Ønskebarn forum  
Gammel 12-05-2015, 08:32   #1
Karina
Fersk på forum

Medlem siden: Apr 2015
Standard Overstimulert og negativt forsøk

Er det noen andre som har opplevd at forsøket ble negativt, selv om dere ble overstimulert? Jeg fikk satt inn en blast, hadde tykk slimhinne, er ung og var overstimulert. Alt pekte mot at jeg kom til å bli gravid, og alle var enormt optimistiske. Nå har overstimuleringen gått veldig tilbake, noe som vel er et sikkert tegn på at det ikke gikk denne gangen :( TD er om to dager, så da burde jeg jo produsere HCG nå. Og da blir jo i alle fall ikke overstimuleringen bedre, sånn den har blitt.
Karina er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 12-05-2015, 08:54   #2
Lilleulv
Stamgjest

Lilleulv sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
Sted: Kristiansand
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Karina Vis innlegg
Er det noen andre som har opplevd at forsøket ble negativt, selv om dere ble overstimulert? Jeg fikk satt inn en blast, hadde tykk slimhinne, er ung og var overstimulert. Alt pekte mot at jeg kom til å bli gravid, og alle var enormt optimistiske. Nå har overstimuleringen gått veldig tilbake, noe som vel er et sikkert tegn på at det ikke gikk denne gangen :( TD er om to dager, så da burde jeg jo produsere HCG nå. Og da blir jo i alle fall ikke overstimuleringen bedre, sånn den har blitt.
Ja!
Var under 30 også.
Det er jo ingen oppskrift på at man blir gravid selvom man er overstimulert.. Det kan hjelpe sier noen. Men det hjalp ikke noe her. Tror ikke det er flertall som blir gravide selv om de er overstimulert heller.

Ble gravid da jeg ikke brydde meg mer. Tror ikke det heller er noen oppskrift.. Alt handler om celledeling ! Det sa de på Riksen. De har selvfølgelig rett.

Ikke gi opp før tr er på plass
Lilleulv er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 12-05-2015, 09:32   #3
Karina
Fersk på forum

Medlem siden: Apr 2015
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Lilleulv Vis innlegg
Ja!
Var under 30 også.
Det er jo ingen oppskrift på at man blir gravid selvom man er overstimulert.. Det kan hjelpe sier noen. Men det hjalp ikke noe her. Tror ikke det er flertall som blir gravide selv om de er overstimulert heller.

Ble gravid da jeg ikke brydde meg mer. Tror ikke det heller er noen oppskrift.. Alt handler om celledeling ! Det sa de på Riksen. De har selvfølgelig rett.

Ikke gi opp før tr er på plass
Tusen takk for raskt og informativt svar. Har allerede etter kun ett ferskforsøk vært redd for at jeg er en av de som ingen egg fester seg hos, siden alle var så utrolig optimistiske i forhold til dette forsøket. Det siste de sa var: "det er rart hvis det ikke går". Tenker veldig mye på de ordene nå, selvfølgelig.

Hvor mange fryse- og ferskforsøk måtte du ha? Hva var ditt opprinnelige problem? De har nok helt sikkert rett på riksen ja.
Karina er ikke logget på   Svar med sitat
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder