Ønskebarn forum  
Gammel 18-12-2014, 11:58   #141
Kamikke
Stadig innom

Medlem siden: Oct 2013
Sted: Vestfold
Standard

194 er et bra tall på det tidspunktet. Tenkte jeg skulle ta kontakt med legen i morgen for en blodprøve.

Hadde forresten offisiell testedag i dag - og CB digital viste Gravid 2-3 uker. Mannen er litt avventende fortsatt, tror han er livredd for tvillinger.. Dessuten gikk det ikke så bra sist så han tror ikke helt på det enda.

Etter en hyggelig til Porsgrunn fikk jeg time til ul 7.1. Kommer til å være kjempenervøs for det kjenner jeg..

Hvordan går det, Smiley79? Og blødningen?
1. IVF mars -12 gutt nov -12 Søskenforsøk : 1. FER nov -13 negativt 1. IVF jan-14 negativt 2. IVF apr-14 avbrutt 2. FER apr-14 positiv SA uke 6 3. IVF sep -14 negativt 4. IVF des-14 på ul 07.01 ul 27.1
Kamikke er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 18-12-2014, 12:12   #142
Mammatilén
Stadig innom

Medlem siden: Jan 2014
Standard

Håhå, Kamikke - tenk om det er tvillinger! Hadde vært så gøy!

Smiley79, hvordan går det med deg? Jeg heier fortsatt, og satser på at blødningene har gitt seg?

Gullgutt født 08

1. IVF Porsgrunn, nov/des 2014, negativt
2. ICSI Porsgrunn, feb/mars 2015

Krysser fingrene for at Gullgutten får et søsken
Mammatilén er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 18-12-2014, 22:24   #143
smiley79
Stadig innom

smiley79 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Sted: Midt-Norge
Standard

Takk for gode ord alle sammen

Jeg blør fortsatt litt
Og så har jeg absolutt NULL gravid-symptomer Nesten så jeg skulle ønske jeg kunne kaste opp litt, så jeg følte meg litt gravid

I dag måtte jeg bare dra å ta en ny blodprøve... Hvis den også er bra, så kanskje jeg klarer å tro på mirakelet...

Storebror kom i 2011 - på aller siste offentlige ICSI-forsøk
Lillebror kom endelig i 2015 - etter ED i Riga (og utallige forsøk i Norge)
smiley79 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 19-12-2014, 17:05   #144
Me87
Superskravler

Me87 sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Sted: Sørlandet
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av smiley79 Vis innlegg
Takk for gode ord alle sammen

Jeg blør fortsatt litt
Og så har jeg absolutt NULL gravid-symptomer Nesten så jeg skulle ønske jeg kunne kaste opp litt, så jeg følte meg litt gravid

I dag måtte jeg bare dra å ta en ny blodprøve... Hvis den også er bra, så kanskje jeg klarer å tro på mirakelet...
Ikke unormalt med lite/få symptomer så tidlig altså

Heier på deg
Etter to år med prøving på egenhånd, 1 AIH og 1 IVF, lyktes vi på 1.FER i Porsgrunn- juni 2012 1. søskenIVF juli 2013 - avbrutt. Lapraskopi desember 2013 - fjernet venstre eggstokk og eggleder. 2.søskenICSI desember 14 - avbrutt etter uttak. Fryseforsøk mai og juli - negativt. - 1 eskimo på frys. Ferskforsøk ICSI sept. 15 - negativt. Hausken - IVF ferskforsøk jan. 16 - positiv! 26.09.16
Me87 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 19-12-2014, 19:43   #145
Vekten86
Stamgjest

Medlem siden: Dec 2009
Sted: Østfold
Standard

Hallo i luken, damer.

Har vel egentlig ikke vært så aktiv her inne etter sist forsøk. Holdt meg litt vekk, for å samle tankene litt. Nå er det akkurat ett år siden vi begynte med søskenforsøk, da jeg ble så overstimulert og fikk ut over 25 egg - dette har ført til 2 SA og en MA i år. Har ikke fått mensen ennå, men nå går vi for naturlig syklus. Snakket i dag med Porsgrunn, fikk avtalt litt - så ser vi hva som skjer når tante rød kommer på besøk.

Heier på dere alle sammen
Gammel 19-12-2014, 20:47   #146
Me87
Superskravler

Me87 sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Sted: Sørlandet
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Vekten86 Vis innlegg
Hallo i luken, damer.

Har vel egentlig ikke vært så aktiv her inne etter sist forsøk. Holdt meg litt vekk, for å samle tankene litt. Nå er det akkurat ett år siden vi begynte med søskenforsøk, da jeg ble så overstimulert og fikk ut over 25 egg - dette har ført til 2 SA og en MA i år. Har ikke fått mensen ennå, men nå går vi for naturlig syklus. Snakket i dag med Porsgrunn, fikk avtalt litt - så ser vi hva som skjer når tante rød kommer på besøk.

Heier på dere alle sammen
Lykke til med kommende forsøk
Etter to år med prøving på egenhånd, 1 AIH og 1 IVF, lyktes vi på 1.FER i Porsgrunn- juni 2012 1. søskenIVF juli 2013 - avbrutt. Lapraskopi desember 2013 - fjernet venstre eggstokk og eggleder. 2.søskenICSI desember 14 - avbrutt etter uttak. Fryseforsøk mai og juli - negativt. - 1 eskimo på frys. Ferskforsøk ICSI sept. 15 - negativt. Hausken - IVF ferskforsøk jan. 16 - positiv! 26.09.16
Me87 er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 21-12-2014, 18:28   #147
smiley79
Stadig innom

smiley79 sin avatar

Standard

Glemte å skrive inn her... Men var jo og tok en ny blodprøve på torsdag... Den hadde steget! Fra 194 på tirsdag morgen, til 615 på torsdag formiddag! Det må jo sies å være en riktig så god stigning
Så da er jeg vel gravid "på ordentlig" da?? Til tross for blødninger og null symptomer!
Holder nesten på få ømme pupper bare av at jeg dulter så masse i den i et håp om at de i allefall kan være bittelitt ømme!

Gammel 21-12-2014, 19:02   #148
Lilleulv
Stamgjest

Lilleulv sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
Sted: Kristiansand
Standard

Sitat:
Glemte å skrive inn her... Men var jo og tok en ny blodprøve på torsdag... Den hadde steget! Fra 194 på tirsdag morgen, til 615 på torsdag formiddag! Det må jo sies å være en riktig så god stigning
Så da er jeg vel gravid "på ordentlig" da?? Til tross for blødninger og null symptomer!
Holder nesten på få ømme pupper bare av at jeg dulter så masse i den i et håp om at de i allefall kan være bittelitt ømme!
Gratulerer Smiley
Lilleulv er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 22-12-2014, 12:55   #149
Kamikke
Stadig innom

Medlem siden: Oct 2013
Sted: Vestfold
Standard

Sitat:
Hurra for flott stigning! Skjønner hva du mener med symptomjakten... Her hadde jeg en fæl forrige helg, men etter det har det gått riktig så bra. Så da lurer jeg jo på om det er et dårlig tegn..
Litt uggen noen ganger og kanskje litt trøttere enn vanlig, men det kunne vært mye verre. Håper det holder seg sånn til over jul (eller hele veien).
Har en jobb der arbeidsmengden dobler seg de neste månedene og der jeg er pålagt 60-75 t uker i lang tid fremover. Det er ikke forenelig med skikkelig dårlig form + mann, barn og hus osv..
Jul skal feires hjemme hos oss, så jeg ber om at det ikke smeller de neste dagene.

Har vært hos legen og tatt blodprøve i dag, venter spent på svar i morgen!

Lykke til med nye forsøk, Vekten86!
1. IVF mars -12 gutt nov -12 Søskenforsøk : 1. FER nov -13 negativt 1. IVF jan-14 negativt 2. IVF apr-14 avbrutt 2. FER apr-14 positiv SA uke 6 3. IVF sep -14 negativt 4. IVF des-14 på ul 07.01 ul 27.1
Kamikke er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 24-12-2014, 09:28   #150
smiley79
Stadig innom

smiley79 sin avatar

Standard

Takk for det Lilleulv! Hvordan går det med deg?

Kamikke: Hvordan gikk det med blodprøven?

God jul til dere alle, og håper det blir 2015-baby på oss alle sammen!!

Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder