Ønskebarn forum  
Gammel 08-11-2013, 08:03   #341
ninris
Husvarm

ninris sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Prøvende Vis innlegg
Her blei da som eg frykta, blødningen var tidlig mens Har snakka med klinikken og dei seier at dei skal analysera kva som gjekk galt. Mulig vi må endra på nåke medisiner til neste gang. Dei sa også at dei no har meir informasjon om meg som kan bidra til positivt resultat ved neste forsøk. Mulig eg har problem i lutealfasen siden eg fekk mens på rugedag 8.

Da er nåke skikkelig kjipe greie detta her, men eg var forberedt siden alt gjekk så fint.

Håpe alle andre klare seg fint i svangerskapene og lykke til videre for dåke som ikkje fekk da til å klaffe denne gang
Det var leit prøvende lykketil med neste forsøk
ninris er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 08-11-2013, 15:31   #342
Tomines
Stadig innom

Tomines sin avatar

Medlem siden: Sep 2012
Sted: Telemark
Standard

Dette har vært en lang, tøff dag...først til lege, ble sendt videre til sykehuset...gikk og trippet i ventetida....men, ble tatt ul og fikk beskjed om at jeg er gravid...men at jeg har mistet tvillingen.synes det var litt trist, men er jo helt overlykkelig over at den ene har klart seg så langt.... litt tidlig med hjertelyd, så neste ul på klinikken blir nå om en uke.
Gammel 08-11-2013, 15:41   #343
ninris
Husvarm

ninris sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Tomines Vis innlegg
Dette har vært en lang, tøff dag...først til lege, ble sendt videre til sykehuset...gikk og trippet i ventetida....men, ble tatt ul og fikk beskjed om at jeg er gravid...men at jeg har mistet tvillingen.synes det var litt trist, men er jo helt overlykkelig over at den ene har klart seg så langt.... litt tidlig med hjertelyd, så neste ul på klinikken blir nå om en uke.
Så godt å høre fra deg Tomines, og ikke minst att det er fortsatt en spire inni der har du fått noen restriksjoner om å ta det med ro eller leve helt normalt? Skal klore seg fast denne lille spiren kos deg i helgen
Gammel 08-11-2013, 15:51   #344
Tomines
Stadig innom

Tomines sin avatar

Medlem siden: Sep 2012
Sted: Telemark
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av ninris Vis innlegg
Så godt å høre fra deg Tomines, og ikke minst att det er fortsatt en spire inni der har du fått noen restriksjoner om å ta det med ro eller leve helt normalt? Skal klore seg fast denne lille spiren kos deg i helgen
Jeg fikk beskjed om å leve helt som normalt.blør bare bitte litt nå, og fikk beskjed om at det ville stoppe. Får krysse alt som er for at spiren som fortsatt er der blir værende til sommeren. hvordan er formen din da?
Gammel 08-11-2013, 15:57   #345
ninris
Husvarm

ninris sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Tomines Vis innlegg
Jeg fikk beskjed om å leve helt som normalt.blør bare bitte litt nå, og fikk beskjed om at det ville stoppe. Får krysse alt som er for at spiren som fortsatt er der blir værende til sommeren. hvordan er formen din da?
Formen min er fin, litt småkvalm til tider og har litt brunt på lutinus pinnen idag. Er ikke rart det da alle de "vasketablettene" som skal på plass puppene er skikkelig ømme og de blir større men det er jo ikke såå stort problem da akkurat

Gammel 08-11-2013, 18:42   #346
ninris
Husvarm

ninris sin avatar

Standard

Ønsker deg lykketil med testing i morra Johanne
Heia gjengen er her for deg

Gammel 08-11-2013, 21:04   #347
johanne
Stadig innom

Medlem siden: Feb 2013
Sted: Østlandet
Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av ninris Vis innlegg
Ønsker deg lykketil med testing i morra Johanne
Heia gjengen er her for deg

Hei og takk for heiagjengen. Tok blp på sykehuset idag tidlig og håpet at jeg skulle få svar i ettermiddag men må vente til mandag med svar. Håper jeg greier og holde meg til da og ikke teste selv. Hadde man greid å få svaret på 1 dag? Mente jeg ble ringt til samme dag på et av mine forsøk her hjemme.

Leste at du bruker lutinus. Er de da på 100 og du skal da ta 8 av dem daglig. Har lutinus for en uke men holder meg ennå til utrogestan da de er på 200. Har du samme dose som meg?

Tomines Trist at du mista den ene. Men samtidig at det fortsatt har en annen spire der inne. Krysser fingrene for at den klarer å holde seg fast. Lykke til videre.
4. icsi jan -13 negativ
Prøver lykken på Vistahermosa i Alicante i juli
Positiv blodprøve på 3. ED.
johanne er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 08-11-2013, 21:15   #348
ninris
Husvarm

ninris sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av johanne Vis innlegg
Hei og takk for heiagjengen. Tok blp på sykehuset idag tidlig og håpet at jeg skulle få svar i ettermiddag men må vente til mandag med svar. Håper jeg greier og holde meg til da og ikke teste selv. Hadde man greid å få svaret på 1 dag? Mente jeg ble ringt til samme dag på et av mine forsøk her hjemme.

Leste at du bruker lutinus. Er de da på 100 og du skal da ta 8 av dem daglig. Har lutinus for en uke men holder meg ennå til utrogestan da de er på 200. Har du samme dose som meg?

Tomines Trist at du mista den ene. Men samtidig at det fortsatt har en annen spire der inne. Krysser fingrene for at den klarer å holde seg fast. Lykke til videre.
Jeg har alltid måtte vente minimum 1 dag på svar så du tar ikke hjemmetest men venter på blodprøva wow du er tålmodig altså
Jeg bruker lutinus, tar 2 stk 100 g tabletter 3 ganger daglig..6 stk daglig

Så er jeg så heldig å bo nære Sverige så de tablettene kjøper jeg der og sparer mer enn halvparten pr. eske greit å ta med seg når man betaler alle medisinene selv
Gammel 08-11-2013, 21:32   #349
johanne
Stadig innom

Medlem siden: Feb 2013
Sted: Østlandet
Standard

Jeg tar 800 med utrogestan. (4stk). Hadde det vært lutinus så hadde det blitt 8 stk. Og de er jo og litt større enn utrogestan. Jeg og bor ikke så langt unna grensa men har ennå ikke benytta meg av det. Hvilke andre medisiner tar du. Jeg tar og en sprøyte med blodfortynning, clexane og meriestra og folsyre da.
4. icsi jan -13 negativ
Prøver lykken på Vistahermosa i Alicante i juli
Positiv blodprøve på 3. ED.
johanne er ikke logget på   Svar med sitat
Gammel 08-11-2013, 21:52   #350
ninris
Husvarm

ninris sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig skrevet av johanne Vis innlegg
Jeg tar 800 med utrogestan. (4stk). Hadde det vært lutinus så hadde det blitt 8 stk. Og de er jo og litt større enn utrogestan. Jeg og bor ikke så langt unna grensa men har ennå ikke benytta meg av det. Hvilke andre medisiner tar du. Jeg tar og en sprøyte med blodfortynning, clexane og meriestra og folsyre da.
Jeg kunne også bruke utrogestan, men valgte lutinus..var klinikk min som da regnet ut att jeg skulle ta 6 tabletter hver dag
Så bruker jeg progynova 3 tabletter daglig, og folsyre.
Brukte blodfortynnende ved forrige forsøk og prednisolon, men det var ved en annen klinikk.

Ser fram til å kunne slutte med lutinusen og droppe bind/truseinnlegg
Svar

Bookmarks

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke poste nye tråder