dei 3 første stikkene satt, og igjen sier eg at sprøyteskrekk er oppskrytt ;) Forrige forsøk måtte eg vel bruke neste eit kvarter på å mane meg opp til å sette sprøyta og den gangen var det berre 2 for dagen. I dag sette eg meg ned og vips var alle 3 satt .

Ellers går nå dagene, nyter ferien og slikker .

3 om dagen? jøss

- 1IVF aug07- negativ- 0egg på frys
- 2IVF nov07- negativ- 0egg på frys
- 3IVF i aug10- negativ- 3 egg på frys
- 1Frys okt10-2 egg inn- negativ.

Lurer på om det noen gang vil bli vår tur.....
mysill er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 05-08-2010, 15:01   #154
Betzy
Stamgjest

Betzy sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Sted: Oslo/ Trøndelag
Standard

Velkommen hit Mitab, og håper det gikk fint med innsetting av egg i dag!
Da er du førstemann (?) vi får heie inn til mål Og velkommen til Gurine og Silas, heia august!

Takk for svar, engelen77, høres ut som en mulig forklaring på sprayregimet. Men litt sprøtt å tenke på at plassmangel er bestemmende for antall spraydager.. ja ja, sånn er det ihvertfall!
3 sprøyter om dagen, det var voldsomt! Greit å ikke ha sprøyteskrekk da...

Håper det går greit med stikkingen, Mysill. Jeg skal på ultralyd én dag etter deg

2. ICSI feb 11 neg
1. frys mai 11 kjemisk..

3. ICSI september 11: født i mai 2012
Betzy er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 05-08-2010, 22:15   #155
mysill
Stadig innom

mysill sin avatar

Standard

Ultralyd dagen etter meg ja..Spennende ;)
Har en følelse av at jeg må gå noen dager ekstra på sprøyter etter UL..
Har vært sånn på de andre forsøkene hvertfall :P
Venter bare i spenning nå..Dagene går nesten så alt for fort.
I tillegg så skal jeg bli tante om noen uker...hehe! Mye som skjer..

Gruer litt til denne Cetrotide sprøyten jeg da...Skal en virkelig sprøyte inn all den vesken med en gang :O
Den ser jo så voldsom ut..hehe! Føler meg nesten litt pysete..
Var hvertfall knall stolt da jeg bare sto opp her om dagen..Mer eller mindre reiv sprøyta ut av kjøleskapet og stakk meg i magen..hehe!
Kjenner alltid like mye nerver ved den første sprøyta :P

Gammel 06-08-2010, 08:41   #156
engelen77
Fersk på forum

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Mitab Vis innlegg
Hei jenter!
Kan vel melde meg inn i denne klubben. Er i gang med søskenforsøk og i dag ringte de fra fertilitetsklinikken om at vårt siste fryseegg var tint og at det så fint ut. Innsetting i morgen 12.30. Så nå blir det 14 dager med symptomjakt
Gratulere so masse so ruger

Sitat:
Opprinnelig skrevet av mysill Vis innlegg
3 om dagen? jøss
Ja denne gangen går eg både på Puregon og på Menopur pluss klexane....men eg er mektig imponert over meg sjølv, for eg har ikkje alltid vert ike tøff når det gjeld å sette sprøyter på meg sjølv.

[QUOTE=Betzy;678768]
Takk for svar, engelen77, høres ut som en mulig forklaring på sprayregimet. Men litt sprøtt å tenke på at plassmangel er bestemmende for antall spraydager.. ja ja, sånn er det ihvertfall!
3 sprøyter om dagen, det var voldsomt! Greit å ikke ha sprøyteskrekk da...
QUOTE]

Hehe eg hadde ein gong sprøyteskrekk, men det var for leeeeeenge siden ;)
Neste ED???
Gammel 06-08-2010, 11:38   #157
mysill
Stadig innom

mysill sin avatar

Standard

engelen77: Må si du er tøff ja..Synes det er mer enn nok med 1 sprøyte om dagen..hehe! Gleder meg ikke akkurat til å begynne med den andre :P
Åssen er formen da?
Jeg er på sprøyte dag 3..Magen kjennes oppblåst ut..Og selvfølgelig er det små ømt der stikkene er tatt...hehe!

Gammel 06-08-2010, 11:45   #158
Mitab
Fastboende

Mitab sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Standard

Takk for lykkehilsener jenter
Gullegget ble satt inn i går og i følge St.Olavs så var det et veldig fint 8-delt egg som ble satt inn. Testdag torsdag om 13 dager. Er jo ikke lenge til det...Verdens dårligste tålmodighet

Når det gjelder lengden på bruk av synarelasprayen så måtte jeg gå veldig lenge på den forrige ordinære forsøk grunnet plassmangel på St. Olavs. Kan være en av grunnene til at en må bruke spray lenge i hvertfall
Mitab er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 06-08-2010, 18:04   #159
engelen77
Fersk på forum

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av mysill Vis innlegg
engelen77: Må si du er tøff ja..Synes det er mer enn nok med 1 sprøyte om dagen..hehe! Gleder meg ikke akkurat til å begynne med den andre :P
Åssen er formen da?
Jeg er på sprøyte dag 3..Magen kjennes oppblåst ut..Og selvfølgelig er det små ømt der stikkene er tatt...hehe!
På alle mine andre forsøk som eg da ha berre gått på puregon har eg ikkje hatt noe bivirkninger, men i dag på stikkedag 3 så har eg vært veldig plaget med menssmerter. Kjenner det bekymerer meg litt siden vi nå snart skel dra til Danmark og ønsker ikkje å bli overstimulert når vi er der nede. Tenker eg ser det an til måndag og håper det roer seg.
Neste ED???
Gammel 06-08-2010, 21:48   #160
Lottan
Fersk på forum

Sted: Fetsund
Standard

henger meg med her jeg og. Har ikke vært innom her siden mislykket forsøk før jul. Har antagelig uthenting til onsdag. det blir spennende. Gleder meg til å ikke ha de intense smertene i eggstokkene lengre. Det er så masse egg at jeg har drit vondt. men litt må man vel bare lide.. ;)

Håper det går min vei denne gangen, er tungt å se på alle vennene som får barn 1 og 2 nå og vi har prøvd i flere år uten resultat.

1. icsi des.09 - negativ
2. icsi aug10 - avbrutt
2. icsi sept10 - tidlig SA
3. icsi mai 12 - negativ
4. icsi des 12 (Aleris) - egga slapp så intet uttak
4. icsi feb 13 (aleris) - negativ
Lottan er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg